kingdom 12.04.2003 13:43:29 | |
---|
Tässä kirjoituksessa ei taida olla mitään kysymystä mutta kirjottakaa jotakin jos jaksatte lukea. Minun on pakko kirjottaa jotta voin lievittää ärsyyntymistäni. Meidän kitaristimme. Soittelee Paradigm Shiftin alkua. Menee ihan perseelleen. Muutenkin koko soitto menee koko ajan epätahdissa eikä nuottien pituudet ole läheskään oikein. Silti hän pitää itseään jonakin guruna kun osaa soittaa nopeasti silloin tällöin. Muutenkaan hän ei jaksa harjoitella kuin kappaleita sinnepäin oikein ja korvaa sen soittamalla turhan nopeasti. Perhana että rupeaa vituttamaan. |
haist vittu sit 12.04.2003 15:00:27 | |
---|
teidän kitarasiti on vissiin aika paska ja tyhmä. eipä muuta. |
Deg 12.04.2003 15:02:22 | |
---|
Vaihtakaa tuommoinen jo helvettiin. Kyllä perkele pitää jaksaa tosissaan treenata jos bändissä soittaa. hoho vaan sullekkin |
Grapevine 12.04.2003 18:38:55 | |
---|
Tässä kirjoituksessa ei taida olla mitään kysymystä mutta kirjottakaa jotakin jos jaksatte lukea. Minun on pakko kirjottaa jotta voin lievittää ärsyyntymistäni. Meidän kitaristimme. Soittelee Paradigm Shiftin alkua. Menee ihan perseelleen. Muutenkin koko soitto menee koko ajan epätahdissa eikä nuottien pituudet ole läheskään oikein. Silti hän pitää itseään jonakin guruna kun osaa soittaa nopeasti silloin tällöin. Muutenkaan hän ei jaksa harjoitella kuin kappaleita sinnepäin oikein ja korvaa sen soittamalla turhan nopeasti. Perhana että rupeaa vituttamaan. No miksi olette sellaisen kitaristin bändiinne ottaneet? |
Aegis 13.04.2003 14:25:55 | |
---|
Tässä kirjoituksessa ei taida olla mitään kysymystä mutta kirjottakaa jotakin jos jaksatte lukea. Minun on pakko kirjottaa jotta voin lievittää ärsyyntymistäni. Meidän kitaristimme. Soittelee Paradigm Shiftin alkua. Menee ihan perseelleen. Muutenkin koko soitto menee koko ajan epätahdissa eikä nuottien pituudet ole läheskään oikein. Silti hän pitää itseään jonakin guruna kun osaa soittaa nopeasti silloin tällöin. Muutenkaan hän ei jaksa harjoitella kuin kappaleita sinnepäin oikein ja korvaa sen soittamalla turhan nopeasti. Perhana että rupeaa vituttamaan. Meillä oli JUST tollanen kitaristi meidän bändissä. Kerran kun ei vaivautunut treenaamaan niin pyydettiin ystävällisesti jäämään pois seuraavalta keikalta. Poika pulttas ja jätti bändin. Hyvä niin. Oltais erotettu. Soittaa nykyään death metal bändissä eikä ole ottanut yhtään opikseen. Hammer Smashed Face on surullista kuunneltavaa. Eli toisinsanoen pistäkää pihalle. Ei ole kun harmia tollasista. You are the all-singing, all-dancing crap of the world
-Tyler Durden- |
Fingolfin 13.04.2003 16:15:49 | |
---|
Ehkä voisitte suoraan sanoa, että soitto menee ihan vituiksi, olet aivan perseestä oleva kitaristi, olisiko jo aika opetella soittamaan. Eli siis palauttaa äijä maan pinnalle. ;) Strength and Honor |
haist vittu sit 13.04.2003 16:30:15 | |
---|
mellä on ollu joskus bändissä sellanen pässi (sori) kitaristina että ei mitää rajaa... se oli tuskaa tuskaa tuskaa. sit ku se vihdoin häippäs ni on ollu kyl reippaasti parempi mei bändi. on tullu sellanen kammo et en ikimaailmas ottais ketään bändin jäseneks enää ainakaan kitaraa soittamaan (yhellä kitaralla pärjää), jos siihen ei löytys jotain perkeleen hyvää syytä. |
PuNkKi 13.04.2003 18:03:52 | |
---|
meillä taas kävi niin et oli pakko potkia toinen kitaristi vittuun... syy: Osas hieman liikaa :) näin o... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Deg 15.04.2003 10:15:08 | |
---|
meillä taas kävi niin et oli pakko potkia toinen kitaristi vittuun... syy: Osas hieman liikaa :) Ahaa, jotain punk-puritanisteja. Jos osaa soittaa niin ei perkele soita meidän punk-bändissä. Pitäkää siitä kiinni. hoho vaan sullekkin |
meillä taas kävi niin et oli pakko potkia toinen kitaristi vittuun... syy: Osas hieman liikaa :) Suunnilleen näin on käynyt itsellenikin - siis olen saanut potkut. Syynä oli ilmeisesti sellainen oleellisen tärkeä seikka, että ymmärsin musiikin teoriaa, josta toiset sällit eivät halunneet tietää mitään. Olis vaan pitäny kännätä ja viettä rokkenrol-elämää. Pojilta vaan tuppas unohtuun, että pitäis soittaakin jotain aina välillä... Visit http://www.helionprog.com |
PuNkKi 15.04.2003 12:43:29 | |
---|
Ahaa, jotain punk-puritanisteja. Jos osaa soittaa niin ei perkele soita meidän punk-bändissä. Pitäkää siitä kiinni. HoHo.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
reaper666 17.04.2003 11:41:13 | |
---|
Se onkin sit vähän niinkuin mä:) |
Jani The Rock 17.04.2003 13:31:13 | |
---|
Suunnilleen näin on käynyt itsellenikin - siis olen saanut potkut. Syynä oli ilmeisesti sellainen oleellisen tärkeä seikka, että ymmärsin musiikin teoriaa, josta toiset sällit eivät halunneet tietää mitään. Olis vaan pitäny kännätä ja viettä rokkenrol-elämää. Pojilta vaan tuppas unohtuun, että pitäis soittaakin jotain aina välillä... Musiikin teoria? What the hell is that?
"It`s a long way to the top, if you wanna rock`n roll". -AC/DC |
Juunsku 17.04.2003 13:36:38 | |
---|
Nauhottakaa sen soittoa jos ette oo ennemmin tehny näin ja sen jälkeen kuunnelluttakaa kitaristianne sillä... Kyllä pitäs omat virheet kuulua. Jos sekään ei auta niin kuunnelluttakaa jotain kunnon tilututs musiikkia ensin ja mieluiten samaa kappaletta mitä hän on yrittänyt jäljitellä ja sitten sen oma version nin kyl pitäs auttaa. |
kimurantti1 17.04.2003 23:47:50 | |
---|
Totta! Opettakaa se jotenkin kuuntelemaan omaa soittoaan!!!!!!!! |
hellucopter 18.04.2003 09:58:30 | |
---|
Tässä kirjoituksessa ei taida olla mitään kysymystä mutta kirjottakaa jotakin jos jaksatte lukea. Minun on pakko kirjottaa jotta voin lievittää ärsyyntymistäni. Meidän kitaristimme. Soittelee Paradigm Shiftin alkua. Menee ihan perseelleen. Muutenkin koko soitto menee koko ajan epätahdissa eikä nuottien pituudet ole läheskään oikein. Silti hän pitää itseään jonakin guruna kun osaa soittaa nopeasti silloin tällöin. Muutenkaan hän ei jaksa harjoitella kuin kappaleita sinnepäin oikein ja korvaa sen soittamalla turhan nopeasti. Perhana että rupeaa vituttamaan. Sanokaa sille että se on anuksesta koko tyyppi. Säälittävää tollainen seläntakana jurnuttaminen!!! |
kingdom 18.04.2003 15:25:48 | |
---|
Sanokaa sille että se on anuksesta koko tyyppi. Säälittävää tollainen seläntakana jurnuttaminen!!! Tiedän, mutta hän on muuten yksi parhaista kavereistamme ja halusin vaan tietää tavan millä ottaa tämän puheeksi hänen kanssaan. Tiedän nimittäin että hän saattaa helposti suuttua tämän kuultuuan.
|
KMT 18.04.2003 22:19:27 | |
---|
Älkää nyt sitä heti heittäkö meneen, asiasta pitää puhua suoraan ja ehkä yrittää saada kaverin soittomotivaatio toimiin... Mä olen vain tyhmä... |
ICE 20.04.2003 23:39:39 | |
---|
Tässä kirjoituksessa ei taida olla mitään kysymystä mutta kirjottakaa jotakin jos jaksatte lukea. Minun on pakko kirjottaa jotta voin lievittää ärsyyntymistäni. Meidän kitaristimme. Soittelee Paradigm Shiftin alkua. Menee ihan perseelleen. Muutenkin koko soitto menee koko ajan epätahdissa eikä nuottien pituudet ole läheskään oikein. Silti hän pitää itseään jonakin guruna kun osaa soittaa nopeasti silloin tällöin. Muutenkaan hän ei jaksa harjoitella kuin kappaleita sinnepäin oikein ja korvaa sen soittamalla turhan nopeasti. Perhana että rupeaa vituttamaan. Toi kuulostaa ihan meikäläiseltä. ettet vaan oo joku mun bändin jäsen?? ..tosin mä en pidä itteäni guruna, enkä soita Paradigm Shiftiä..enkä oo nopea ku autolla ajaessa päin keltaisia valoja (nojoo). :) Ehkäpä se teidän kitaristi soittaa tahallaan 'nopeasti' koska sitä v*tuttaa soittaa jotain Paradigm Shiftiä tj. Teidän kannattais ottaa yhteinen linja.. jospa se guitarist haluaakin tehä omaa matskua? |
kingdom 21.04.2003 17:32:22 | |
---|
Toi kuulostaa ihan meikäläiseltä. ettet vaan oo joku mun bändin jäsen?? ..tosin mä en pidä itteäni guruna, enkä soita Paradigm Shiftiä..enkä oo nopea ku autolla ajaessa päin keltaisia valoja (nojoo). :) Ehkäpä se teidän kitaristi soittaa tahallaan 'nopeasti' koska sitä v*tuttaa soittaa jotain Paradigm Shiftiä tj. Teidän kannattais ottaa yhteinen linja.. jospa se guitarist haluaakin tehä omaa matskua? Ei meidän bändi soita Paradigm Shiftia. Se soittelee sitä itekseen ja luulee osaavansa soittaa sen täydellisesti vaikka muiden mielestä se kuulostaa lähinnä Ukko Nooalta.
|