Aihe: EBS-klubi
1 2 3 4 57 8 9 10 1128 29 30 31 32
Teijo K.
09.05.2005 22:35:34

Hemmettiläinen! Mäkin pääsen tähän Ebbe-kerhoon. Mulla on EBS Microbass II etusverme. Loistava peli kahden basson kanssa keikkailevalle.

Niin minäkin. Minulla on Kenyn vähän käytetyt EBS-kielet.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Keny
10.05.2005 08:03:57
Ai tällainenkin klubi oli. No sittenhän voinkin osallistua näillä juuri uuteen kotiin muuttaneilla EBS-300- ja NEO 112 -kaapeilla. (Ovat muuten hyviä. Kiitos Keny!!)

Kato....hienoo et oot ollu tyytyväinen.Tosin tais käydä niin et joudun tollasen NEO 1X12 hankkimaan jostain ku tuli heti ikävä ja loistava kaappi on.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Niskamies
10.05.2005 08:52:29
Paljonko tollaisesta 1x12" Neosta joutuisi/pitäisi suurinpiirtein maksaa käytettynä tai mistä saa halvimmalla uuutena?
Meitsi on meshissä.
Keny
10.05.2005 09:37:53
Paljonko tollaisesta 1x12" Neosta joutuisi/pitäisi suurinpiirtein maksaa käytettynä tai mistä saa halvimmalla uuutena?

Ei käytettynä liiku paljoo niitä...muutamia aina välillä hiffaan.
Noi 450€ käytettynä.
Staalo
10.05.2005 12:53:07
Tosin tais käydä niin et joudun tollasen NEO 1X12 hankkimaan jostain ku tuli heti ikävä ja loistava kaappi on.

Mainioita pikkulootia ovat kyllä. Miten voikin tuollaisesta lypsyjakkaran kokoisesta pömpelistä lähteä noin perkeleellinen metakka?

Alkoi jo tekemään mieli toista samanlaista, niin saisi mukavan minipinon aikaiseksi. Tai voisi vetäistä ne nauhalla yhteen ja käyttää maailman rankimpina kuulokkeina. ;)
Saaks lähettää terveisiä?
Keny
10.05.2005 13:00:57
Mainioita pikkulootia ovat kyllä. Miten voikin tuollaisesta lypsyjakkaran kokoisesta pömpelistä lähteä noin perkeleellinen metakka?

Alkoi jo tekemään mieli toista samanlaista, niin saisi mukavan minipinon aikaiseksi. Tai voisi vetäistä ne nauhalla yhteen ja käyttää maailman rankimpina kuulokkeina. ;)

Joo kaks tollasta on jo hemmetin hyvä nippu.Nykyään saa sitte sitä uutta 2x12 NEO kaappia myös.
Wil-J
10.05.2005 15:09:45
Niin minäkin. Minulla on Kenyn vähän käytetyt EBS-kielet.

Hei mulki on paljon käytetyt Northern Lightit! I'm in :)
"You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket."
hemmo
12.05.2005 19:49:08

Joo kaks tollasta on jo hemmetin hyvä nippu.

Ei mutta mullahan on, tosin eri paikoissa. Eli 3.s olis poikaa.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K.
12.05.2005 19:52:26

Joo kaks tollasta on jo hemmetin hyvä nippu.Nykyään saa sitte sitä uutta 2x12 NEO kaappia myös.

Ehota sille Pupelle, että ehottaisi sille EBS bossille, että ottaisivat optioksi tohon 12" Neoon telineholkin kaiutintelinettä varten. Solis oikeesti sairraan käytännöllinen homma kun tuon pikkukaapin saisi kätevästi tolpan nokkaan pois nilkkoihin pöhöttämästä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
12.05.2005 19:59:46

Ehota sille Pupelle, että ehottaisi sille EBS bossille, että ottaisivat optioksi tohon 12" Neoon telineholkin kaiutintelinettä varten. Solis oikeesti sairraan käytännöllinen homma kun tuon pikkukaapin saisi kätevästi tolpan nokkaan pois nilkkoihin pöhöttämästä.

Ei huono idea lain. Olisiko nuppi sitten lattialla? Pitkä kaijutinpiuha.
Teijo K.
12.05.2005 20:21:50

Ei huono idea lain. Olisiko nuppi sitten lattialla? Pitkä kaijutinpiuha.

Nuppi lattialla, tai tommosella.

http://www.thomann.de/thoiw3_millenium_as2001_prodinfo.html

Tai vastaavalla telineellä. Putkinupin kanssa lisähyöty olisi se, että kaapin resonointi ei välittyisi nuppiin. No ei se välittyisi trankkunuppiinkan, mutta se kestää enemmän tärinää. Kun kaiuttimen korkeutta saisi säädettyä paremmin, saisi soimanni helposti säädettyä sitä suhdetta paljonko yleisölle tulee mökää, ja paljonko omiin korviin.

Miullahan oli siinä combossa se holkki, itseasennettu tosin. Kokeilitko ikinä telineessä sitä? No siellä teidän treeniksellä se ei ole niin tarkkaa.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
12.05.2005 20:42:12

Putkinupin kanssa lisähyöty olisi se, että kaapin resonointi ei välittyisi nuppiin.

Totta. Paremmat saundit.

Miullahan oli siinä combossa se holkki, itseasennettu tosin. Kokeilitko ikinä telineessä sitä?

Kokeilin.

No siellä teidän treeniksellä se ei ole niin tarkkaa.

Eini. Kipsilevyseinät tärisee.
Teijo K.
12.05.2005 20:44:30

Totta. Paremmat saundit.

Lähinnä ajattelin että kestää putket pitempään, kun ei hiloja ravistella niiden ollessa kuumia. ;)
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
12.05.2005 20:50:15

Lähinnä ajattelin että kestää putket pitempään, kun ei hiloja ravistella niiden ollessa kuumia. ;)

Ei, vaan paremmat saundit a'la Eric Johnson.
Karlsson
12.05.2005 20:51:25

Ookko kokeillu vaihtaa kaapin ritilän ruuvien järjestystä? Voi olla huomattava ero!
"Rokkibändejä on liikaa" -Tellu
hemmo
12.05.2005 20:52:48

Ookko kokeillu vaihtaa kaapin ritilän ruuvien järjestystä? Voi olla huomattava ero!

En, mutta olen laittanut EBS Neo 112-kaapin alle 2x2' umpimahonkiset puupalikat. Selvästi parempi 100 Hz korostus.
Teijo K.
12.05.2005 20:53:20

No siihen en ota mitään kantaa. Minä pysyn tässä roopeankkalinjassa visusti. :)
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
01.07.2005 07:58:03

No niin, mummot.

Ehtotan epävirallisen EBS-klubin ensimmäistä epävirallista kokoontumista Hgin Tavastia-klubille Bassonsoiton SM-kisoihin ke 13.7 klo 21, jotta Keny saa luovutettua halukkaille Soundatan antaman EBS-promomateriaalin (paitoja, lippiksiä, tarroja yms.).
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
Keny
01.07.2005 08:03:19
Tuota sitä matskuu ei enää hirveesti ole mut muuten vois kyllä kokoontuu.Tilaamallahan saa lisää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)