Aihe: Oletko tavannut idolisi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Caizer Zalaat
09.05.2005 10:49:18
Ja Hande Nurmion kanssa on tullut kapakassa muutama sana vaihdettua. Kyllä mä Handea arvostan monellakin tapaa, ja silloin Köyhien Ystävien aikoihin se oli mulle ehkä jonkin sortin idolikin.

Kaveri oli viime vuonna samalla bäkkärill Ruisrääkissä Nurmion kanssa ja meni jutteleen. Mies oli kuulemma niin turvat ettei sanoista saanu selvää paitsi kun se lopuksi sanoi että painu vattuun...Ei se kuulemma arvostusta laskennut, mutta illusio karisi...Ihmisiä kai ne suurimmalta osin on noi starbatkin.
Pitkavirta
09.05.2005 10:55:32
Näin Jeesuksen Tuskassa 2003.

Ihan oikeesti, päädyttiin semmoseen norjalaiseen seurueeseen illan päätteeksi, yks niistä näytti ihan Jesseltä, ja esittelikin itsensä sitten em. herran nimellä.
the 666 club #1
"Maailma on vapaa maa." -Galder
Käy haukkumassa Velven uusi biisi demostudiossa!
Lord of the strings
09.05.2005 11:44:23
FME:ssä Mokoman kitaristit. Sain soittaa myös Tuomo Saikkosen Viperia unplugged. Mukavia heppuja molemmat kun pari minuuttia heidän kanssaan rupattelin.
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli?
leka
09.05.2005 11:45:37
Kaveri oli viime vuonna samalla bäkkärill Ruisrääkissä Nurmion kanssa ja meni jutteleen. Mies oli kuulemma niin turvat ettei sanoista saanu selvää paitsi kun se lopuksi sanoi että painu vattuun...Ei se kuulemma arvostusta laskennut, mutta illusio karisi...Ihmisiä kai ne suurimmalta osin on noi starbatkin.

Tuommoisissa tilanteissa kannattaa muistaa että kohtaamisessa on kaksi osapuolta. Muistuupa nimittäin mieleen eräs ilta ravintolassa jossa oli suositun ruotsalaisbandin vokalisti iltaa istumassa. Kun minä kävin morjestamassa ja kohteliaasti nimikirjoitusta + valokuvaa pyytämässä tyttöystävälleni, heppu oli ystävällinen ja miellyttävä. Myöhemmin luin kuinka toinen heppu väitti tähteä tylyksi vastaavanlaisessa tilanteessa... Kysyjien humalatilalla jne. saattoi olla vaikutusta asiaan.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Oiva
09.05.2005 11:57:39
Vikstenin Tommin kanssa oon tarinoinut muutaman kerran Narttu-aikaan, ja myöhemmin ollessaan Nurmion bändissä. Naama ilmeisesti jäi muistiin, sillä eräällä Nurmion keikalla Lutakossa mies bongasi meitsin yleisön joukosta kitararoudarikseen (kieliä vaihtamaan).

Nimmareita on tullut nuorempana haettua useammaltakin artistilta, paras oli kuitenkin Ahti Marja-ahon nimmari; lapussa luki "Paul McCartney".

Aku Syrjää oon käynyt poikasena tapaamassa Syrjän Valinnassa Ylöjärvellä, joskus 80-luvun alussa. Aku tarjosi karkkia.
moottorisaha
09.05.2005 14:33:24 (muokattu 09.05.2005 14:41:08)

samoin. heppuhan kävi aloittelevienkin bändien keikoilla ja jos pyydettiin niin meni heti lavalle mukaan soittamaan. tämä vain yksi esimerkki siitä "down-to-earth" meiningistä.

Jepjep, tässä esimerkiksi pari videota kun hän on soittamassa jonkun pikkubändin kanssa:

http://www.askaband.com/videos/seek.wmv
http://www.askaband.com/videos/Cat%20Scratch%20Feverhigh.wmv

Anteeksi off-topic. :)
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Tupuna
09.05.2005 15:35:29
Juuri mietin, että onko minulla edes ollut sellaisia idoleita Michael Jacksonin lisäksi, joiden tapaamista voisin edes luonnehtia jotenkin suuriksi jutuiksi itselleni. Michael Jacksonia en siis ole henkilökohtaisesti tavannut, mutta olisihan se teini-iässä ollut aika kova juttu päästä hänen kanssaan juttelemaan.

Kerran olen tosin ollut järjestetyssä Frederik-fanitapaamisessa. Valitettavasti herra ei ollut eikä ole vieläkään idolini eikä tapaamisessa ollut minkäänlaista hohtoa, mutta voin kyllä sanoa, että nauratti kovin.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
FuckTheWorld
09.05.2005 15:45:26

Lars Frediksennin olen tavannut jutellu ja kätelly sen kans
Sillo ku ne oli keikalla Bastardsin kans helsingis
Ukko
09.05.2005 15:59:29

Olen tavannut Jari Kul....Sillanpään, Paula Koivuniemen ja vastaavat enkä enää ikinä pese kättäni jolla heitä kättelin. He ovat suurimmat idolini joista unta vaan nään 8
porcupine
09.05.2005 16:05:35
Rudolf Schenker (+muut äijjät)´89 Strand Intercontinental (nyk. Hilton)
- paskat housuissa
- lehtihaastattelun ja sen Nevakareen ohjelman nauhotusten seuraaminen

Mike Mills Tavastia '05
- nopea kättely + keikasta kiittäminen
- paskat housuissa
Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta
Tikru.
09.05.2005 16:18:22
Olen. Muutama illuusio särkyi, mutta huomasipa sen että idolikin on vain ihminen. Arvostus henkilöä osin lisääntyi mutta se jonkinasteinen "palvominen" väheni, toisaalta ymmärrän hänen taidettaan nyt paremmin.

samanlaisia kokemuksia minullakin.
"On keskimmäinen elämän jakso himojen ja vastuun sotaa." -Tommi Liimatta
Errorist
09.05.2005 16:19:59
Lars Frediksennin olen tavannut jutellu ja kätelly sen kans
Sillo ku ne oli keikalla Bastardsin kans helsingis

Sama. Mukava mies. Plekunkin anto ja toivotteli hyviä jatkoja. Niin ja Bastardsienkin kanssa juttelin lukuunottamatta Big Jayta.
"Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli?
rheinone
09.05.2005 16:41:34
Ainiinjoo...

Oltiin keikalla samoissa kekkereissä ku Veeti Kallio. Meidän setti oli jo ohi, ja Veeti oli menossa lavalle kunnon AC/DC-tyyliin skottikiltti ja maiharit esiintymisasunaan. Toivotin Veetille "Let There Be Rock" johon Veeti vastasi naama virneessä "Rock the Heavy Rock". Hauska heppu.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
tillotson
09.05.2005 17:04:42
Joskus ruisrokissa tokaisin Fleimareitten Eduardolle, että vitun hyvä heikka oli, iloinen heppu hän olikin ja lyötiin vielä kättä päälle.
Ei kiitos
sax machine
09.05.2005 17:59:20
hankalaa kun Coltrane ja Parker on kuollu jo ajat sitten. Jan Garbarek ois kiva nähdä. Perkoa ja Dunkelia tavallaan fanitan ja Dunkel on jopa opettanut minua kurssilla.
"Hot can be cool and cool can be hot and each can be both but hot or cool, man, jazz is jazz." -Louis Armstrong-
Leper Messiah
09.05.2005 18:25:40
no voisin kyllä mainita kitaransoitonopettajani heikki hakkaraisen idolikseni, tänään viimeksi soittotunnilla hänet tapasin.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
JOO100
09.05.2005 19:41:51
FME:ssä Mokoman kitaristit. Sain soittaa myös Tuomo Saikkosen Viperia unplugged. Mukavia heppuja molemmat kun pari minuuttia heidän kanssaan rupattelin.

Onnekas jannu olet kun pääsit tuomon kitaraa testaamaan. Ite olen Markon kanssa pari sanaa vaihtanut.

ja pari vuotta sitten Sinkkosen ja hynysen kanssa. Jeejee ;)
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
WelmerX
09.05.2005 20:02:49
Kovin on ehkä se kun "tapasin" Dave Mustainen ja muut Risk:n aikaiset Megadeth-äijät. Eli nimmarijonossa paskat housuissa ihmeteltiin jossain Helsinkiläisessä levykaupassa. Eihän sille uskaltanu mitää muuta ku tänks, tänks höpistä. Pelottava mies! Marty oli pitäny jonku klinikanki samana päivänä, mutta eipä tullu nähtyä. damn!
kalamies#32 >-)))>
Dumb
09.05.2005 20:14:09

Apulannan poikia on tullut viime aikoina nähtyä jonkin verran. Viimeksi viime viikonloppuna. Mukavaa porukkaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)