PlasmaDemon 11.04.2003 13:06:23 | |
---|
Keksin juuri mun bändille uuden nimen ja se olis ny sit The Kirves ja mä oon laulaja ja kitaristi. Tässä olis taas tällänen synkkä heavy metal tuotos! Manalan takana Miksi ihminen kuolee Se tapahtuu niin salaa Jumala ihmistä suojelee Miksi sielu ei maan päälle palaa Joku sanoo tapan sinut illalla Onko se oikein Joku sanoo hakkaan teidät päivällä On ko se oikein Miksi pikarissa on verta Se on armahdukseksi Miksi maailmassa on vuorta Se jää salaisuudeksi Yeah Manalan takana Manalassa se täytyy tietää Manalan takana Manalassa tämä kaikki pitää sietää Manalan takana ihminen on valkoinen kuin lakana Manalan takana Miksi ihminen kuolee Se tapahtuu niin salaa Jumala ihmistä suojelee Miksi sielu ei maan päälle palaa Helvetissä kaikki on pahaa Sen tiedämme Piru siellä virittelee sahaa Sen tiedämme Emme voi tietää varmaksi Käsitys on: Helvetistä ei kukaan palaa Miksi pikarissa on verta Se on armahdukseksi Miksi maailmassa on vuorta Se jää salaisuudeksi Yeah Manalan takana Manalassa se täytyy tietää Manalan takana Manalassa tämä kaikki pitää sietää Manalan takana ihminen on valkoinen kuin lakana Manalan takana Miksi ihminen kuolee Se tapahtuu niin salaa Jumala ihmistä suojelee Miksi sielu ei maan päälle palaa Helvetissä kaikki on pahaa Sen tiedämme Piru siellä virittelee sahaa Sen tiedämme Emme voi tietää varmaksi Käsitys on: Helvetistä ei kukaan palaa Manalan takana Manalassa se täytyy tietää Manalan takana Manalassa tämä kaikki pitää sietää Manalan takana ihminen on valkoinen kuin lakana Manalan takana Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
L.C.F 11.04.2003 13:49:29 | |
---|
Tuo oli ihan hyvä! Vaikka kyllä se oli aika paljo sitä saman toistamista, mutta kyllä tuoki toimia voi! "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
PlasmaDemon 11.04.2003 14:50:11 | |
---|
Tuo oli ihan hyvä! Vaikka kyllä se oli aika paljo sitä saman toistamista, mutta kyllä tuoki toimia voi! Nii!!!! Ne onki semmosta toistamista,ku ei keksi mitään muuta! Mä yritän parhaillaan keksiä jotain!!!!!!! Olisko ideoita? Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
PlasmaDemon 11.04.2003 16:35:20 | |
---|
Nii!!!! Ne onki semmosta toistamista,ku ei keksi mitään muuta! Mä yritän parhaillaan keksiä jotain!!!!!!! Olisko ideoita? Antakaa nyt perkele jonkin sorttista kommenttia!
Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
tuomittu 11.04.2003 16:59:40 | |
---|
Antakaa nyt perkele jonkin sorttista kommenttia! Ei myö osata ku, me mykistyttiin ton verbaalisen tykityksen edessä.
|
PlasmaDemon 12.04.2003 12:37:55 | |
---|
Ei myö osata ku, me mykistyttiin ton verbaalisen tykityksen edessä. Juu hei,ette varmaan!
Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
Nimismies 13.04.2003 15:30:10 | |
---|
Mitä on Manalan takana? ...metsää, metsää. Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
PlasmaDemon 13.04.2003 22:07:29 | |
---|
Mitä on Manalan takana? ...metsää, metsää. Juu enpä tie varmaan,ehkä tyhjyys!=) Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
noir 14.04.2003 12:40:47 | |
---|
Mitä on Manalan takana? ...metsää, metsää. Hoho. Ja PlasmaDemonille: ei joka lause tarvitse huutomerkkiä ;) Nämä tekstisi taas ovat menneet jatkuvasti parempaan suuntaan, hyvä sille. Friend of the devil is a friend of mine. |
Nimismies 14.04.2003 13:31:45 | |
---|
Juu enpä tie varmaan,ehkä tyhjyys!=) Tuo oli nääs yhdestä Alangon biisistä...
Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
PlasmaDemon 14.04.2003 15:21:46 | |
---|
Hoho. Ja PlasmaDemonille: ei joka lause tarvitse huutomerkkiä ;) Nämä tekstisi taas ovat menneet jatkuvasti parempaan suuntaan, hyvä sille. Jeep,eihän ne kaikki kyllä tartte huutomerkkiä.On ny vaan tullu sohellettua sitä,joka väliin.
Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
Jeep,eihän ne kaikki kyllä tartte huutomerkkiä.On ny vaan tullu sohellettua sitä,joka väliin. palautetta ja pirskatin äkkiä!Tahtoo lissää!!!!!!
Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
PlasmaDemon 15.04.2003 14:47:05 | |
---|
palautetta ja pirskatin äkkiä!Tahtoo lissää!!!!!! Äkkiiäää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.............
Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
thorn_of_blood 16.04.2003 20:46:17 | |
---|
Kyllä tässäkin on ainesta. Tässä on taas se viimeistelyn puute. Jotain kannattais ehkä jättää poiskin. Ihan lupaavaa muuten :) The romantic face of external brutality |
Bathory 18.04.2003 18:53:05 | |
---|
Joo, onhan siinä vähän paranneltavaa mutta ihan hyvä kuitenkin. Toisti aika paljon itseään. Kaikenkaikkiaan varsin hyvä lyriikka, jos hioo vielä vähän! |