mikko1 06.04.2003 14:16:26 | |
---|
Niin kuunteleeko kukaan tätä? Todella hyviä ja monipuolisia biisejä. "..the clash just don't come, one in a million..." Backyard Babies - The Clash |
Härski 06.04.2003 14:36:49 | |
---|
Mä en pidä. Liian ruttusta ja kökköä. Basso tosiaankin tekis hyvää, ainakin tässä tapauksessa. |
Antsa 06.04.2003 19:56:48 | |
---|
Tykkään. Omistan niitten self titledin ja White Blood Cellsin. Tosta s/t:stä en oikeen tykkää..aika tasapaksua. WBC on kova. |
Marlowe 06.04.2003 21:27:17 | |
---|
Kovasti ylihypetetty bändi. En innostunut alkuunkaan "White Blood Cellsista", saa nähdä miten uutukainen kolahtaa kun tekemäni varauksen kirjastosta saan. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Bored 07.04.2003 00:29:56 | |
---|
Deja still on pirun kova levy. Vai mikä sen nimi nyt olikaan :) WBC on ihan ok ja uuteen en oo kerinny tutustuu pahemmin. Ainaki omaperänen saundi jne. |
Margarita 07.04.2003 09:06:05 | |
---|
Mahtavaa, loistavaa. Juurevaa ja intohimolla savellettya! |
1960-1980 07.04.2003 09:57:45 | |
---|
Hyvällä asialla ovat mutta ne harvat kappaleet joita olen kuullut eivät ole iskeneet. |
Marlowe 15.04.2003 00:12:57 (muokattu 15.04.2003 00:13:40) | |
---|
"Elephantilta" on nyt tullut kuultua muutama ralli, eikä kokemus ollut mitenkään erityisen positiivinen. Päinvastaisen reaktion sai kylläkin aikaiseksi Jack Whiten laulama Burt Bacharach / Dusty Springfield-cover "I Just Don't Know What to Do With Myself", joka on suoraan sanottuna kammottava. The White Stripes tuntuu olevan rockjournalisteille samanlainen "uusi messias" kuin the Smiths NME:lle ja muille brittilehdille 1980-luvulla: levy ei ole nähdäkseni vielä saanut osakseen yhtään ainoata poikkipuolista sanaa ja kaikki kriitikot ovat antaneet sille neljästä viiteen tähteä. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Mulle on sama mitä kriitikot yleensäkin ovat mieltä mistään, eikä heidän mielipiteensä ole vielä kertaakaan saaneet mua diggaamaan/vihaamaan mitään. White Stripes on mielestäni aivan kammottavaa sontaa. Ei potki, niin ei potki. enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
reijoteppo 15.04.2003 00:22:46 | |
---|
on kyllä tosiaan aika pierua orkesteri tämä... |
Larry 15.04.2003 09:48:03 | |
---|
Mä en kertakaikkiaan tiedä mikä tässä bändissä on että se on UK:n listakärjessä ja USA listan kutosena.... Uskomatonta paskaa ja vielä ilman bassoa. -You Can Tune a piano but can't Tuna Fish- |
tollo 15.04.2003 09:58:46 | |
---|
Hyvä bändi. Ja en kyllä yhtään pistä pahaksi jos rehellinen perinteinen kitararokki menestyykin listoilla...... "laiffiahan se elämä vaan on" |
Cathi777 15.04.2003 22:13:23 | |
---|
Mulle tää uus levy oli tosi yllätys. Viime levy ei pudonnut ollenkaan ja häiritse se basson puuttuminen tosi paljon. No sitten, kun tätä Elephant levyä ruvettiin soittelemaan radiossa niin huomasin, että jokainen biisi jonka kuulin niin kuulosti hemmetin hyvältä. Menin sitten kauppaan ja ostin tän uuden levyn ja kyllähän se kotonakin kuulosti edelleen erittäin hyvältä. Sellaista tosi persoonallisen kuuloista meininkiä ja sellaista, että sitä tehdään täydestä sydämestä. Vaikka oli se musta vähän pröystäilyä, kun niiden piti mennä oikein sellaiseen studioon missä oli 60-luvun nauhoituskamat. Pitäs nyt kuitenkin elää nykyaikaa, vaikka dikkais sen ajan musiikista. Eihän toki digitaalisesti tarvi tehdä, mutta kyllä niitä analogilaitteita löytyy helpommallakin. Mut toki tosi mukavat soundit, vaikka se basson puuttuminen häiritsee mua edelleen. Ei kuitenkaan turhaan hypetetty bändi. Taistelutoveri |
Järvihirviö 18.04.2003 13:33:40 | |
---|
Kuten MAD-lehti aika osuvasti lohkaisi joku numero tai pari takaperin; ATTACK OF THE CLONES. Siinä oli sitten sommiteltu seuraavat levyt hienosti kollaasiksi: The White Stripes, The Hives, The Strokes ja yms. bändit Mielestäni osuva juttu. |
Mia 18.04.2003 14:43:26 (muokattu 18.04.2003 14:44:01) | |
---|
Onkohan levy saanut alle neljää tähteä juuri missään arvostelussa? Lista-ohjelmassa näin niitten videon, eikä se nyt kolahtanut mitenkään ihmeellisesti. Ihan hauskalta se kuitenkin kuulosti. Pitää varmaan kans vaikka lainata levy kirjastosta tms. niin pääsee rauhassa tutustumaan, jos vaikka diggais. Edit: merkkivirhe In the world where you can be anything-be yourself. |
JKantonen 18.04.2003 18:01:13 | |
---|
White Stripes taisi soittaa jossain häppeningissä, ja ihan hyvältähän se kuulosti. En nyt silti levyä ostaisi, mutta kuitenkin. Ymmärrän jos sitä kehutaan. Miksi keksiä pyörä uudestaan? |
Royal Banzai 24.07.2003 22:24:20 | |
---|
the White Stripeshän on aivan vitun tiukka pändi. Ainakin Elephantin ruttuisen bluesrokin perusteella. Paljoakaan yhtymäkohtia ainakaan hivesiin en löydä. |
Tanu 24.07.2003 23:31:34 (muokattu 25.07.2003 10:25:30) | |
---|
RumpaliSTI on hyvännäköinen, ja Seven Nation Army on hyvä biisi. Muuten ei oikein kolahda. Tosin enpä ole muuta kuin Elephant-levyä kuullut viitisen biisin verran, kun lasketaan singlelohkaisut ja Conan O'Brienissa soittaminen viikon ajan. EDIT: harvinaisen typerä typo. Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo. |
HaloOfFlies 24.07.2003 23:40:30 | |
---|
Seven Nation Army kolahti meikäläiseen. Uutta levyä en oo vielä hankkinut, mutta jos se on lähellekään samaa tasoa kuin tuo sinkku nii voi pojat! |
parinc. 25.07.2003 01:30:24 | |
---|
Seven Nation Army kolahti meikäläiseen. Uutta levyä en oo vielä hankkinut, mutta jos se on lähellekään samaa tasoa kuin tuo sinkku nii voi pojat! No ei se kyllä ihan ole. Elephant on kova levy, mutta seven nation army on silti kevyesti kiekon helmi. White blood cells ei aikoinaan oikein pudonnut vaan jäi sinne jonnekin "ok"-tasolle, mutta Elephant on helvetisti parempi. Toimii paremmin se bassoton konseptikin tällä uutukaisella. Ylihypetetty tai ei, niin ihan positiivista värinää TWS on saanut pelikentällä aikaan. |