Olli 28.04.2005 15:44:54 | |
---|
Onkos jollakulla noista Beyerdynamicin Opus 67 -mikeistä kokemusta. Noi tai sitten Akg D440 mikit pitäis hommata tomeille. Testaaminen on vaan hieman hankalaa.. |
Roberto 28.04.2005 16:49:54 | |
---|
Opus 87:lla oon tykänny vedellä, vuotaa sopivasti ja soundaa imho paremmalta kun akg:t. En tiedä onko noi 67:t paljonkin hunompia mutta 87:t maksaa n. satasen kpl, eli ei paha. |
Niskamies 28.04.2005 19:52:37 | |
---|
Onkos noi Opus 87:t hyvätkin mikit? Houkuttelisit tomeihin halvan hinnan takia. Meitsi on meshissä. |
Olli 28.04.2005 23:17:55 | |
---|
Opus 87:lla oon tykänny vedellä, vuotaa sopivasti ja soundaa imho paremmalta kun akg:t. En tiedä onko noi 67:t paljonkin hunompia mutta 87:t maksaa n. satasen kpl, eli ei paha. Juurikin nuo 67:t miellyttäisivät enempi niiden kapeamman suuntakuvion takia. Hinta sinällään ei ole mikään kysymys, jos puhutaan summista 75-100 €... |
Roberto 29.04.2005 10:49:27 | |
---|
Juurikin nuo 67:t miellyttäisivät enempi niiden kapeamman suuntakuvion takia. Hinta sinällään ei ole mikään kysymys, jos puhutaan summista 75-100 €... Joo, jos rumpalistilla on sen 15-tuumaisen neljännen etutomin vieressä Paisteen 22" 1000-sarjan Rude niin Opus ei ehkä ole ihan sitä mitä halutaan. Senkun 409 on parhautta niissä kohdin. Tosin itse pysyisin kaukana em. tilanteista muutenkin, eli Opukset hakuun vaan. |
mhelin 29.04.2005 15:22:41 | |
---|
|
Olli 29.04.2005 19:36:04 (muokattu 29.04.2005 19:36:14) | |
---|
Joo, jos rumpalistilla on sen 15-tuumaisen neljännen etutomin vieressä Paisteen 22" 1000-sarjan Rude niin Opus ei ehkä ole ihan sitä mitä halutaan. Senkun 409 on parhautta niissä kohdin. Tosin itse pysyisin kaukana em. tilanteista muutenkin, eli Opukset hakuun vaan. No tuollaista tilannetta ei ole (voit katsastaa pöntöt jäsenkuvauksesta)... Taidanpa pistää tilaukseen sitten noi 87:t http://www.stpaulssound.fi/mikrofonit.html taitaa olla edullisin paikka... |
dewil 02.05.2005 18:40:40 | |
---|
Mä en oo kyl koskaan vaikuttunu noista opuksista. Ne on ihan jees, mut jotenkin aina jää snadisti ontoksi. Senkun tomimikit ruleoi sit ihan eri sarjass.a Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
Nitrodelay 03.05.2005 08:53:55 | |
---|
Mulla on Opus 87 virvelin alamikkinä ja Shure 57 ylhäällä. Alakonkka antaa mukavasti rätinää tarvittaessa. Tomeissa onkin T.bone CD 55-mikit, jotka on kyllä loisteliaat kotipajan tomimikit. |
sami_sumea 04.05.2005 14:16:49 (muokattu 04.05.2005 14:20:19) | |
---|
Mä en oo kyl koskaan vaikuttunu noista opuksista. Ne on ihan jees, mut jotenkin aina jää snadisti ontoksi. Senkun tomimikit ruleoi sit ihan eri sarjass.a Onko noin? Olen just tilaamassa lisää mikkejä ja tomimikeiksi katselin just noita Opus87:ia koska niitä on mulle suositellut ihan-hmm-oikeesti-pro-äijä... (Nojoo, Kolmannen naisen livemiksaaja, mut kuitenkin). Senkun kuusnollaneloset eivät ole hirveästi kalliimmat -> säästänkö siis väärässä paikassa? ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
Niskamies 04.05.2005 14:49:13 | |
---|
Senkun kuusnollaneloset eivät ole hirveästi kalliimmat -> säästänkö siis väärässä paikassa? ... Kysäse vaikka St. Paulsista jos saisit kummatkin lainaan ennen ostopäätöstä? Meitsi on meshissä. |
Daunt 04.05.2005 16:22:10 | |
---|
Senkun kuusnollaneloset eivät ole hirveästi kalliimmat -> säästänkö siis väärässä paikassa? Mulla on BF504:t (hyvin pitkälle samat kuin E604:t) ja mielestäni ne ei ole mitenkään ihmeelliset. Parempiakin varmasti löytyy. Nosturin miksaaja haukkui Opus87:n kestävyyttä. Soundi oli kuitenkin sen mielestä ihan hyvä. |
sami_sumea 04.05.2005 19:13:29 | |
---|
Kysäse vaikka St. Paulsista jos saisit kummatkin lainaan ennen ostopäätöstä? Jep, St. Paulsista noita olin muutenkin tilaamassa joten pitänee varmaan soittaa ja kysyä. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
Jep, St. Paulsista noita olin muutenkin tilaamassa joten pitänee varmaan soittaa ja kysyä. ... Mulla on noi kuusnollaneloset ja mielestäni ne on ihan jeessihköt - ainakin ton mun vanhan moposetin kanssa toimivat hyvin. Opuksista ei oo kokemusta, mutta monet livemiksaajat tuntuvat niistä tykkäävän. Multa saat kuusnollaneloset testiin jos stpauls ei anna. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
sami_sumea 09.05.2005 13:57:08 | |
---|
Mulla on noi kuusnollaneloset ja mielestäni ne on ihan jeessihköt - ainakin ton mun vanhan moposetin kanssa toimivat hyvin. Opuksista ei oo kokemusta, mutta monet livemiksaajat tuntuvat niistä tykkäävän. Multa saat kuusnollaneloset testiin jos stpauls ei anna. Hyvä tietää... Odottelen tässä just Jorilta tarjousta mikkisetistä. Käyttöä olis ens viikonlopuksi. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
sami_sumea 09.05.2005 19:10:34 (muokattu 09.05.2005 19:11:20) | |
---|
Hyvä tietää... Odottelen tässä just Jorilta tarjousta mikkisetistä. Käyttöä olis ens viikonlopuksi.... Itse itseäni lainaten: Jorilta oli kasiseiskat loppu -> E604:t lähti tilaukseen.. Vähiin jäi niiden testailu ;) Kuulemma 87:ssa kuviona on superhertta joten pellit voivat vähän vuotaa takaa.. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
Simbe 09.05.2005 20:07:09 | |
---|
Itse itseäni lainaten: Jorilta oli kasiseiskat loppu -> E604:t lähti tilaukseen.. Vähiin jäi niiden testailu ;) Kuulemma 87:ssa kuviona on superhertta joten pellit voivat vähän vuotaa takaa.. ... Ei, kyllä se Opus 87 on herttakapselilla. Pellit voi vuotaa sitten sivusta tai jostain... Ei vuoto ole ollut ongelma, mikki on ollut n. 3 tuumaa kalvosta. Minulla on ollut käytössäni vain 1 kpl Opuksia äänityksissä ja se yleensä on löytänyt tiensä lattiatomiin! Muille rummuille sitten dynaamiset. Lattiatomista on vaikeaa saada sille tyypillistä soundia, jossa kunnolla kuulee "kalvon liikkuvan". Opus toimii tässä hyvn. Taitaa siirtyä livekäytössä virvelin alamikiksi, jos ei tule hankitua lisää noita vähään aikaan. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |
sami_sumea 09.05.2005 21:03:47 | |
---|
Ei, kyllä se Opus 87 on herttakapselilla. Pellit voi vuotaa sitten sivusta tai jostain... Noh, sitten Jori puhui läpiä päähänsä ;) ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |