Rakoni 03.05.2005 14:54:39 | |
---|
Kun ei haku toimi ja on suht kiire niin ei voi mitään, vaikka asia onkin varmasti tullut ennenkin esille. Kovilla äänenvoimakkuuksilla särön kanssa kuuluu korvat rikkova vinkuna, joka ilmeisesti johtuu jousista, koska vinkuminen loppuu kun painan jousia sormilla. Mikä olisi helpoin ja turvallisin keino saada jouset aisoihin? Sitä kampeakin haluaisi joskus väännellä ja se ei kaikilla konsteilla taida oikein onnistua. Sanokaa DT kun haluatte hyvää |
fox 03.05.2005 15:04:15 | |
---|
Mikä olisi helpoin ja turvallisin keino saada jouset aisoihin? Sitä kampeakin haluaisi joskus väännellä ja se ei kaikilla konsteilla taida oikein onnistua. Tunge pumpulia tms. sinne jousien sisään..moisia systeemejä olen nähnyt käytetyn..
|
SininenIII 03.05.2005 15:16:44 | |
---|
Mulla on jostain t-paidasta revitty kangas-suikale siellä jousien lomitse, yli ja ali luikerrellen, silleen sopivalla väljyydellä mutta kiinni jousissa kuitenkin. Ajanut asiansa jo vuosia,kun en tykännyt jousista kuuluvista aavistuksenomaisista värinöistä ilman vahvistusta soittaessani. |
wilo 03.05.2005 16:48:17 | |
---|
Mulla on kuminauhaa kierrettynä jousien lomassa. Toisessa kitarassa oli kopiopaperia tungettuna väliin. Molemmat toimii, tosin jos tarviis, nyt laittaisin kangasta. |
myös Jeesusteippi, maalarinteippi ja teippi toimivat. |