Aihe: Oletko tavannut idolisi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
tanjuli
09.05.2005 20:15:27
silloin kun hain opiskelemaan, idoli istui lautakunnassa. oli tiukka paikka.
[i hear voices but at least they're on tune]
Leper Messiah
09.05.2005 21:55:31
Onnekas jannu olet kun pääsit tuomon kitaraa testaamaan. Ite olen Markon kanssa pari sanaa vaihtanut.

ja pari vuotta sitten Sinkkosen ja hynysen kanssa. Jeejee ;)

jooniinjoo, annala kysy multa mun nimeä.

eli kai sekin keskustelua on. joo.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
ozz3
09.05.2005 21:58:45
Suurimpia idoleita en ole tavannut, enkä mitä todennäköisemmin tule tapaamaankaan, ainakaan ilman maaleja naamassa. Elämää suurempi kokemus voisi olla nähdä heidät livenä joskus.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!"
Tikru.
09.05.2005 23:19:33
Apulannan poikia on tullut viime aikoina nähtyä jonkin verran. Viimeksi viime viikonloppuna. Mukavaa porukkaa.

kerro terveisiä
"On keskimmäinen elämän jakso himojen ja vastuun sotaa." -Tommi Liimatta
Ossi
09.05.2005 23:45:02

Melkein. Ruokailimme Esko Riihelän kanssa viereisissä pöydissä Kellarikrouvissa joskus 30 vuotta sitten.
Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?" Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western."
Volle
10.05.2005 00:12:41
Idoleitani en ole tavannut, kun heistä suurin osa taitaa olla jo haudan levossa. Enkä kyllä oikeastaan ole oikeita starojakaan henkilökohtaisesti tavannut, mitä nyt joidenkin koitimaisten pikkubändien soittajia jututtanut. Tai no, jos omakustanneseiskat lasketaan oikeiksi levyiksi, mä olen hengaillut aika monen levylaulajan kanssa. Mutta nää tyypit eivät taida ihan idoliainesta olla.
Nam.
riimu
10.05.2005 00:40:10
Oasiksen ukot on tullu tavattua ja iki-ihana Jonna Tervomaa. A.W Yrjänä oli myös hupaisa tyyppi.
Let us go in; The fog is rising.
Mechanizm
10.05.2005 10:48:59
Ai niin, Paul Di'Anno kyllä on ollut pentuna oma idolini, joten hänet täytyy mainita.
"Forever is a long time" - Yngwie Malmsteen
LNA
10.05.2005 11:07:06

Pepe Willbergin kanssa pohdittiin, että joo - kaikki musiikki mikä on voitu tehdä, on jo tehty jne.. filosofista. Ei saatana vetänyt Saat miehen kyyneliin:iä, oli ehkä jo liian tiukka ;)
Uudessa omakuvassani suuni on suurempi kuin Julia Robertsilla koskaan. Tsekidaut. Bella Italia #9
-Jonny Starr-
10.05.2005 12:59:26
En nyt suurinta idolia oo tavannu mut oon jutellu Ville Valon ja Gemini Fiven tyyppien kans..
"Time's never wasted, when you're wasted all the time"
J.Hollström
10.05.2005 13:28:49
Melkein. Ruokailimme Esko Riihelän kanssa viereisissä pöydissä Kellarikrouvissa joskus 30 vuotta sitten.

+
Oot siis melkein moikkatuttuja Eskon kanssa? No huh huh...
Tupuna
10.05.2005 14:31:35
silloin kun hain opiskelemaan, idoli istui lautakunnassa. oli tiukka paikka.

Toivottavasti hait Sibiksen musiikkikasvatukseen. Siellä nimittäin istui opetusnäyte-raadissa sor-sor-sormileikkialkaa-täti, elikkä Eeva-Leena Pokela/Sariola/mikä nyt lie nykyään onkaan.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
punk s blood
10.05.2005 14:58:01

Seppo Kääriäinen (ennen ministeriyttään) joskus 90-l. junassa matkalla Helsinkiin.
tanjuli
10.05.2005 18:13:58
Toivottavasti hait Sibiksen musiikkikasvatukseen. Siellä nimittäin istui opetusnäyte-raadissa sor-sor-sormileikkialkaa-täti, elikkä Eeva-Leena Pokela/Sariola/mikä nyt lie nykyään onkaan.

istui kummallakin kerralla, mutta puhun nyt eri idolista ja ykkösvaiheesta :D tottakai se siellä istuu, sehän on näitä hallintotyyppejä meillä.
[i hear voices but at least they're on tune]
thrashmetallisti
10.05.2005 18:33:37

jooniinjoo, annala kysy multa mun nimeä.

eli kai sekin keskustelua on. joo.

Kui se sun nimen halus tietää?
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
ten
10.05.2005 18:37:16
Wirtasen Tonin tapasin joskus Ankkarockin backstagella. Oikein mukava mies!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Leper Messiah
10.05.2005 20:54:46
Kui se sun nimen halus tietää?

se arvuutti meillä piisin nimeä, minä arvasin oikein. hän halusi tietää nimeni, jotta voi sitten pyytää, että muut antaisivat minulle aplodit, koska tiesin kappaleen nimen oikein.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
DJKaaos
10.05.2005 21:26:30
olen.
Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä.
Jormaz
11.05.2005 00:25:07
Kai Hansenin oon tavannut. Metallican ja sen oikean Megadethin hyypiöt haluaisin tavata. Malmsteenin haluaisin kans tavata, voitais vaikka syödä pekonia.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)