Aihe: Kiinnostusta pedaalirakennussarjaan?
1 2 3
Jormaz
09.05.2005 23:51:21
Joku hyväksi todetulla modilla varustettu SD-1- ja TS-kopio kiinnostaa todellakin. Kolvi pysyy kädessä jotenkin. Eli, kiinnostaa kunhan hinta on kohtuullinen.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
superfly
10.05.2005 00:26:39
Jos vahvistinrakentelu kiinnostaa, niin suosittelen katsastamaan Uraltone Jr -rakennussarjan. Saa etusen ja päätteen samalla vaivalla. Ja mielettömän hyvät saakin. :)

Loistava idea muuten, mutta tässä haettiin käsittääkseni enempi sellaista ensikertalaiselle sopivaa rakenneltavaa. Tuon Uraltonen tms. kanssa voi vaikka tämmöinen tumpula tappaa itsensä....
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
atimoc
10.05.2005 00:30:36

Loistava idea muuten, mutta tässä haettiin käsittääkseni enempi sellaista ensikertalaiselle sopivaa rakenneltavaa. Tuon Uraltonen tms. kanssa voi vaikka tämmöinen tumpula tappaa itsensä....

Itsesuojeluvaistoon kilpistyivät omatkin uraltone-haaveet :) Pitää sitten gasitella tuplasti kalliimpia Ashdown-comboja, mutta säilyypähän henkikulta ehkä tallella hiukka pidempään.
"Nyt meiltä meni kuva... toivottavasti kohta menee äänikin." -Vode Liukkonen
N_Bates
10.05.2005 08:32:46

Valitkaa semmonen proggis joka soveltuu hyvin kitaralle ja bassolle niin saisitte noita basistejakin varmaan mukaan, luulisin.

Itse sekä kitaraa että bassoa rämpyttävänä koitin tuota omaa ts-rakennelmaani taannoin modailla bassosäröksi, mutta en kyllä saanut siitä millään siedettävää soundia. Lopulta palautin sen originaaleihin spekseihin ja tyydyin siihen että se on hyvä vaan kitaralla. Muutenkin vähän luulen että tommosia molemmille hyvin toimivia pedaaleita on aika vähän.
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
Keke Urlaub
10.05.2005 08:42:56

Itse sekä kitaraa että bassoa rämpyttävänä koitin tuota omaa ts-rakennelmaani taannoin modailla bassosäröksi, mutta en kyllä saanut siitä millään siedettävää soundia. Lopulta palautin sen originaaleihin spekseihin ja tyydyin siihen että se on hyvä vaan kitaralla. Muutenkin vähän luulen että tommosia molemmille hyvin toimivia pedaaleita on aika vähän.

Big Muffia kehuvat moiseksi.
N_Bates
10.05.2005 08:46:36

Big Muffia kehuvat moiseksi.

nojoo, se on kyllä totta. Itseltäkin mokoma löytyy. Tosin makuasioita ovat paljolti, sillä monet ovat sitä mieltä että ei tuosta saa millään hyvää soundia bassolla.
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
...And Justice For All
10.05.2005 09:25:00
Olisin kiinnostunut.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
ninos
10.05.2005 11:36:11

ProCon RAT! Ei löydy reikälevyversiota netistä enkä jaksa muuttaa(tai en vaan osaa) sitä reikälevylle ja kanssa masentaa tuo piirilevyn teko... eli mun puolesta jos vaan rottaa löytyis ni olis se kiva :)
rokke roll
Ze Kink
10.05.2005 18:24:53
Joku hyväksi todetulla modilla varustettu SD-1- ja TS-kopio kiinnostaa todellakin. Kolvi pysyy kädessä jotenkin. Eli, kiinnostaa kunhan hinta on kohtuullinen.

Näin.
Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä
Kasu-_-
10.05.2005 19:40:54

TS kiinnostaisi kyllä, jos hinta vain pysyisi kohtuullisena ja projektin saisi joskus valmiiksi asti rakennettua :)
You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! YHYY! Miksi en saa kommentteja :'(
slerbis
10.05.2005 19:58:08
Tuon Uraltonen tms. kanssa voi vaikka tämmöinen tumpula tappaa itsensä....

Vaikka itsekin olen melkoinen tumpula ja jokaikinen aikoinaan käsityön tunneilla tehdyistä vehjaksista ei pysynyt ehjänä, niin silti tuo Uraltone tuossa vieressä iloisesti soi. Kyllä siinä ne itsesuojeluvaistot herää, kun tietää, että siellä kytee satoja voltteja sisällä. varovaisuus, tarkkuus ja ohjeiden noudattaminen vaan pääosaan, eikä mieletön hoppu, niin kyllä tuonkin rakentaminen onnistuu.

Ei nyt kuitenkaan aivan ensimmäiseksi rojektiksi sovellu, jos ei oo kolvia edes nähnytkään ennen... :)
Trying is the first step towards failure
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)