Guitar Hero 16.04.2005 17:34:38 | |
---|
Minä käsitän 'vaikea levy/musiikki' tarkoittavan sitä, että biisit aukeavat vasta useamman kuuntelukerran jälkeen. Haha.. Todettakoon tolta pohjalta, että ilmeisesti siis myös Kalle Aholan "rumat lapset" on vaikeaa musiikkia, kun joku Lauri Karhuvaara levyraadissa totesi kappaleen aukeavan vasta "usean kuuntelukerran jälkeen" Bang, bang! Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
etnopoju 16.04.2005 17:36:16 | |
---|
se on tietysti suhteellista...jos olet niin tyhmä, että joudut kuuntelemaan kolmen soinnun poppia useamman kerran ennenkuin se aukeaa, niin kai se on sit vaikeeta. |
carlos 16.04.2005 17:59:55 | |
---|
Todettakoon tolta pohjalta, että ilmeisesti siis myös Kalle Aholan "rumat lapset" on vaikeaa musiikkia, kun joku Lauri Karhuvaara levyraadissa totesi kappaleen aukeavan vasta "usean kuuntelukerran jälkeen" No tämä voi olla Laurille hyvinkin totta. Ja jos Laurin mielestä siinä musassa on se jokin, mutta ei vielä tiedä mikä se on, niin kyllä se aika vaikea kappale on. Jos jonkun mielestä MV:n levyt eivät aukea ensimmäisellä, eikä toisellakaan kuuntelukerralla, niin ei se sitä tarkoita, että se kaikille olisi vaikeaa musiikkia. Mielipiteitähän täällä vain jaellaan. Itselleni Mars Voltan De-Loused in the comatoriumilta löytyy joka kuuntelukerralla jotain uutta, jokin uusi koukku tai rytmi. Ja mielestäni se osoittaa juuri sitä, että levy ei oo niin läpihuutokamaa. I can't hide but I can run for miles |
The Duke 18.04.2005 09:48:26 | |
---|
se on tietysti suhteellista...jos olet niin tyhmä, että joudut kuuntelemaan kolmen soinnun poppia useamman kerran ennenkuin se aukeaa, niin kai se on sit vaikeeta. Diipa daapa vaan...Vittu mitä höpinää. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
aikavaikea 19.04.2005 13:21:21 | |
---|
Lainasin uteliaisuudesta nuo molemmat levyt kirjastosta. Comatorium potki paikoitellen hyvinkin innostavasti, mutta ei niin paljon että hankkisin itselleni. Frances meni sitten jo liian fiksuksi minulle. Noista kahdesta yhdistelemällä saisi minulle sopivan yhden levyn, uskoisin. Kun kuuntelin Comatoriumia makuuhuoneessa aika isolla voluumilla, tuli vaimoni olohuoneesta kysymään, että onko stereoissa joku vika, kun kuulostaa että siellä soi kaksi eri levyä yhtäaikaa. Woke up this morning, my dog was dead,
Someone disliked him and shot him through the head.
Woke up this morning, my cat had died,
I know I'll miss her, sat down and cried.
Came home this evening, my hog was gone... |
mrk 30.04.2005 14:13:26 | |
---|
Ostin eilen Frances The Mute triplavinyylin. On se kyllä hieno. Hieman vaan rasittaa käännellä levyä joka välissä. "What would we be without wishful thinking" |
astroban 01.05.2005 12:05:31 | |
---|
Ostin eilen Frances The Mute triplavinyylin. On se kyllä hieno. Hieman vaan rasittaa käännellä levyä joka välissä. Oliko tossa triplavinyylissä jotain spesiaalia mukana vai oliko siinä ainoastaan ne 3 lp?? Mun piti myös ostaa se eilen Stupidolta mutta se oli myyty loppuun |
DT 01.05.2005 14:35:05 (muokattu 01.05.2005 14:35:18) | |
---|
Oliko tossa triplavinyylissä jotain spesiaalia mukana vai oliko siinä ainoastaan ne 3 lp?? Mun piti myös ostaa se eilen Stupidolta mutta se oli myyty loppuun Ei ollut mitään spesiaalia mukana. Itse ostin sen jo maanantaina. "Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
blastoff 07.05.2005 20:18:08 | |
---|
|
Paperilyhty 08.05.2005 09:45:49 | |
---|
Onko monikin lukenut Classic Rockissa olevan jutun? Aika kiinnostava. Minusta Cedricillä ja Omarilla (ja tietysti varmaan myös muulla yhtyeellä) on aika arvostettava asenne musiikintekoon; "Everything is secondary to the band...". Myös bändin lyhyt historiikki oli ihan hyvä lukea, muun muassa siksi, koska At The Drive-In meni minulta vähän ohi. Enkä ole ikinä tajunnut, miten joku voi löytää jonkun adoptiolapsen päiväkirjan, mutta sekin selvisi ihan järkeenkäyvällä tavalla. Seuraavaksi katsomaan tuota linkin takaa löytyvää kirjaa. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Royal Banzai 08.05.2005 14:45:13 | |
---|
Onko monikin lukenut Classic Rockissa olevan jutun? Aika kiinnostava. Minusta Cedricillä ja Omarilla (ja tietysti varmaan myös muulla yhtyeellä) on aika arvostettava asenne musiikintekoon; "Everything is secondary to the band...". Myös bändin lyhyt historiikki oli ihan hyvä lukea, muun muassa siksi, koska At The Drive-In meni minulta vähän ohi. Enkä ole ikinä tajunnut, miten joku voi löytää jonkun adoptiolapsen päiväkirjan, mutta sekin selvisi ihan järkeenkäyvällä tavalla. Seuraavaksi katsomaan tuota linkin takaa löytyvää kirjaa. Luin Soundista pari kuukautta sitten haastattelun Francesin tiimoilta, ja aika itseriittoisilta varsinkin Cedric vaikutti. "Mehän ollaan periaatteessa salsabändi", joo joo... Does your mama like to reggae? |
Exhausted 08.05.2005 20:18:08 | |
---|
Guitar Worldissa Rodriguez-Lopez kertoo musiikinteosta sanoin "I know the spirits guiding me would never try to trick me". |
carlos 08.05.2005 20:34:40 | |
---|
Guitar Worldissa Rodriguez-Lopez kertoo musiikinteosta sanoin "I know the spirits guiding me would never try to trick me". Vaissoo. mitkähän henget ne Omaria johdattelee? Ei oo muuten pojat enää ku reilu kuukausi provinssikeikkaan! Jabaa! Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Paperilyhty 09.05.2005 09:38:52 | |
---|
Guitar Worldissa Rodriguez-Lopez kertoo musiikinteosta sanoin "I know the spirits guiding me would never try to trick me". Jahas, oliko pitkä juttu? Itse en raskinut ostaa lehteä voimatta tarkistaa sitä ensin, eikös tämä ollut se numero jossa oli muovit päällä johtuen ilmaislahjasta? Vaikka oli se "ilmainen" E-kieli kyllä todella houkutteleva kylkiäinen. Tai sitten ei. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Itse en ole bändiin päässyt koskaan "kunnolla" kiinni. Musa kuulostaa hienolta, mutta tässä on liian vähän sitä tietynlaista tarttumapintaa minulle. Ostin De-Loused In Comatoriumin armottoman hypetyksen johdosta, ja näytebiisi oli niin jännä että. Bändiä kuuntelee silloin tällöin ihan mielellään, mutta en kyllä millään jaksa kuunnella De-Lousedia yhdeltä istumalta läpi. Alkaa vaan puuduttaa. Pieninä annoksina ihan maistuvaa. Osta! |
mrk 09.05.2005 14:18:59 | |
---|
Provinssi on näköjään julkaissut alustavat aikataulut. Mars Volta soittaa NYT-teltassa lauantaina klo 21:15, seuraava bändi samalla lavalla vasta 00:15, eli siinä on toivottavasti pari tuntia soittoaikaa, ja tunti roudaustaukoa seuraavaa varten :) "What would we be without wishful thinking" |
Paperilyhty 09.05.2005 15:57:32 | |
---|
Provinssi on näköjään julkaissut alustavat aikataulut. Mars Volta soittaa NYT-teltassa lauantaina klo 21:15, seuraava bändi samalla lavalla vasta 00:15, eli siinä on toivottavasti pari tuntia soittoaikaa, ja tunti roudaustaukoa seuraavaa varten :) Oho, wow! That is good news :) Ja lippukin on nyt hankittu, eli ei kai tässä muuta kuin toivotaan, että peruutusta ei tule. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
carlos 09.05.2005 20:53:15 | |
---|
Provinssi on näköjään julkaissut alustavat aikataulut. Mars Volta soittaa NYT-teltassa lauantaina klo 21:15, seuraava bändi samalla lavalla vasta 00:15, eli siinä on toivottavasti pari tuntia soittoaikaa, ja tunti roudaustaukoa seuraavaa varten :) Hyvään aikaan soittavat! Muutenkin noi provinssin aikataulut sopi vallan mainiosti mulle. Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Paperilyhty 12.05.2005 17:39:41 | |
---|
Kateeksi käy, Mars Volta kiertää Yhdysvaltoja System Of A Downin kanssa. Olisi ihan täydellistä päästä tuollaista kiertuetta katsomaan. Kaksi tämän hetken parasta bändiä, tai ainakin parhaimmistoa. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
cerulean 12.05.2005 18:46:20 | |
---|
Kuulin tossa Frances the Muten eli siis nimibiisin joka ei mahtunut levylle ja täytyy sanoa, että hyvää tavaraa on tuokin biisi! Turhan venytetty vain kaikenlaisilla häröilyäänillä... After Ruth left me, i´ve been ruthless. |