Kimmo72 06.05.2005 12:22:55 | |
---|
Uskon kyllä et toi on helvetin hyvä kitara, mutta ruma toi kyllä on kuin rullatuoli! No kyllähän se vähän Ibanez linjasta poikkeaa... Mut ei sillä niin väliä. Kunhan ei mene telecasteriks (myhiö) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
carlos 07.05.2005 10:36:51 | |
---|
Uskon kyllä et toi on helvetin hyvä kitara, mutta ruma toi kyllä on kuin rullatuoli! Rullatuolit on hienoja ja käytännöllisiä! Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Pumpuli 08.05.2005 16:54:51 | |
---|
Uskon kyllä et toi on helvetin hyvä kitara, mutta ruma toi kyllä on kuin rullatuoli! *lipasee pallia* Makuasia tämäkin. -For the Love of Good- |
adretlan 08.05.2005 19:00:46 | |
---|
Komia kitara. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Crossroad 08.05.2005 20:25:05 | |
---|
mullakin oli tuo special jenkki-versio joskus..niiden hinnat tippui hurjasti suomessakin loppuaikoina..tuota usa specialia sai reiluun 1200e..thomann möi korea specialia alle 400e,ilmeisesti viimeiset varastosta..tuo öljytty kaula on ärsyttävä kun se kerää likaa hirveät määrät..ja tuo peaveyn lisenssi-floikka on korkeintaan keskinkertainen.niissä music man evh:ssa(myös axis) oli orig.floyd rose..mutta ne maksaakin aika lailla enemmän.. |
Pumpuli 09.05.2005 08:14:08 | |
---|
Noniin. Kotia pääsin reissulta ja tässä nyt haltioissani tilutellut tuolla minulle uudella ibanezilla ja voi kun se on niin mukava soittaa! Miellyttävät soundit jne. Yhden ??-vian-?? tässä hoksasin että kun kampea renkuttaa soittaessa vähän reilummin niin d-kieli menee epävireeseen. Blues: Oletko huomannut tuota vikaa itse? Jokatapauksessa jos tiedätte että missä vika voisi olla niin kertokaa ihmeessä. Itse en ole sitä vielä kartoittanut että mistä se johtuu. -For the Love of Good- |
makoskela 09.05.2005 08:43:02 | |
---|
Kenelläköhän mahtaisi olla mun vanha Wolffi nykyään? Se on pyörinyt torilla aina silloin tällöin, mutta nyt ei ole näkynyt pitkään aikaan... Se on musta US-malli, jossa on myös TONE. GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa =) |
Crossroad 09.05.2005 09:09:25 | |
---|
Kenelläköhän mahtaisi olla mun vanha Wolffi nykyään? Se on pyörinyt torilla aina silloin tällöin, mutta nyt ei ole näkynyt pitkään aikaan... Se on musta US-malli, jossa on myös TONE. tarkoitatko specialia johon tone asennettu jälkeenpäin?vai originalia..mulla oli nimenomaan special jossa oli tuo tone ja voi hyvinkin olla sama..se oli käytännössä uudenveroinen,mutta ei jotenkin istunut käteen.. |
Tony Narrows 09.05.2005 09:33:27 | |
---|
Noniin. Kotia pääsin reissulta ja tässä nyt haltioissani tilutellut tuolla minulle uudella ibanezilla ja voi kun se on niin mukava soittaa! Miellyttävät soundit jne. Yhden ??-vian-?? tässä hoksasin että kun kampea renkuttaa soittaessa vähän reilummin niin d-kieli menee epävireeseen. Roudaa se kitara tänne mun luo ni setä katsoo mitä asialle voidaan tehdä :) PS. Voit sillä välin syödä vaik pullaa Alias Tonza |
makoskela 09.05.2005 10:08:56 | |
---|
tarkoitatko specialia johon tone asennettu jälkeenpäin?vai originalia..mulla oli nimenomaan special jossa oli tuo tone ja voi hyvinkin olla sama..se oli käytännössä uudenveroinen,mutta ei jotenkin istunut käteen.. Special, jossa on jälkiasennettu TONE. Taisin kirjoittaa hieman sekavastii... sori. GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa =) |
Pumpuli 09.05.2005 15:55:22 | |
---|
Roudaa se kitara tänne mun luo ni setä katsoo mitä asialle voidaan tehdä :) PS. Voit sillä välin syödä vaik pullaa Heheh.. Setae aina valmiina hoivaamaan keppiä kuntoon :) Ja oikein pullaaki viel tarjoaa, melkonen setae olet. Pitää tässä tulla käymään kuhan kerkiää. -For the Love of Good- |
Special, jossa on jälkiasennettu TONE. Taisin kirjoittaa hieman sekavastii... sori. Hoho, ajattelin ensin, että puhutte Tonesta, ettekä tone-potikasta. Offtopic, sori. Soolot on perseestä. |
Kimmo72 09.05.2005 19:05:15 | |
---|
Heheh.. Setae aina valmiina hoivaamaan keppiä kuntoon :) Ja oikein pullaaki viel tarjoaa, melkonen setae olet. Pitää tässä tulla käymään kuhan kerkiää. Ne on ne kielet japaniasta kato vielä.. Mulle kans pullaa!! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Tony Narrows 10.05.2005 15:38:13 | |
---|
Kyllähän bluesillekin aina yhdet pullakahvit tarjoaa =) Ehkä hieman off topic =) Alias Tonza |