Aihe: Signature pelktroja?
1
wilzhu
08.05.2005 23:24:18
Eikö olisi hienoa, jos keikalla voisi aina silloin tällöin heittää omia nimikkoplektroja yleisön joukkoon? Minusta ainakin olisi.

Olen netistä koittanut hakea joitain valmistajia, jotka myy plektroja, joihin saa itse valita kuvan tai/ja tekstin. Muutamia tällaisia olenkin löytänyt, mutta niistä on joutunut tilaamaan satoja kappaleitakerrallaan. Elikkä itse kysymys kuuluu näin: Mistä saiisi hommattua nimikkoplektroja kohtuulisin määrin kerrallaan?
Paljon se ottaa, vähän se antaa.
JuniperThree
08.05.2005 23:26:59
Eikö olisi hienoa, jos keikalla voisi aina silloin tällöin heittää omia nimikkoplektroja yleisön joukkoon? Minusta ainakin olisi.

Olen netistä koittanut hakea joitain valmistajia, jotka myy plektroja, joihin saa itse valita kuvan tai/ja tekstin. Muutamia tällaisia olenkin löytänyt, mutta niistä on joutunut tilaamaan satoja kappaleitakerrallaan. Elikkä itse kysymys kuuluu näin: Mistä saiisi hommattua nimikkoplektroja kohtuulisin määrin kerrallaan?

Soittamalla niin hyvin, että dunloppi maksaa siitä et saa käyttää sun nimeä?
McNulty
08.05.2005 23:27:26 (muokattu 08.05.2005 23:30:01)

Tuolta saa minimissään 50kpl joka ei enää ole turhan järkyttävä määrä, etenkään jos niitä on reeniksellä, himassa ja vielä livessä heittelee poies: http://www.pickfactory.com/prices.php

Kotimaassakin taisi olla joku mesta joka noita custom plekuja valmistaa tai valmistuttaa.

Minun signature plektran voi jokainen tehdä itse... Dunlop Gator 1.50mm johon sitten mattoveitsellä 3 ÄKSÄÄ siten että on hieman parempi grippi!!!

EDIT: NYT LÖYTY, saisivat vaan päivittää sivunsa!
http://www.ovaali.org/plektrafirma/index.html
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
wilzhu
08.05.2005 23:40:39 (muokattu 08.05.2005 23:43:09)
Ainoa vaan, että taitaa jäädä hommaamatta, sillä olen ihastunut Ibanezin grippiplekuihin.
Paljon se ottaa, vähän se antaa.
Kimmo72
08.05.2005 23:44:46 (muokattu 08.05.2005 23:52:38)
Ainoa vaan, että taitaa jäädä hommaamatta, sillä olen ihastunut Ibanezin grippiplekuihin.

No on kyllä hyviä. Mut vois kyl hommata plekuja omalla nimellä. Jakelis niitä sitte.. Miten siistii.

EDIT: NYT LÖYTY, saisivat vaan päivittää sivunsa!
http://www.ovaali.org/plektrafirma/index.html

Ei noi oo enää olemassa. Koitin lähettää mailia että ootteko hengissä niin tuli heti failure vastaus. Eli ei ole koko ossua enää.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)