Aihe: Miksiköhän ?
1 2
baron
08.05.2005 17:13:32 (muokattu 08.05.2005 17:13:45)

Minä tunnen kaksi. Molemmat tosin virallisesti "sairaseläkkeellä". Toinen mokoma oli vielä majurin arvonen.

Tää nyt menee off-topiciksi (niinkun mulla aina) mutta Alkon johtaja joka saa ryyppäämisen takia fudat on musta huippuja.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
uruttaja
08.05.2005 19:06:14
mut eihän prima vista miehen mitään tartte kuulla. ;)
vakavasti puhuen, soittohommissako kuulo menny huonoks, vai muuten vaan?

Tässä elämän varrella, ei se varmaan ihan musan syytä ollut. Voi melkein sanoa että siitä huolimatta.

Tauti vei, tai jos vielä tarkennetaan niin taudin hoito, eli leikkaus.
aisa
08.05.2005 20:51:27
Tässä elämän varrella, ei se varmaan ihan musan syytä ollut. Voi melkein sanoa että siitä huolimatta.

Tauti vei, tai jos vielä tarkennetaan niin taudin hoito, eli leikkaus.

googletus avasi simmujani taas isosti. :)
remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä.
uruttaja
08.05.2005 20:55:08
googletus avasi simmujani taas isosti. :)

Joo ei taho tässä iässä päästä kotirouvaksi ihan heleposti.
riff
08.05.2005 22:20:01
Miksi niin monet artistit/ muusikot ovat aika kovia ryyppäämään ? Eikö turakaisia kestä selvinpäin ?

Mahtavin yleistys, mitä olen aikoihin nähnyt! No, okei, en ole raitis mutta tästä juoposta kansasta muusikot ovat aika melko pirun pieni prosentti. Miksei kaikki juopot suomalaiset ole soittajia? Tätä mää pähkinöin joka päivä...
=)
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
WanhaWetäjä
08.05.2005 22:38:26

Mahtavin yleistys, mitä olen aikoihin nähnyt! No, okei, en ole raitis mutta tästä juoposta kansasta muusikot ovat aika melko pirun pieni prosentti. Miksei kaikki juopot suomalaiset ole soittajia? Tätä mää pähkinöin joka päivä...
=)

Joo,korni yleistys,MUTTA...kun lukee noita esmes laivalla tapahtuneita sattumuksia niin kyllähän se dokaaminen on se liikkeelle paneva voima noissa jutuissa...ja "Suomen Raittiit Laivamuusikot"on edelleen sangen pieni ry ;-))

Kun mä aikoinaan rakensin niin huomasin että myös/varsinkin sillä alalla viina maittaa,prkl kaiken moiset "piippuviinat"piti ostaa muurarille notta takka vetäis,joku perinne sekin:-)

Ja yks timpuri kävi aina krapulakaljat hakemassa lähikioskista kun tuli sunnantai-aamuna duuniin...

Musta ei ole tullut juoppoo ihan sen takia että mä olen jo uran alkuvaiheessa saanut "ilon"soittaa muutaman tosi dokun kaa,en mä nää siinä oikeen mitään hauskaa kun munaa itsensä totaalisesti itse sitä tajuamatta ?
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
isojussi
08.05.2005 22:44:09
Pistinpä WW:lle plussan!

nimim. itsekin aikanaan työkaverien viinaturoilusta "nauttinut"

Tsin siinä on tasan kaks vaihtoehtoo: hypätä ite samaan junaan tai pitää järki päässä ja hoitaa duuni tolkuissaan.

Musa on mulle niin tärkee juttu, että en nykyään oikeestaan soita/laula ääntäkään jos oon ottanu vähänkään enemmän, kuin yhden tai kaks kaljaa/paukkua.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
isojussi
08.05.2005 22:54:19
Pitää nyt sanoa että olen varmaan lähdössä iltaa viettämään jameihin ja muutama on pakko ottaa että lavalle menee

Ettei tuu toisille niin paljon paineita?
R.Syke
09.05.2005 20:52:18
Kun mä aikoinaan rakensin niin huomasin että myös/varsinkin sillä alalla viina maittaa,prkl kaiken moiset "piippuviinat"piti ostaa muurarille notta takka vetäis,joku perinne sekin:-)

Yks uhkarohkea jätti näin tekemättä ja joutui toteamaan:

-Hei, muurari, takka ei vedä!

-Ennoo siitä hevosta meinannukkaa...
Sertzo S
10.05.2005 07:48:35 (muokattu 10.05.2005 07:49:53)
Luin tuossa äsken loppuun eilen lainaamani kirjan Laila Kinnusen elämästä, jonka on Reijo Ikävalko kirjoittanut. Paljon hänen elämäkerrassaan oli mitä masentavinta luettavaa.
Monasti olen huomannut meidän muusikoiden suhtautuvan alkoholiin hyvinkin myönteisesti, mutta pitkän urani aikana juuri se on aiheuttanut suurimmat harmit ja hölmöilyt omissakin ihmissuhteissani eri kolleegojenkin kanssa, enkä pyhimys toki ole minäkään. Onneksi mitään pahempaa ei ole tapahtunut niiden riitojen ja pändienhajoamisien ja potkujen annon lisäksi, joita jo pääosin taakse jäänyt omakin urani sisältää.
No, tässä laitoin näkemykseni tämän otsikon alle, kun en uutta alkoholiaiheista otsikkoa halunnut aloittaa; onhan aihetta runsaasti jo aiemminkin käsitelty.
Muuten:
Ainoa musiikkialan henkilö, jota Laila moitti kirjassa, ja lukemani mukaan aiheestakin, on Eero Aven.
Fuzzy Boner
10.05.2005 08:30:11
Musa on mulle niin tärkee juttu, että en nykyään oikeestaan soita/laula ääntäkään jos oon ottanu vähänkään enemmän, kuin yhden tai kaks kaljaa/paukkua.

jep, ei soseessa kannata olla.. Kyl mä joskus konsertin aikana vedän sellasen pikku lasin ;)
Olet kirjoittanut keskusteluun 8200 kirjoitusta
isojussi
10.05.2005 10:14:17
Luin tuossa äsken loppuun eilen lainaamani kirjan Laila Kinnusen elämästä, jonka on Reijo Ikävalko kirjoittanut....

Mä luin kans vähän aikaa sitten saman heebon kirjoittaman kirjan Junnusta. Junnu kun vihdoin viimein pääsi viinasta eroon, oli hänellä kova huoli ystäviensä (mm. Klabbin) dokaamisesta.

Ainoa musiikkialan henkilö, jota Laila moitti kirjassa, ja lukemani mukaan aiheestakin, on Eero Aven.

Eikös tää sama vanha villasukka ollu puhaamassa jotain Lailan "pelastusoperaatioo"???
Sertzo S
10.05.2005 11:09:52 (muokattu 10.05.2005 11:10:08)

Eikös tää sama vanha villasukka ollu puhaamassa jotain Lailan "pelastusoperaatioo"???

Siitä kirjastahan se ilmenee ikävällä tavalla.
Justiina.
10.05.2005 16:24:30 (muokattu 11.05.2005 05:27:44)
*Poistettu*.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)