Aihe: Oletko tavannut idolisi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
gandar
08.05.2005 21:15:03 (muokattu 08.05.2005 21:15:58)
En, koska
a) suurin osa on kuollut tai jo reilusti eläkeiän yli
b) eivät ole käyneet Suomessa, tai jos ovat, niin ennen syntymääni TAI niin, etten ole ollut läsnä

Toisaalta aika harvan tunnistaisin nopeasti väkijoukossa ja vaikka tunnistaisinkin, niin kyllä sitä nyt julkimoillakin pitää yksityisyys olla.
Ceci n'est pas une signature
Kapina
08.05.2005 21:36:15
Rubberduckin kanssa olen hetken jutellut keikan jälkeen. Siihenpä ne sitten jääkin.
Kuka sammutti palon?
maelstrom
08.05.2005 22:30:41
Herra Ylppö tunki kerran ravintolassa samaan pöytään ja viihdytti seuruettamme muutaman tunnin. Täytyy sanoa että heppu on ihan mainio seuramies.
Vasta myöhemmin, Metallisydämen ilmestyttyä ymmärsin Maj Karman musiikin nerokkuuden.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
Margarita
08.05.2005 22:37:46
Olen tavannut hyvin monta - mulla on ollut onnea. Niistä ketä en ole tavannut (enkä enää voi), ehkä eniten harmittaa Andrei Tarkovski.

Ylpöstä puheen ollen (tuossa ylhäällä), siitä olen kateellinen että kys. herra on tavannut Emir Kusturican.
McNulty
08.05.2005 22:56:00 (muokattu 08.05.2005 22:57:08)
Idoleita on niin monia... pari olen "tavannut" siis nähnyt lavalla livenä, esim:
- Dimebag Darrell ja Pantera (Nummirock '98)
- Pete Walli ja Kingston Wall (Giants of Rock '92)
- Max Cavalera ja Sepultura (Giants of Rock '91, oiskohan ollut '96 kun soittivat Nummirokissa ja Messilässä... Maxilla oli K-kaupan pelipaita päällä :))
- Iron Maiden (Helsingin jäähalli '92, Nummirock '96 ja Ruisrock '00)
- Kurt Cobain ja Nirvana (Ruisrock '92)
Onhan noita... Esim. Tuskassa The Haunted, Dark Tranquillity, Nummirockissa tuolloin '96 oli myös Neil Young, Deep Purple, Helloween, Amorphis... '98 Nummirockissa oli sit Pantera, Dream Theater, Slayer...

Haluaisin tavata:
- Riku Rantala (Madventuresin ilopilleri)
- Joe Satriani (hyvä tekniikka, hyviä ralleja)
- Zakk Wylde (ja tämähän toteutuu kesällä, toivottavasti!!!)

Olisin halunnut nähdä:
- John Lee Hooker
- Jimi Hendrix
- Dimebag Darrell uudestaan ja monesti... mielellään vielä päässyt juttelemaan hänen kanssaan. (RIP '66-04)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Kimmo72
08.05.2005 23:04:52
Ei noi oo mitään tapaamisia jos on keikalla nähny. Hö :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
moottorisaha
08.05.2005 23:14:11

Dimebag Darrellin olisin halunnut tavata. Oli kuulemma vielä kaikenlisäksi helvetin rento äijä kaikille tuntemattomillekkin.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
aleksi
08.05.2005 23:22:58 (muokattu 08.05.2005 23:23:22)
Joitakin tyyppejä pitämistäni bändeistä olen tavannut ja muutaman sanan vaihtanu, mutten koskaan mitään kovin syvällistä ajatustenvaihtoa ole heidän kanssaan harrastanut - toisaalta eipä sellainen mua oikein kiinnostakaan.

EDIT: typonegative
"open hands to the wind"
terone
08.05.2005 23:32:22 (muokattu 08.05.2005 23:42:52)
Juuri tapasin SCOTSin tyypit. Tiedä ovatko idoleita, mutta suurimpia suosikkeja kuitenkin.
no mitäs juttelitte? tämä on minun uusimpia suosikkibändejäni myös, mutta jäi tuo keikka näkemättä. töitten ja välimatkan takia. vaikka olis ollu syntymäpäiväkin, perskule.
Reverend Hortonin basistin Jimbon olen tavannu. mutta eipä sillä nyt paljon voi kerskua kun ei paljon tullut juteltua. eipä noille aina keksi mitään sanottavaa ...kun on tällainen ujo suomalainen.
edit : niin joo luin tuon konserttiarvostelun eli vastaus kysymykseeni taisi olla siellä. olisit nyt vaan mennyt teinimäisellä juoksulla Maryn perään ...!
a dj, a dj, let´s get out of here!!
elbowski
08.05.2005 23:38:26
Dimebag Darrellin olisin halunnut tavata. Oli kuulemma vielä kaikenlisäksi helvetin rento äijä kaikille tuntemattomillekkin.

Samat sanat.
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Jzci
09.05.2005 01:38:23 (muokattu 09.05.2005 01:39:41)

Enpä juurikaan paljoa ketään julkkiksia ole tavannut.
Ääni ja vimma reissulla Alexi Laiho :)

Oltiin lähdössä sieltä karsintapaikalta ja auto levis siihen pihalle. Laiho käppäili sieltä sitten autoonsa ja kaverin kans syöksyttiin koputtelemaan ikkunaan ja lykättiin demo käteen.
Muutaman sanan siinä taisin vaihtaa ja Laiho kehui demon kansia hienoiksi :)

Kaverilleni olen kyllä ikuisesti katkera. Pääsi velvet revolverin fanitapaamiseen & keikalle ja hengaili sielä Slashin ja Duffin kanssa. Kaikenlisäksi vielä sai tuon koko homman ilmaiseksi ja ihme tuurilla. Tuon kaverin joku puolituttu oli voittanut jostain kilpailusta kahdelle hengelle tuon satsin ja kysyi sitten kaveriani mukaan.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Silttu^&image_id=3489559

E:mikäs perkele tuota linkkiä vaivaa kun ei suostu menemään kokonaisena tuohon?
JCM
09.05.2005 01:50:30

Olen.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Juhani
09.05.2005 01:50:31

- Max Cavalera ja Sepultura (Giants of Rock '91, oiskohan ollut '96 kun soittivat Nummirokissa ja Messilässä... Maxilla oli K-kaupan pelipaita päällä :))

Ei se ole sama tavata ihmistä kuin nähdä lavalla. Olin myös messilässä kun tuo Sepulturan keikka oli ja fiilikset laski helvetisti bändiä kohtaan tuosta K-kaupan mainoksesta. :(

Lavalla olen nähnyt mm. Keanu Reveasin Matrix ykkösen tultua siinä missä Maynard Keenanin provinssissa Tool:in keikalla. Mutta olisi se helvetin siisti oikeasti tavata joku idoli.

Ehkä Trent Reznor tänä vuonna?

Tai sitten ei, tuskin..
Feggy
09.05.2005 07:36:23

Noo, tuli käteltyä B. B. Kingiä. Poison Ivyn (The Cramps) kanssa olen puhunut puhelimessa. Tom Verlainen olen nähnyt vain katsomossa ja George Harrisonkin jäi tapaamatta. Yleensä jätän kyllä artistin rauhaan.
Less is more.
leka
09.05.2005 07:41:53 (muokattu 09.05.2005 07:43:28)
Olen. Muutama illuusio särkyi, mutta huomasipa sen että idolikin on vain ihminen. Arvostus henkilöä osin lisääntyi mutta se jonkinasteinen "palvominen" väheni, toisaalta ymmärrän hänen taidettaan nyt paremmin.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Kassu
09.05.2005 08:30:58
Onhan noita tullut tavattua. Mm. Euge Valovirta pariinkin otteeseen, mnettiläisiä jne..
Booligan
09.05.2005 10:09:37

samoin. heppuhan kävi aloittelevienkin bändien keikoilla ja jos pyydettiin niin meni heti lavalle mukaan soittamaan. tämä vain yksi esimerkki siitä "down-to-earth" meiningistä.
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Mechanizm
09.05.2005 10:11:47
Christopher Leen kolme vuotta sitten Helsingissä. Tämä tapaaminen ei tule unohtumaan ikinä.

Sama.
"Forever is a long time" - Yngwie Malmsteen
rheinone
09.05.2005 10:15:32 (muokattu 09.05.2005 10:16:38)
Herra Ylppö tunki kerran ravintolassa samaan pöytään ja viihdytti seuruettamme muutaman tunnin. Täytyy sanoa että heppu on ihan mainio seuramies.
Vasta myöhemmin, Metallisydämen ilmestyttyä ymmärsin Maj Karman musiikin nerokkuuden.

Hetken jo luulin että tässä puhuttiin Arvo Ylpöstä :+DDDDD

En oikein tiedä onko mulla idoleita, korkeintaan Bon Scott mutta sekin on jo vainaa.

Anniina Karjalainen asuu samassa rapussa. Sehän on idoli, mutta häntä en voi kyllä omia itselleni. Reipas tyttö anyhow.

Ja Hande Nurmion kanssa on tullut kapakassa muutama sana vaihdettua. Kyllä mä Handea arvostan monellakin tapaa, ja silloin Köyhien Ystävien aikoihin se oli mulle ehkä jonkin sortin idolikin.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)