Aihe: Dean Vendetta 4.0
1 2
LaXu
29.04.2005 00:41:43
Vaikeimmalta tuntuu sopivan värin valitseminen: pitäisi nähdä kitara livenä, mutta kun noita saa vaan Saksasta. Kyllähän eri valaistusolosuhteissa otettujen kuvienkin vertailu auttaa, löytyisiköhän keltään nyt itse otettuja kuvia tästä?

Tuolla carlinoguitars.com:ssa on ihan hyvät kuvat ainakin joistain värivaihtoehdoista:
http://www.carlinoguitars.com/images/PB061635.JPG
http://www.carlinoguitars.com/images/PC101920.JPG
http://www.carlinoguitars.com/images/PC101932.JPG
overtake
29.04.2005 00:45:42
http://www.carlinoguitars.com/DeanGuitarModels.html

toiselta sivulta lisää, löytyy mm tuo Tiger eye

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/index.php?

tuoltakin saattaa löytyä
www.stonetabs.tk
momo
29.04.2005 03:54:22
Joo kiitos noista, olin tosin noilla sivuilla käynyt jo aikaisemmin. Hitto kun olen nähnyt joillain sivuilla hyvän näköisen kuvan tosta brasiliaburstista, mutta noilla sivuilla oli aika köyhän näköinen. Eli jos kyseinen kitara lähtee hankintaan väriksi tulee luultavast tigers eye. Punainen burst on kans hieno, mutta punainen kitara löytyy jo (ks. omakuva).
"Raha on vain vaihdon väline"
Repent
08.05.2005 21:49:09
Nostetaanpas ylös.

Eli itsekin olisin kiinnostunut tilaamaan tuolta musik produktiivista tuommosen vendetta 4.0 TGE:n. Eli löytyykö ihmisiä, jos kimppatilausta laittais pystyyn, vai onko kannattavaa tilata kimpassa?
"Liian pitkä." -KMT Runkku Monsteri #2
momo
08.05.2005 22:04:57
Nostetaanpas ylös.

Eli itsekin olisin kiinnostunut tilaamaan tuolta musik produktiivista tuommosen vendetta 4.0 TGE:n. Eli löytyykö ihmisiä, jos kimppatilausta laittais pystyyn, vai onko kannattavaa tilata kimpassa?

Kyselin tuolla musik-produktiv thredissä samaa, tuloksena että kannattanee yksin tilata. Toimitusmaksu Suomeen vaivaiset 20e, se ei oo paljoa ekstraa kitaran hintaan. Ja jos maksaa 12e lisää, saa kitaran kotiovelle toimitettuna. Mä siis varmaankin oon tilaamassa tuota edellämainittua HardTailia, mutta koska joudun kesätyön vuoksi asustelemaan kesällä Haminassa, voi olla muutenki ehkä hieman hankalaa järjestää kimppatilauksia. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, mä oon ainakin tilaamassa täysin sokkona, joten voi vain ristiä sormet ja toivoa että tulee hyvä yksilö. Tosin tuolla Dean-foorumilla on lähinnä pelkästään kehuttu näitä Koreassa valmistettuja Deaneja, lupaa hyvää!
momo
08.05.2005 22:12:23
Sokkona minäkin ajattelin tilata lukemieni kommenttien perusteella. Ja oon muutenkin kuullut niin paljon hyvää noista Deaneista, että uskoisin rahojen menevän talteen. Eli 531 euroa tulisi siis hinnaksi tuolle kitaralle.. Toivotaan parasta!

Toivotaan toivotaan... Mutta hitto on vaikeaa päättää brasiliaburstin ja tigereyen välillä, välillä tuntuu että kyllä se on tigereye mutta välillä taas että kyllä se brasiliaburst olis sittenkin parempi. Pentele kun pitää olla yhtä hyviä vaihtoehtoja!
Niskamies
08.05.2005 22:15:26
Toivotaan toivotaan... Mutta hitto on vaikeaa päättää brasiliaburstin ja tigereyen välillä, välillä tuntuu että kyllä se on tigereye mutta välillä taas että kyllä se brasiliaburst olis sittenkin parempi. Pentele kun pitää olla yhtä hyviä vaihtoehtoja!

Ota vaan brasilianburst, se on hieno!
Meitsi on meshissä.
momo
08.05.2005 22:19:02
Ota vaan brasilianburst, se on hieno!

Ootko nähny sen jossain livenä? Mä oon tuolta carlinoguitarsin sivuilta kattellu, mutta monesti kuvat ei anna oikeutta kitaroiden todelliselle väritykselle. On vaan jotenkin sellainen kutina että tuo brasiliaburst voisi olla luonnossa paljonkin nätimpi kuin kuvassa. Huoh, pitää varmaan taas selata Dean-foorumia jos sinne ois ilmestyny uusia kuvia...
Mrezzye
08.05.2005 22:19:08

Sokkona minäkin ajattelin tilata lukemieni kommenttien perusteella.

Vendettaa en ole testannut, mutta Dean ML 79F:n uskalsin tilata kokeiltuani V-mallia DLX:ssä. Loistavan tuntuinen kitara oli se V:kin, ML mallina vaan kiinnostaa enemmän, muuten nuo spekseiltään olivat samat. Eli pointti on se, että hinta-laatu suhde Deaneissa on loistava. Kannattaa toki jostain selvittää, että kaulan profiili ym. on mieleiset. Niitä kun ei oikei kuvista pysty näkemään.
MYY MULLE Dean ML ´79F !!!
Repent
08.05.2005 22:29:12 (muokattu 08.05.2005 22:40:09)
Ootko nähny sen jossain livenä? Mä oon tuolta carlinoguitarsin sivuilta kattellu, mutta monesti kuvat ei anna oikeutta kitaroiden todelliselle väritykselle. On vaan jotenkin sellainen kutina että tuo brasiliaburst voisi olla luonnossa paljonkin nätimpi kuin kuvassa. Huoh, pitää varmaan taas selata Dean-foorumia jos sinne ois ilmestyny uusia kuvia...

no nyt alko itteäkin himottaan enempi tuo brasiliaburst, kun katteli siitä tarkemmin noita kuvia. Sopii ehkä paremmin nuo kullanväriset bodyn härpäkkeet tuon värin kanssa. Tuo TGE väritys on parempi tuossa lespamallin evossa, jonka meinasin viime vuonna hommata, mutta rahanpuutteen vuoksi se jäi.. Miten tuolla muuten näyttää että noissa on erimittaiset sakarat, kun vertaa tiger eyeta ja brasiliaburstia?

edit: eiku tuohan onkin tuo Hardtail eikä vendetta, saakohan tuota vendettaa ollenkaan brasiliaburstina?
"Liian pitkä." -KMT Runkku Monsteri #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)