Aihe: CUBASE on hankalin tähän mennessä.
1
vigoyan
07.05.2005 14:19:18
Miten saan Cubaseen muita plugineja kun ei se esim. tunnista siellä VST instruments valikossa mitään muuta kuine ne sen omat syntsat, jotka ovat melko huonoja. Miten saisin VST orchestralin ja VST hypercanvasin pyörimään myös cubasessa. Mihin ne pitää asentaa, vai pitääkö niiden jotain dll-tiedostoja siirrellä cubasen hakemistoihin. Vai eikö näin kallis ohjelma osaa ite hakea mitään mistään? I wonder?
lion
07.05.2005 17:40:30
Miten saan Cubaseen muita plugineja kun ei se esim. tunnista siellä VST instruments valikossa mitään muuta kuine ne sen omat syntsat, jotka ovat melko huonoja. Miten saisin VST orchestralin ja VST hypercanvasin pyörimään myös cubasessa. Mihin ne pitää asentaa, vai pitääkö niiden jotain dll-tiedostoja siirrellä cubasen hakemistoihin. Vai eikö näin kallis ohjelma osaa ite hakea mitään mistään? I wonder?

sinne cubasen vst plugins kansioon ne pitää asentaa
Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston.
Mohla
08.05.2005 13:54:00

sinne cubasen vst plugins kansioon ne pitää asentaa

Tai vaihtoehtoisesti määrittää Cubasen asetuksista se kansio jossa ne kaikki vst-plugarit on.
Jomminkummin kuitenkin, niin alkaa toimimaan.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
BotneLapio
09.05.2005 00:06:36

Kannatas varmaan vähän vilkuilla niitä manuaaleja...
-=Botnee!!=-
cluster0ne
09.05.2005 04:18:46
Kannatas varmaan vähän vilkuilla niitä manuaaleja...

Toi muuten kiukuttaa kun ihmiset ei lue manuaaleja...
Tosin kaikki ei oo niinkuin minä, joka lukee sellaisten vehkeitten manuskoja jotai ei oo ikinä nähnykkään...
Ja vielä ennen nukkumaan menoa...Ja vessassa..
superfly
09.05.2005 12:51:43
Tosin kaikki ei oo niinkuin minä, joka lukee sellaisten vehkeitten manuskoja jotai ei oo ikinä nähnykkään...

Hullu miäs! Manuaalit lentää mulla aina roskiin jo pakettia avattaessa.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
askomiko
09.05.2005 15:46:07
joka lukee sellaisten vehkeitten manuskoja jotai ei oo ikinä nähnykkään...

Oikein! Manuaalit on kivoja, ne helpottaa montaa tilannetta.
"Turha opettaa tanssia jos et osaa kävellä"
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Pacifig
09.05.2005 16:10:38

Innostuksen valtaamana kokeillaan ohjelmaa ja hirveellä kiireellä (vrt. joulu) ja samalla heitetään manuaali paikkaan x, tai jopa poltetaan papereiden seassa. Sitten kun tietämys loppuu ja yrittää etsiä sitä manuskaa ni arvatkaa vaan löytyykö sitä. NOT!

Tai vaihtoehtoisesti asia on esitetty pdf-documentissä kolmella sanalla ja vaikealla englannilla. En siis tuomitse kaikkia apua kysyviä.
Kuitenkin "mistä löytyy play - näppäin" tyyliset ohitan suosiolla
Laittaiskohan kamat myyntiin...
Quu
10.05.2005 17:09:04 (muokattu 10.05.2005 17:09:35)

Meikäläinen luki Keystationin ja Audiophilen manuskoja ennenkuin kone edes oli tullut matkahuoltoon, saati, että olisi kasassa ollut :)

EDIT: Niitä on kiva lukea.
http://hevijammu.cjb.net Hinta: 400e/En tingi.
Reddie
11.05.2005 16:02:57

Mä luulin että mä oon ainoa! :D
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
Locrian
11.05.2005 16:09:23
Mä luulin että mä oon ainoa! :D

Mulla on studiolla yks siirrettävä kovo puolillaan manuaaleja ja specsitaulukoita jne. Niit ei vaan voi lukea paskalla... :(
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
Niq
11.05.2005 16:33:37

Mulla on studiolla yks siirrettävä kovo puolillaan manuaaleja ja specsitaulukoita jne. Niit ei vaan voi lukea paskalla... :(

Sun pitää hommata läppäri tota varten
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
Hattiwatti
12.05.2005 00:11:56
Tai potta...
-septimisti-
12.05.2005 01:34:54
Tai printteri.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)