HeemU 09.05.2005 21:08:19 | |
---|
Minulla olisi sellainen ongelma, että kun nauhotan esim. adope auditionilla tai audacityllä ja nostan äänitykseni volumia korkeammalle niin se särkee musiikkia (taustoja joille äänitän) ja itse äänitystä. Siispä miten saan nostettua volumia ilman äänen rikkoa? :P |
lion 09.05.2005 21:14:01 | |
---|
Minulla olisi sellainen ongelma, että kun nauhotan esim. adope auditionilla tai audacityllä ja nostan äänitykseni volumia korkeammalle niin se särkee musiikkia (taustoja joille äänitän) ja itse äänitystä. Siispä miten saan nostettua volumia ilman äänen rikkoa? :P äänitä hiljempaa. Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston. |
HeemU 09.05.2005 21:15:38 | |
---|
niin ja vaikuttaako mikki kenties jotenkin asiaan? Elikkäs laulanhan minä siihen kyllä ja mikki on Sonyn F-V220 |
Kompressori master-kanavaan lytistämään liian isot piikit (katso studiotyöskentely-alue). edit: Ääh... pitäisköhän opetella lukemaan. Eli sen sijaan että nostat äänityksen voimakkuutta, laske taustan voimakkuutta. Vaikka mikään yksittäinen raita ei menisikään särölle niin yhdistyessään yhdelle stereo-raidalle ne saattaa silti särkeä. |
dewil 10.05.2005 12:44:41 | |
---|
Meneekö vain master kanava/kuuntelu särölle? Jos näin on, eikä äänityskanava mene itsessään särölle, niin laske masteria. Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |