Aihe: Shuren korvamonitorit
1 2
opa2
06.05.2005 11:00:02
Onko porukalla kokemusta noista Shuren korvamonitoreista, etenkin E2:sta ja E3:sta? Miten on äänenlaadun kanssa? Riittääkö vaimennus treenaukseen, jos ei paisko ihan voimiensa tunnossa? Eli semmosta rokkia ja punkkia, mutta ei kuitenkaan halonhakkuumeiningillä. Menis nyt alussa ihan treenaus käyttöön, mutta tarvittaessa myös keikalle omiksi monitoreiksi.
"Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg
hollmi-5
06.05.2005 11:04:07
Vaimentaa ja soundaa. Hyvät on. Kukaan ei ole moittinut. Vaihdoin vaahtomuovien tilalle kuusitulpat (Ear Hifi). Helpommat käyttää näin. Vastaa tarpeitasi, joten suosittelen.
Mika Hollström
Suleima
06.05.2005 14:03:50
Mistähän noita löytäis kokeiltavaksi helsingin alueen musiikkiliikkeistä. Wasahifi näyttäis olevan maahantuoja ja Avecomilla ois melkonen kampanjatarjous nimenomaan Shuren E3:sta.

http://www.avecom.fi/Tuotteet.asp?m … %2Dear+&paaluokka=Audiolaitteet
Stingray
06.05.2005 14:34:15
Jos raha polttaa taskuissa niin suosittelen lämpimästi Finfonicin yksilöllisiä valettuja korvamonitoreita. Eipähän tarvi enää huolta kuulonsuojauksesta kantaa. Hintaa noilla on mutta eipä ole kertaakaan tarvinnut katua ostosta.

www.finfonic.fi
opa2
06.05.2005 14:43:51
Mistähän noita löytäis kokeiltavaksi helsingin alueen musiikkiliikkeistä. Wasahifi näyttäis olevan maahantuoja ja Avecomilla ois melkonen kampanjatarjous nimenomaan Shuren E3:sta.

Eiköhän noita löytyne isoimmista musaliikkeistä, kuten Musamaailmasta, Levytukusta tai DLX Musiikista. Ainakin tilaavat, jos ei oo.
Äsken lähti tilaus tuonne Avecomille nuista E3:sta. Ensiviikolla pitää laittaa komenttia kun tulevat. Pitänee laittaa vanhoista kuusitulpista ne päät alkuperäisten tilalle, kuten Mika sanoi.
Kerrotko Mika, että käyvätkö ne "kuuset" suoraan niihin nappeihin, vai pitäköö harrastaa hiukan pellepelottomuuksia?
"Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg
Suleima
06.05.2005 15:15:37
Mitähän tykkäävät ku tilautan kuulokkeet, että voin testata niitä ja jos toimivat hyvin, niin lähetän avecomille tilauksen :)
Kuulostaa omasta mielestäni ainakin pikkasen mauttomalta. Tietty voin kilpailuttaa vähän hintoja, mutta luulenpa ettei mikään liike ole tiputtamassa alle 100e E3:en hintaa. Pitää kai tilata sika säkissä...
Suleima
06.05.2005 15:24:57
Jaha, ja soitto Avecomille paljasti surullisen totuuden.
Eli kyseessä oli demo-malli, joita oli vain 1 kappale myynnissä. Myyjä kertoi tämän mallin menneen tänään, joten käsittääkseni Opa2 on nyt tämä tuleva onnellinen omistaja. Sääli minua, kun tulin tänne kertomaan tarjouksesta, enkä itse käyttänyt sitä hyväkseni. :)
LaKu
06.05.2005 15:27:52
Olen käyttänyt E2-korvatulppia noin vuoden. Hyvät ovat, mutta käytän halpis "luureja" näiden lisäksi, koska mielestäni vain Shuret eivät vaimenna tarpeeksi (saattaa johtua myös betonisesta autotallista, eli rummut ovat sellaisessa tilassa että niistä lähtee aivan sietämätön möykkä). Shureissa käytän värittömiä tulppia mitkä voi pestä (tulee pakkauksen mukana). Maksoin 99 euroa Shure E2:sista.
hollmi-5
06.05.2005 17:04:36
Kuusitulpat käy ihan suoraan. Hiukan virutellen... Minulla vaimennusta riittää (E2). Jopa korvalappuCD:n ulostulo on riittävä kuulumaan, jolloin voi treenata levyjen mukana.
Mika Hollström
opa2
06.05.2005 21:54:21
Jaha, ja soitto Avecomille paljasti surullisen totuuden. Eli kyseessä oli demo-malli, joita oli vain 1 kappale myynnissä. Myyjä kertoi tämän mallin menneen tänään, joten käsittääkseni Opa2 on nyt tämä tuleva onnellinen omistaja. Sääli minua, kun tulin tänne kertomaan tarjouksesta, enkä itse käyttänyt sitä hyväkseni. :)

No näkyy mullakin käyvän välillä munkki, kun meni holmin kanssa haitsukaupat vähän ohi... Ja eikös se oo niin, että nopeat syövät hitaat, vai mites se nyt menikään... :)
hollmi-5
06.05.2005 22:02:47
opa2 hei. Olen hemmetin pahoillani. Kolme Ollia oli Paragon kauppoja hieromassa. Kaveri tuli meille rahat kourassa kyselemään symbaalia, kun olin pyörälenkillä. Vaimo antoi haitsut ja itse luulin ridea hakeneen tuon Ollin. Tuhkaa päälle ja nyrkillä omaan ohimoon. Osta se komppi :-)
Mika Hollström
opa2
06.05.2005 22:50:33
opa2 hei. Olen hemmetin pahoillani. Kolme Ollia oli Paragon kauppoja hieromassa. Kaveri tuli meille rahat kourassa kyselemään symbaalia, kun olin pyörälenkillä. Vaimo antoi haitsut ja itse luulin ridea hakeneen tuon Ollin. Tuhkaa päälle ja nyrkillä omaan ohimoon. Osta se komppi :-)

En ole sulle vihanen, sitä sattuu elämässä. Eikä sitä paitsi oo ensimmäinen kerta kun menee jotain hyvää ohi suun, eikä siinä auta itku markkinoilla. Muuten voisin sen riden vaikka ostaakkin, mutta etsin nyt 20" ridea, ei oikein nuo 22" sytytä nyt kun menee asettelu vähän vaikeeksi. Voidaan kattoo, jos ei muuta löydy.
Eli homma ok. Ei mitään kaunaa, no hard feelings. Eikä ne oo ainoat haitsut tässä maassa. Katellaan, jos tulevaisuudessa ois sulla jotain kivaa myynnissä, niin pitää mun tulla sieltä ovelta kiskoo ne itelleni :)
hollmi-5
06.05.2005 22:56:37
On mulla 20" Paiste 602 medium ja 20" K-Custom Medium Ride joutavina...
Mika Hollström
ultra
07.05.2005 13:58:06
Uhkaavasti lähti pojilla off-topickiksi.. Pelastetaan ketju ja sanotaan, että kahta en vaihda: Shuren E1:sten right ja left!!
I'm a gooner
hollmi-5
07.05.2005 15:47:16
Et niin, kun ne eivät käy ristiin ;-)
Mika Hollström
HeavyMachinery
08.05.2005 19:24:26

Laitetaan nyt mutakin vaihto ehtoja eli köyhän miehen ratkaisu. Koss the Plug 29€ siihen earin kuusitulpat päinen ja rokkenroll.

Näillä meikä vetää ja hyvinhuonosti
Minä tiedän - siis pelkään !
Stereophile
08.05.2005 20:02:25

Laitetaan nyt mutakin vaihto ehtoja eli köyhän miehen ratkaisu. Koss the Plug 29€ siihen earin kuusitulpat päinen ja rokkenroll.

Näillä meikä vetää ja hyvin

Sama systeemi mullakin käytössä ja tyytyväinen olen. Kun pääsis vielä keikalle testaamaan...
Ei paskin mutta huonommasta päästä...
HeavyMachinery
09.05.2005 09:56:36

Sama systeemi täälläkin...

...enkä ole tyytyväinen. Ei mulla toiminu, vaimennus ei piisannu vaikka muuten voisikin olla toimiva. Kaippa se on korvasta kiinni. ;( Nyt nuo lähestulkoon käyttämättömät ovat kaupan, ostakaa omanne pois ;)

Vaihdoikko earin joulukuuset niihin ? Muuten niillä ei tee paskaakaan.
Minä tiedän - siis pelkään !
Pacifig
09.05.2005 15:37:56

Mitä eroa Shure E3:lla ja E3c:llä? niinq käytännön eroja
Laittaiskohan kamat myyntiin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)