Mistäs mahtaa olla kyse biisissä, joka leviää WinMX:n kautta Ryyppäily biisi -nimisenä? Mitään tuon nimistä biisiä ei taida olla YUP:n tunnetuilla äänitteillä. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
Mistäs mahtaa olla kyse biisissä, joka leviää WinMX:n kautta Ryyppäily biisi -nimisenä? Mitään tuon nimistä biisiä ei taida olla YUP:n tunnetuilla äänitteillä. Minua on kusetettu "pahasti" tai sitten tämä biisi on 'vanha tuttu'. Otin tämän ko. (ainakin sen nimisen) tiedoston: "Ryyppäily biisi". Ja minunkin mielestä sitä ei ole YUP:n albumeilla (korjatkaa, jos olen väärässä), mutta kappaleen oikea nimi on "Korkeasta ruohikosta" (nähtävästi) ja sanat menevät jotensakin näin. Korkeasta Ruohikosta minun pistää vihaksi. minussa viha tulee lihaksi, joka tahtoisi tappaa teidät kaikki. vaan enhän niin mä tee... sillä enhän seuraavassa elämässä tahdo möyriä mäyränä minä. siksi tulenkin ystävänä, teille kaikille enkelinä! passit jaan paratiisiin, piletit pirunkin luo. pavunvarsi johtaa tiesi taivaaseen, jos minä suon. tuon viestejä tulevasta, vaan niillä ei voi kehua. on tullut aika lopettaa ajanhukka! ihme, ellette te itse näitäkään tietoja saa... koirani Pontus löysi korkeasta ruohikosta tarkoituksen kaikelle tälle. mutta teille viestissä annan vain huonon ennusteen elämälle. te voitte luulla, että vitsailen, vaikka minä olen vakava herra. vakava, ja jos teitä neuvonkin niin vain tämän kerran. jos kyllästyit elämään, mene arkkuun jo tänään. jos taas tahdot elää, mikset ala heti elämään? ota pullo kaapista, kaada kurkkuun kerralla! olet kumiankka, etkö olekkin? todella! passit jaan paratiisiin... Niin se on ja niin sen tulee olla! |
Minua on kusetettu "pahasti" tai sitten tämä biisi on 'vanha tuttu'. Otin tämän ko. (ainakin sen nimisen) tiedoston: "Ryyppäily biisi". Ja minunkin mielestä sitä ei ole YUP:n albumeilla (korjatkaa, jos olen väärässä), mutta kappaleen oikea nimi on "Korkeasta ruohikosta" (nähtävästi) ja sanat menevät jotensakin näin. Korkeasta ruohikosta löytyy YUP:n kokoelmalevyltä Hajota Ja Hallitse.
|
Ja se on alunperin J.M.K.E.:n biisi Kõrge rohi, levyltä Jäneste invasioon. Tämä olikin uusi tieto. Korkeasta ruohikosta löytyy YUP:n kokoelmalevyltä Hajota Ja Hallitse. Ja tämä oli lapsus, jonka muistin vasta myöhemmin. Niin se on ja niin sen tulee olla! |