Aihe: Miehille/pojille jakkuja/bleisereitä?
1
Jaba
09.05.2005 21:32:00
Eli siis etsiskelen tässä sellasia lyhyitä naisten jakkujen tapaisia suoramallisia jakkuja/bleisereitä n. 170 senttiselle pojalle. Eikä siis mitään Dress Mannin silkkisiä, vaan vakosametti/kangas. Löytyiskös mistään Helsingistä? Mieluiten musta/vihreä, mutta muutkin käy.
Jormaakin kiinnostaa.
ChrisR
09.05.2005 21:39:34
Eli siis etsiskelen tässä sellasia lyhyitä naisten jakkujen tapaisia suoramallisia jakkuja/bleisereitä n. 170 senttiselle pojalle. Eikä siis mitään Dress Mannin silkkisiä, vaan vakosametti/kangas. Löytyiskös mistään Helsingistä? Mieluiten musta/vihreä, mutta muutkin käy.

UFFissa oon ainaki nähny monta kertaa.
Jaba
09.05.2005 21:41:02
UFFissa oon ainaki nähny monta kertaa.

Missäs päin oot nähny? Onko ne juuri semmosia lantiolle tulevia, ettei polviin?
Jormaakin kiinnostaa.
Volle
09.05.2005 23:44:19
Tuli mieleen, että olisiko joku nähnyt tuon mallista takkia jossain, joka Iommilla on tuossa kuvassa (toinen vasemmalta)?

http://www.black-sabbath.com/gallery/ozzyera/mk1_unknown

Olisit vähän aiemmin kysynyt. Heitin nimittäin just pari tommosta eilen roskiin siivouksen yhteydessä.

Ei vaiskaan. Noita vanhoja takkeja tosiaan löytyy kyllä kirppareilta ja UFF:ltä tai vastaavilta. Mulla esmees on UFFilta hyvä 10 markan samettipikkutakki, joka on kyllä vähän pieni mulle, ja jostain kirpparilta 5 euron ruskea puku levenevillä lahkeilla. Tosin hyviä kuteita saattaa noista joutua etsimään pitkäänkin, kun suurin osa kirpparikamasta on kuitenkin sellaista, että porukka haluaa siitä eroon ihan syystä. Ko. paikoista lähtisin kuitenkin hakemaan. Jos ei juuri etsimäänsä löydä, niin takuulla jotakin mielenkiintoista kyllä löytyy.
Nam.
Jaba
10.05.2005 11:36:44 (muokattu 10.05.2005 11:36:54)
Olisit vähän aiemmin kysynyt. Heitin nimittäin just pari tommosta eilen roskiin siivouksen yhteydessä.

No voi hemmetin hemmetti. Kait sitä pitää alkaa kiertelemään sitten, kiitos kummiskin.
Jormaakin kiinnostaa.
Rumpali Rölli
10.05.2005 19:30:50
hidasta batistini kävelyä
Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj "
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)