buntta 07.05.2005 14:54:02 | |
---|
Meikäläinen ottaa nyt Baronin viitan: Mika on Pohjonen ei Pohjola. Hänestä vain positiivista sanottavaa. Joo sori, kuvastaa myös omaa asennettani näihin laulajiin. Nimet ei millään tahdo pysyä muistissa vaikka ei niitä tangopaavoja niin kauheasti ole:-). Niin kummasta on positiivista sanottavaa?? |
isojussi 07.05.2005 14:58:04 | |
---|
Joo sori, kuvastaa myös omaa asennettani näihin laulajiin. Nimet ei millään tahdo pysyä muistissa vaikka ei niitä tangopaavoja niin kauheasti ole:-). Niin kummasta on positiivista sanottavaa?? Onhan Pohjonen kumminkin ihan ammattitaitoinen laulaja. Tuskin muuten muutoin oopperaankaan pääsisi duuniin... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
uruttaja 07.05.2005 14:59:24 | |
---|
Joo sori, kuvastaa myös omaa asennettani näihin laulajiin. Nimet ei millään tahdo pysyä muistissa vaikka ei niitä tangopaavoja niin kauheasti ole:-). Niin kummasta on positiivista sanottavaa?? Mikasta henkilönä. Baronin bändissähän tässä ollaan... |
Neljä Ruuvia 07.05.2005 19:28:39 (muokattu 07.05.2005 19:29:38) | |
---|
Kerran oltiin laivalla yhen turkulaisen proge-koskettelijan kanssa ja vedettiin kai aika tuhdit perseet siinä...Kaveri tuli yöllä koputtelemaan muovimattoon kääriytyneenä kun oli alasti eikä löytänyt hyttiinsä.Sit se meni respaan sen maton kanssa. Mut nyt mä rupesin miettimään että miksen mä laskenut sitä mun hyttiin.Taidettiin olla aika sekasin :-) No se on alunpitäen munapitäjän miehiä....niin,ei oo siis oikee turkulainen :-) |
aisa 07.05.2005 19:34:33 | |
---|
Kerran oltiin laivalla yhen turkulaisen proge-koskettelijan kanssa ja vedettiin kai aika tuhdit perseet siinä...Kaveri tuli yöllä koputtelemaan muovimattoon kääriytyneenä kun oli alasti eikä löytänyt hyttiinsä.Sit se meni respaan sen maton kanssa. Mut nyt mä rupesin miettimään että miksen mä laskenut sitä mun hyttiin.Taidettiin olla aika sekasin :-) No se on alunpitäen munapitäjän miehiä....niin,ei oo siis oikee turkulainen :-) hyvin tehty! mä ainakin miettisin pari kertaa ennenku päästäisin muovimattoon kääriytyneen nakumiehen hyttiini... remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
uruttaja 07.05.2005 19:54:23 | |
---|
hyvin tehty! mä ainakin miettisin pari kertaa ennenku päästäisin muovimattoon kääriytyneen nakumiehen hyttiini... Kyllä 4R jälillä on, mattoonkääritymisellä haluttiin ehkä huomiota lähipiiriltä. Muovimatosta tuli mieleen, että Sorsanpesässä kerran yksi bändi repi kokolattiamaton irti hotellihuoneesta, kun se oli heidän mielestä hyvä meininki. Sen jälkeen soittajat ei päässy ihan heti hotellin puolelle. |
U.Honey 07.05.2005 20:40:18 | |
---|
Oltiin joskus laivalla vetämässä ja keikan jälkeen aukeni sopivasti henkilökunnan baari. Siellähan virvoittava olut maksoi jotain markan, eli juomalla yhden kaljan säästi melkein euron! Nuukana miehenä päätin käyttää tilanteen hyväkseni, ja ehdinkin säästämään pienen omaisuuden ennenkuin baari aamunkoitteessa meni kiinni ja piti mennä hyttiin koisaamaan. Heräsin siihen että hälyytyssummeri soi korvan juuressa, laiva oli täysin kallellaan, ja oli pilkkopimeää! Tajusin välittömästi että laiva on uppoamispisteessä, ja lähdin juoksemaan pitkin pilkkopimeitä käytäviä kohti pelastusveneitä. Pelastuminen voisi olla kiinni sekunneista!! Pääsin vihdoin kannelle jossa oli enemmänkin "pelastuneita" ja silloin selvisi että kyseessä oli katastrofiharjoitus jossa laivaa tarkoituksella kallistettiin pumppaamalla toisen puolen vesitankkeihin vettä! Joku tyypi totesi naureskellen että voin mennä takaisin nukkumaan, muusikot on vapautettu pelastusharjoituksista. Vasta silloin huomasin että olin melkein munasillaan, sillä en ollut löytänyt housuja pilkkopimeässä ja paniikissa! My name is Baron, U.Honey Baron. |
uruttaja 07.05.2005 20:43:00 (muokattu 07.05.2005 20:44:02) | |
---|
Mä kans heräsin hälytykseen kerran. Ikkunasta (venttiilistä) näkyi kun valikeila lakaisi jäälakeutta. Yritin herätellä basisita ja sain siihen sen verran eloa, että se sanoi: JOs niillä on oikeasti hätä, ne tulee hakemaan. Pistä maate. Syy hälyyn oli se, että joku turakainen oli hypännyt kannelta. Pahaksi tai huonoksi onnekseen se oli osunut jäälautalle ja seurauksena oli vain haava otsaan. Ne jotka on olleet laivalla, tietää että ulos pääsee vain tosi ylhäällä. |
Anonymous-jazz 09.05.2005 01:55:03 (muokattu 09.05.2005 01:55:24) | |
---|
Meikäläinen ottaa nyt Baronin viitan: Mika on Pohjonen ei Pohjola. Hänestä vain positiivista sanottavaa. Mika Pohjola tämä jazz-pianisti oli alkuvuosinaan 90-luvun puolessa välissä terrorisoinut muutamia Nykissä asuvia jazz-muusikoita sellaisilla puheluilla ja kirjeillä tyyliin "Anna Breckerien puhelinnumerot tai että järkkää mun jazz-bändilleni kaupungin kuumimmista jazz-clubeista keikat" ja kun Klasu Suonsaari ei ammattimuusikkona voi tiettävästi asialle mitään tehdä niin hän sai Pohjolalta vihaisen kirjeen paluupostissa. "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
KoskPaavo 09.05.2005 08:21:01 | |
---|
Kyllä 4R jälillä on, mattoonkääritymisellä haluttiin ehkä huomiota lähipiiriltä. Muovimatosta tuli mieleen, että Sorsanpesässä kerran yksi bändi repi kokolattiamaton irti hotellihuoneesta, kun se oli heidän mielestä hyvä meininki. Sen jälkeen soittajat ei päässy ihan heti hotellin puolelle. Tiedän tuon tarinan, asia juurtaa semmoiseen tapahtumaan että Keppi oli ollut edelisessä bändissä soittamassa ja oli kuulemma jäänyt niin hirveä jalkahien löyhkä kokolattiamattoon että oli se poistettu väkivalloin. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
Sertzo S 09.05.2005 08:23:31 (muokattu 09.05.2005 08:24:24) | |
---|
Tiedän tuon tarinan, asia juurtaa semmoiseen tapahtumaan että Keppi oli ollut edelisessä bändissä soittamassa ja oli kuulemma jäänyt niin hirveä jalkahien löyhkä kokolattiamattoon että oli se poistettu väkivalloin. Keijo on kuulema kuulu tuosta eritteensä hajusta, sanoivat asiajantuntijapiirit aikoinaan. |
KoskPaavo 09.05.2005 12:49:23 | |
---|
Baronilla vois olla tuohon jalkahikeen jokin latinistitermi.. Pedesperspiraatio kenties? Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
Baronilla vois olla tuohon jalkahikeen jokin latinistitermi.. Pedesperspiraatio kenties? Joku sanoi tuota pedaalihapoksi. Eräs vasta menehtynyt, vanhahko oululaisrumpali omasi myös erittäin pahanhajuisen jalkahien; kokemuksia tuosta on. Kerran aikoinaan keikkareissulla, autossa, tempaisi kengän jalastaan ja työnsi sen nokkani alle. Olin pyörtyä ja vielä tukehtua. Olenpa tainnut kertoa jo tämän aiemmin jonkun asian yhteydessä. |
uruttaja 09.05.2005 15:13:28 | |
---|
Joku sanoi tuota pedaalihapoksi. Eräs vasta menehtynyt, vanhahko oululaisrumpali omasi myös erittäin pahanhajuisen jalkahien; kokemuksia tuosta on. Kerran aikoinaan keikkareissulla, autossa, tempaisi kengän jalastaan ja työnsi sen nokkani alle. Olin pyörtyä ja vielä tukehtua. Olenpa tainnut kertoa jo tämän aiemmin jonkun asian yhteydessä. Saman rumparin sukkamehu syövytti vessan mattoon jalanjäljet kusipaikalle. |
baron 09.05.2005 20:24:30 | |
---|
Baronilla vois olla tuohon jalkahikeen jokin latinistitermi.. Pedesperspiraatio kenties? Nyt panit vaikean. En tiedä, pitää johdatella. Sudor: hiki, pes, pedis= jalka. (Pediatria ja ortopedia tulee kreikan sanasta "pais"=lapsi, sillä ei mitään tekemistä tämän kanssa) Eli sananmukainen käännös olisi "sudor pedis". En tiedä, onko käytössä ja olisiko joku muu termi parempi . Perspiraatio on hikoilu. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
R.Syke 09.05.2005 20:45:01 | |
---|
Eli sananmukainen käännös olisi "sudor pedis". -Ilmeinen symposiumaihe musiikkilääketieteen konferenssiin Savonlinnassa. -Muusikot voisivat ruveta tunnistamaan toisiaan nuuskimalla jalkoja ja pyörittelemällä iloisesti silmiä... |
Jaskaa pakoon 13.05.2005 19:41:18 | |
---|
Mika on Pohjonen ei Pohjola Pohjola oli kai ja? |
uruttaja 14.05.2005 00:13:47 | |
---|
Pohjola oli kai ja? Pohjonen on se laulaja jolle ojennettiin keskimmäinen mikki. |
uruttaja 14.05.2005 01:29:49 | |
---|
Pohjonen on se laulaja jolle ojennettiin keskimmäinen mikki. Tuli tuossa mieleen, kuka on ollut laivalla vuoden tai pidempään? Minä muistelen sitä aikaa suurella kaiholla. Päivähuone, slabi, risteílyisännät, däkkärit, aamuvedot, ja muut oleelliset asiat laivoilta. Minä oli 9 laivan päällä, meniskö joku yli? Yks patelan kitaristi oli 4 kuukautta ilman yhtään vapaapäivääm mulla enkkari 5 viikkoa. Jos alkais muisteleen, se vaatis pikkusen palstatilaa, eikä sitä uskois kuin osa. |
mack the knife 19.05.2005 12:13:28 | |
---|
Meikäläinen ottaa nyt Baronin viitan: Mika on Pohjonen ei Pohjola. Hänestä vain positiivista sanottavaa. Muistaako urkumies, että Foxian ääniherra on Mika Pohjola? Mulla on sen puh.numerokin, on mukava äijä viimeisen päälle. *Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa. |