Monet soundfontit tuntuvat olevan sfpack formaatissa. Downloudasin jonku sfpack softan, mutta en onnistunut purkaa sitä. Siinä oli vaan add files eikä olleenkaan extract vaihtoehtoa. Vai pitäiskö sillä pystyä purkamaan, vai vaatiiko jonku eri softan? Kiitos etukäteen. \"Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä\". |
lxi 14.04.2003 21:00:37 | |
---|
Kokeilepa sfArk-nimistä softaa. Jos en ihan väärässä ole, niin se on mitä kaipaat. |
Intohimo 14.04.2003 21:05:54 | |
---|
Kokeilepa sfArk-nimistä softaa. Jos en ihan väärässä ole, niin se on mitä kaipaat. Kiitti. Pittääpä käydä tsekkaamassa. Mulla taitaa ollaki se mut en oo älynny kokeilla.. \"Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä\". |
midimake 16.04.2003 18:15:43 | |
---|
Kokeilepa sfArk-nimistä softaa. Jos en ihan väärässä ole, niin se on mitä kaipaat. Jos soundit on pakattu Sfpackilla, niin ei siinä auta SfArk (Se on toinen hyvä SF2 pakkausohjelma). Kyllä mulla ainakun sfpack on toiminut ihan ok ja se on vielä helppokäyttönenkin. Eli näin se muistaakseni toimii: - tuplaklikkaat sfpack.exe - add files eli etsit haluamasi pakatun tiedoston - ja sitten vaan Go ja siinä se on, heissulivei! |
Intohimo 16.04.2003 22:38:04 | |
---|
Jos soundit on pakattu Sfpackilla, niin ei siinä auta SfArk (Se on toinen hyvä SF2 pakkausohjelma). Kyllä mulla ainakun sfpack on toiminut ihan ok ja se on vielä helppokäyttönenkin. Eli näin se muistaakseni toimii: - tuplaklikkaat sfpack.exe - add files eli etsit haluamasi pakatun tiedoston - ja sitten vaan Go ja siinä se on, heissulivei! Kiitos. Huomasin itsekin sitten myöhemmin, etten huomannu sitä damn go nappia..:)
\"Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä\". |
äM Mä 18.04.2003 21:18:23 | |
---|
Viittiskö joku heittää tänne noitten ohjelmien (sfark ja sapack) nettisivut. En oo ite löytäny sivuja joilta ne sais ladattua ja niistä ohjelmien readme.txt:stä varmaan löytyis ne aika helposti. Et apuu PLEASE!!! Kiitos jo etukäteen! |