J.Hollström 10.05.2005 09:25:36 | |
---|
Ja tuossa Hammett-kommentissa on ukko ihan myös ihan oikeassa, Kirk varmaan yrittää parhaansa, mutta kun se ei ole kovin paljon. Miten muuten voi olla mahdollista, että soittaa Metallicassa 20 vuotta, eikä koko aikana vahingossakaan opi soittamaan yhtään? + Samaa olen ihmetellyt aikojen alusta. Ihmetyksen määrä kasvaa joka kerta kun näen hemmon sooloilevan. |
...And Justice For All 10.05.2005 09:27:14 | |
---|
+ Samaa olen ihmetellyt aikojen alusta. Ihmetyksen määrä kasvaa joka kerta kun näen hemmon sooloilevan. Samaa mieltä. Porukalle näyttää olevan jonkunlainen tabu että Hamettista ei puhuta. Jos ei osaa niin ei sitten. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
-VÄhänbkö Larssi on paska rumpali! -Se hoitaa tonttinsa hayvin ja sopii just metallikaan ko nyrkki nenään! Myykää itye nii monta levyä!! Smile, your life is monitored |
haljainen 10.05.2005 09:56:08 | |
---|
Dave Mustane vaikutti aika uunolta kyl. |
sirdickyj 10.05.2005 10:27:10 | |
---|
Samaa olen ihmetellyt aikojen alusta. Ihmetyksen määrä kasvaa joka kerta kun näen hemmon sooloilevan. Niin, mutta huomasitko, kun näyttää siltä, että tulee sota jos siitä puhuu, niin ei sitten puhuta ettei tämä keskustelu mene lukkoon, vaikka tässä kohtaa nyt esim. Hammettista puhuminen on täysin relevanttia, koska kerran Mustainen kommenteista keskustellaan. Itse Mustaine muuten saattaa hyvinkin olla sikamaisesti käyttäytyvä idiootti, mutta fiksu ja teräväkielinen kaveri se on noin puheen tasolla. Ja kova biisintekijä, turhaan se kitisee siitä kuinka sen uraa on koko ajan varjostanut potkut Metallicasta joskus 20 vuotta sitten, hienon uranhan tuo loi itsekseenkin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
J.Hollström 10.05.2005 10:53:18 | |
---|
Niin, mutta huomasitko, kun näyttää siltä, että tulee sota jos siitä puhuu, niin ei sitten puhuta ettei tämä keskustelu mene lukkoon, vaikka tässä kohtaa nyt esim. Hammettista puhuminen on täysin relevanttia, koska kerran Mustainen kommenteista keskustellaan. Näinhän se on. Jos meinaat esim. tätä Daven kommenttia Hammettista "I can see how hard he tries to do what he does. I mean I think he makes good use of what talent he has", niin minustahan se on ihan nätisti sanottu ;o) En myöskään ymmärrä miksi tietyistä Metallicaan liittyvista asoista ei saa keskustella täällä ilman että aiheet laitetaan lukkoon. Jos joku on sitä mieltä että Kirk ei ole kovinkaan kummoinen kitaristi ja Lars on vielä huonompi, niin mikä helvetin tabu se on? |
Soma city ward 10.05.2005 13:12:12 | |
---|
Kirk Hammett on muuten ihan paska kitaristi. B.B King on parempi. Mua kiinnostas kuulla, et mikä tossa B.B. Kingissä niin ihmeellistä on? Lainasin kirjastosta Kingin levyn The King Of Blues tälläisten väitösten takia ja täytyypä sanoa, että miulla ei ainakaan tullu tippaa linssiin sen soiton tähden.Ennemminkin sen takia, että se on niin (yli)arvostettu. Minä en ainakaan löytäny siitä improvisaatiosta mitään sykähdyttävää. En tiedä sitten. Voitte ihan vapaasti suositella parempia levyjä herralta, jos tuo ei edusta Kingin tuotannon kärkipäätä. Ps. Ei se pelkkä hitauskaan tee hyvää kitaristia:) Ilo ilman viinaa on teeskentelyä |
THE RIPPER 10.05.2005 13:45:56 | |
---|
No, 100% oikeassahan tuo oli. Steven on Aerosmith ja Dave on Megadeth, halusivat sitä tai eivät. joo ja steve on ihan peestä ilman sen bändii!! eli steve ei ole aerosmith. VAMMA!! . dave on aina oikeessa svidulla päähän! |
sirdickyj 10.05.2005 13:59:19 | |
---|
Näinhän se on. Jos meinaat esim. tätä Daven kommenttia Hammettista , niin minustahan se on ihan nätisti sanottu ;o) Juuri sitä kommenttia tarkoitin, oli se nätisti sanottu. Ja eihän tuon Mustainen tarvitse olla mitenkään jäävi kommentoimaan toisten soittoa siksi, että soittaa itsekin. Kyllähän jokainen, joka ei ole ihan täysi puukorva, kuulee sen tason millä joku toinen menee. Kirkillä se taso kuuluu erityisen selvästi. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
samwyse 10.05.2005 14:00:33 | |
---|
Itse Mustaine muuten saattaa hyvinkin olla sikamaisesti käyttäytyvä idiootti, mutta fiksu ja teräväkielinen kaveri se on noin puheen tasolla. Ja kova biisintekijä, turhaan se kitisee siitä kuinka sen uraa on koko ajan varjostanut potkut Metallicasta joskus 20 vuotta sitten, hienon uranhan tuo loi itsekseenkin. Mustainella on tapana äityä dramaattiseksi toisinaan, jokaisella on heikkoutensa. Hyvä äijä se kuitenkin on. Fanina minusta on erittäin mukavaa lukea sen kuulumisia Megadethin foorumilta. |
85423321 10.05.2005 14:18:14 | |
---|
Kitaralehdessä oli GHS kielien mainos: "These strings will last longer and sound better because I said so." -Dave Mustaine |
J.Hollström 10.05.2005 14:26:55 (muokattu 10.05.2005 14:27:41) | |
---|
Mua kiinnostas kuulla, et mikä tossa B.B. Kingissä niin ihmeellistä on? No esim. se että kaveri on julkaissut materiaalia 6:lla vuosikymmenellä. Jos sen ihmeellisyyden nyt yrittää kiteyttää jotenkin, niin kuuntele esim. tämä http://www.worldblues.com/bbking/prairie/sounds/lost.wav . Ts. yksi ääni kitarasta riittää tunnistamiseen, se on jo aika paljon se. Laulupuolikin on aika asiallisesti hallussa... Painii hieman eri sarjassa (fyysisestikin) mitä nämä sankarit mistä tässä topicissa keskustellaan. |
Jormaz 10.05.2005 14:28:17 | |
---|
Kitaralehdessä oli GHS kielien mainos: "These strings will last longer and sound better because I said so." -Dave Mustaine Äijähän ennen mainosti Daddarioita. Ja Hammett ja B.B. King kun mainitaan samassa lauseessa niin se on sarkasmia. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Mijau 11.05.2005 17:36:38 | |
---|
hahhaha... kova jäsy *kurnau* |
Pelsi 11.05.2005 20:01:54 | |
---|
En myöskään ymmärrä miksi tietyistä Metallicaan liittyvista asoista ei saa keskustella täällä ilman että aiheet laitetaan lukkoon. Jos joku on sitä mieltä että Kirk ei ole kovinkaan kummoinen kitaristi ja Lars on vielä huonompi, niin mikä helvetin tabu se on? Kyse ei ole siitä, etteikö saisi, vaan siitä, ettei sitä osata sopuisasti tehdä. Ne vain tuppaavat aina menemään sellaisiksi "Lerssi on paska! -Ite oot! -rölölöö! -Eisiis hai?"-keskusteluiksi. Kalamies #3 >-)))> |