gösplstorm 06.05.2005 14:38:12 | |
---|
Voi olla että tämmönen topikki on jo mutta kun haku ei toiminut, niin alotin uuden. Elikkä onko kokemuksia kyseisestä studiosta, millaista jälkeä on saatu aikaan, onko ollu mielestänne hintaan nähden tarpeeksi hyvä tulos? Onko ollut ammattitaitoiset tyypit siellä? Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa. www.TheZippyWackos.com SAFBSRIYA #1 |
dewil 06.05.2005 17:23:35 | |
---|
Olen kuullut mestassa tehtyjä tuotoksia useitakin. Laatu heittää paskasta, mahtavaan. Eli riippuu ihan bändistä, kamojen käyttäjästä ja uhrautumistasosta. (niinkuin ylläripylläri aina ja kaikkialla.) Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
Timo JM 06.05.2005 23:02:08 | |
---|
...siis mun mielestä. |
Reddie 09.05.2005 15:50:58 | |
---|
Erittäin hyvä mesta ja mitään pahaa sanottavaa ei ole. Kaks kertaa ollaan siellä oltu Puurulan Jukan armoilla. Mies on mies paikallaan. Tuotokset (Secondborn & Unlike You) on kuunneltavissa http://www.mikseri.net/formed/ Ja haulla kyllä löytyy lisää aiheesta kunhan se on pystyssä taas. |
supermanic 10.05.2005 10:12:59 | |
---|
Onhan siellä toki nauhoitettu myös laulu- ja soitinyhtye His Infernal Majestyn debyyttilevy. |
Onhan siellä toki nauhoitettu myös laulu- ja soitinyhtye His Infernal Majestyn debyyttilevy. Sana "laulu" lienee hiukan harhaanjohtava:) "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Esp 12.05.2005 13:19:00 | |
---|
Onhan siellä toki nauhoitettu myös laulu- ja soitinyhtye His Infernal Majestyn debyyttilevy. Silloin vain puikoissa taisi olla aika kova jätkä... Täh?!? |
D-Kay 12.05.2005 13:32:29 | |
---|
Silloin vain puikoissa taisi olla aika kova jätkä... Mun käsittääkseni Hiili siellä joskus äänittelee demobändejäkin. Jossain haastattelussa siitä mainitsi. Meidän edellinen demo nauhoitettiin siellä ja jälki oli mielestäni todella hyvää, nipottamisen aiheet johtui bändistä. "I wasn't born with enough middle fingers" |