ozz3 06.05.2005 20:25:38 | |
---|
Hmm. Kaarle Viikatetta ei taida olla mainittu? Hienolta kuullostaa herran ääni, vaikka melkein puhettahan se useimmiten on. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" |
Mimi 07.05.2005 14:12:04 | |
---|
Noniinh. Laskin tässä näitä tuloksia. Laskin kaikki mitä tähän oli kirjoitettu, enkä ruennut arpomaan onko sama henkilö äänestänyt useammankin kerran. Laskin kyllä jos viestiin oli kirjoitettu useampikin nimi. Voipi olla lukumäärät päin männikköä, tai äinakin vähän sinnepäin, mutta tässänyt muutamia maininna arvoisia: Hietala 51 ääntä Annala 27 ääntä Ahola 26 ääntä Nygård 23 ääntä Kotipelto 11 ääntä 8 ääntä: Alexi Laiho Ville Laihiala Jari Mäenpää Taneli Jarva 7 ääntä: Anthony Parviainen Pasi Koskinen Pasi Rantanen Tony Kakko 6 ääntä: Kirka! Olisiko Heikki Pöyhiä sijoittunut kans tähän, kun en nimittäin ole varma, meni jossain vaiheessa herran numerot sekaisin. Voi heittää pykälällä tai parilla... 5 ääntä: Tarja Turunen G Wilska Ja monet muut sai pari ääntä tai yhden äänen per turpa... Ihan HUONO(kili)! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
saastara 07.05.2005 17:14:48 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että Pasi Koskinen ja Jari Mäenpää. Pasi Koskisen ääni on käsittämättömän brutaali ja soinnukas. Pidän todella paljon myös hänen kliinimmästä äänestään. Jari Mäenpään on taas todella monipuolinen laulaja. Irtoaa kauniisti niin korinaa, örinää, kasarikiekumsita kuin myös peruslaulua. Ensiferumia ja Wintersunia kuunnelleet voivat varmaankin vahvistaa tämän..? Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |
*Aleksi* 07.05.2005 18:39:19 | |
---|
Marco Hietala . |
unorthodox 08.05.2005 12:07:45 | |
---|
Jari Mäenpään on taas todella monipuolinen laulaja. Irtoaa kauniisti niin korinaa, örinää, kasarikiekumsita kuin myös peruslaulua. Ensiferumia ja Wintersunia kuunnelleet voivat varmaankin vahvistaa tämän..? Komppaan. Tosin totesin saman jo aikaisemmin, kuten muutama muukin. |
komposti 08.05.2005 13:37:06 | |
---|
Marco Hietala ja Marko Annala tuli ekana mieleen muikkuja, perkele! |
Boltsa 08.05.2005 23:18:30 | |
---|
Hietala, Annala, Hyyrynen ja Ahola No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki! |
sirdickyj 09.05.2005 09:02:44 | |
---|
On pakko lisätä tuohon aikaisempaan listaani vielä Thunderstonen Pasi Rantanen, jota ei täällä ole juuri mainittu... Olen aiemmin pitänyt miestä lähinnä perustason kikkelihevikiekujana, mutta kahdella uusimmalla levyllä Rantanen laulaa Kotipellot ja Kakot suohon omassa genressään. Mitä vitun tekemistä Pasilla ja jollain Kotipellolla on laulullisesti keskenään? Niin kaukana toisistaan laulajina kun vaan mahdollista, erikoista mielestäni että Thunderstonea verrataan Stratovariukseen tai Sonata Arcticaan, eihän niillä ole edes musiikillisesti mitään tekemistä keskenään. Ainoa yhtäläisyys Pasin ja noiden em. herrojen välillä on, että enklannin kieli pykii, Pasilla vain hieman ja noilla kahdella big time. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Yhden nimen olen unohtanut, joka ehdottomasti kuuluisi listan kärkipäähän, voi herrajumala. Tommi Salmela. |
migreeni 10.05.2005 08:57:04 | |
---|
Ei varmaan usea tiedä, mutta Pofonyn entinen, Medeian nykyinen rääkyjä Teemu Karjalainen. Perkeleen kova, ehkä falsettimainen, karjuntaääni! |
Risto Mustalisä 10.05.2005 09:15:44 | |
---|
erikoista mielestäni että Thunderstonea verrataan Stratovariukseen tai Sonata Arcticaan, eihän niillä ole edes musiikillisesti mitään tekemistä keskenään. Öh..Siis ei mitään musiikillista yhtäläisyyttä? No minusta aika paljonkin.Toisaalta esim.monesta ei-blues-diggarista kaikki blues kuulostaa samalta.Minusta noilla bändeillä kuitenkin on paljonkin yhtäläisyyttä niin melodioissa kuin sovitusratkaisuissa kuin soundeissakin.Jopa liikaakin siinä mielessä ,että Sonata ja Thunderstone on hyviä mutta erittäin tavanomaisia powerorkestereita.Hyvää peruskamaa - ei sen vähempää muttei enempääkään.Nightwishillä on sitten enemmän omaa juttua mukana. Toisaalta en ollut 80- ja 90-luvun taitteessa ainoa joka kuuli Stratovariuksessa ja Helloweenissa jopa kiusallisen paljon samankaltaisuuksia. Born to be wild - paitsi kotona |
sirdickyj 10.05.2005 10:43:40 | |
---|
Öh..Siis ei mitään musiikillista yhtäläisyyttä? No mä en mitään semmosta keksi, paitsi tietenkin ne hölmöt omituisessa tahtilajissa etenevät tuplabassarihölmöilyt. Hevimies en ole itsekään joten suhtaudun avoimin korvin kaikkeen tuollaiseen musaan, ja mun mielestä T-stone kuulostaa modernilta heavyrockilta, rennolta musalta jollaiselta Strato tai Sonata eivät kuulosta. No, sitä Sonataa en ole ihan kauheasti kuullut, mutta sekä Straton että heidän suorituksissaan on kosolti toivomisen varaa, mitä lauluosuuksiin tulee. Pasilla paljon vähemmän petrattavaa. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Risto Mustalisä 10.05.2005 11:19:03 (muokattu 10.05.2005 11:53:15) | |
---|
No mä en mitään semmosta keksi, paitsi tietenkin ne hölmöt omituisessa tahtilajissa etenevät tuplabassarihölmöilyt. No mielipideasioita ,mutta kyllä minä kuulen samankaltaisuuksia ihan biisirakenteita myöten.Itse asiassa en tajua jollei noita asioita joku kuule.Ne kun on ihan päivänselvästi kuultavissa. Mutta tällaista tämä on :-) EDIT: Olen toki kuunnellut Thunderstonea ja lausumisen osalta olen kanssasi samaa mieltä Straton ja Sonatan suhteen.Sen sijaan musiikillisesti ne ovat mielestäni kovastikin lähellä toisiaan.Erojakin toki on ,mutta päälinjat aika selkeästi samat. Born to be wild - paitsi kotona |
Cocktus 10.05.2005 17:03:08 | |
---|
Mitäs, mitäs, miks mua ei ole mainittu kertaakaan :) Mut jos itse asiaan niin Gloria Mortin Psycho on helvetin kova. Jos nyt puhtaalta puolelta pitää mainita niin Aholan Jakke on aika kova. Harmi vaan, että käyttää ääntään liian "äijämäisesti" TB:n levyllä. On kyllä olemassa monia vokalisteja, joita arvostan. Suurin osa niistä on tosin ulkomailta, mutta kyllä Suomesta löytyy ihan samalla tavalla hemmetin taitavia miehiä/naisia. |
morgga 11.05.2005 15:29:50 | |
---|
demonos sova yarr |
saastara 11.05.2005 20:59:38 | |
---|
demonos sova Sova on pelle. Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |
morgga 12.05.2005 17:57:26 | |
---|
eihä oo, just kova äijä yarr |
Super-Jari 12.05.2005 18:03:08 (muokattu 12.05.2005 18:36:59) | |
---|
Ei varmaan usea tiedä, mutta Pofonyn entinen, Medeian nykyinen rääkyjä Teemu Karjalainen. Perkeleen kova, ehkä falsettimainen, karjuntaääni! Tämä on muuten tosi. Äiällä on tosi kärttynen ääni. Sova on pelle. Sinä onnistuit juuri jakamaan tittelin Sovan kanssa. Pöö, pöö, PÖÖ päkwöös än proukn |
eleeton 12.05.2005 20:33:28 | |
---|
Karjalaisen Teemun ääni on kyllä hieno, siihen ei kyllästy millään vaikka se onkin hyvin yksipuolinen. Se onkin juuri sen suurin vahvuus. Ja on voimakas ääni ihan fyysisesti. |
saastara 12.05.2005 20:33:59 | |
---|
Sova edustaa minulle kaikkea sitä mitä minä metallimusiikissa halveksin. Niin kappaleentekijänä, laulajana kuin myös teksittäjänä täydellisen lahjaton henkilö. Sovan kaltaiset "muusikot" ovat juuri syy siihen miksi valtaosaa metallista pidetään lahajttomana soitinten raiskaamisena ja hevareita kaljaa kittaavina lahjattomina idiootteina. Mielestäni, surullista kyllä, tuo on melkein totta (jopa Sovan vaikutus pois laskettuna). Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |