arse 07.05.2005 18:17:31 | |
---|
Meitsissä on seksikästä rosoisuutta. el maraquero |
jdrumv 08.05.2005 09:34:39 | |
---|
en jaksa alkaa nyt kirjoittamaan millainen olen, vaan sen, että lars ulrichissa ei ole mitään mitä kannattaisi ihannoida.. ;) äijä vetää ainaki livenä ihan tuskassa tuplia miten sattuu. eli ei päätä eikä häntää.. Juzzu Wee-Man |
Tama (Royal Star) 08.05.2005 10:31:15 | |
---|
mistä näitä henkilöitä tippuu, jotka koittavat kääntää keskustelun aina larssia päin? "ei kannata ostaa IC.tä larssi soitttaa niillä","aheadit on perseestä, ku lars soittaa niillä..." jne. tässä ei tietääkseni ollut kyse larssin soittotaidoista, vaan foorumin käyttäjien taidoista. mikä ihmeen zildjian.....? |
Olen lopetteleva rumpali. Alunperin kitaristi ja parin vuoden kannuttelun jälkeen totean että suutari pysyköön lestissään, joku vois ostaa mun rummut niin ostan lisää kitarakamaa ;) No jäähän mulle vielä sähkörummut kotijammailuun. Soittotyylillisesti on tullut tuota raskasta keskitempoista heviä paukutettua mutta eniten nautin kun saa soittaa dynaamisesti eikä aina "olkavarresta" kuten bändin kanssa. Tykkään etsiä virvelistä useita erilaisia ääniä ja käyttää niitä. |
moderndrummer88 08.05.2005 13:11:12 | |
---|
mistä näitä henkilöitä tippuu, jotka koittavat kääntää keskustelun aina larssia päin? "ei kannata ostaa IC.tä larssi soitttaa niillä","aheadit on perseestä, ku lars soittaa niillä..." . savosta mainstream=painstream |
Dnjmaster 08.05.2005 13:43:16 | |
---|
Mä pyrin soittamaan vähä laidasta laitaan musiikkia, ja bändin kanssa soitellaan proge rock tyyliä. Mut ehkä mun lemppari musatyyli soitta on joku soul/funk. Ite oon soittanu joku 10 v. ja oon mielestäni ihan ok rumpali, en nyt mikään hyvä mut sellanen keskiverto. Paljon on vielä kuitenkin opittavaa!! |
fox 08.05.2005 14:40:50 | |
---|
Ite oon soittanu joku 10 v. ja oon mielestäni ihan ok rumpali, en nyt mikään hyvä mut sellanen keskiverto. Paljon on vielä kuitenkin opittavaa!! *Huokaus* oon Hämeestä, "uraa" takana rumpujen kauheesti. Olen huono rumpali, en osaa tuplabasari-tukutukua, en pyörittää kapuloita, en osaa mättää peltejä paskaksi, mutta koska huono olen, niin osaan soittaa myös hiljaa.. :) (Eli siis pinnaan..) Kyllä mä vielä jotain opin!! |
Dnjmaster 08.05.2005 17:42:20 (muokattu 08.05.2005 17:42:40) | |
---|
*Huokaus* oon Hämeestä, "uraa" takana rumpujen kauheesti. Olen huono rumpali, en osaa tuplabasari-tukutukua, en pyörittää kapuloita, en osaa mättää peltejä paskaksi, mutta koska huono olen, niin osaan soittaa myös hiljaa.. :) (Eli siis pinnaan..) Kyllä mä vielä jotain opin!! En ymmärtäny pointtia, mut ehkä mä oon vaan tyhmä =) |
fox 09.05.2005 01:05:01 | |
---|
En ymmärtäny pointtia, mut ehkä mä oon vaan tyhmä =) Et toki, mä oon vaan feimös noitten hämäryyksien laukomisessa.. Tutkiskele viestiä tarkoin, mutta varo pimeän puolen mahtia! =) Lähinnä tarkoitin sitä, että vaikka olis kuinka vuosia soittanu, täytyy lähteä siitä, että on useita osa-alueita joissa on roppakaupalla parantamisen varaa.. Nuorena sitä aattelee jotakuinkin olevansa ihan ultimate sälli siellä kioskinsa takana, mutta ei sais joutua moisen käsityksen valtaan missään vaiheessa. Ja huom! En tarkoita etteikö sais olla sitä "tervettä" omanarvontunnetta ja itseluottamusta, toki pitää ja saa olla. Rumpali on 99-prosenttisesti bändiä varten, basistin paras kaveri ja koko soittelun selkäranka yhdessä em. henkilön kanssa. Ei se kaveri joka paukuttaa kaikkien korvat tinnittämään treeniksellä, soittaa puoli- pari tahtia ylimeneviä sooloja keikalla ja juo kitaristin kaljat... =) |
Epämuusikko 09.05.2005 10:16:15 | |
---|
*Huokaus* oon Hämeestä, "uraa" takana rumpujen kauheesti. Olen huono rumpali, en osaa tuplabasari-tukutukua, en pyörittää kapuloita, en osaa mättää peltejä paskaksi, mutta koska huono olen, niin osaan soittaa myös hiljaa.. :) (Eli siis pinnaan..) Kyllä mä vielä jotain opin!! Se soittaa timbaalejaki! Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
Dnjmaster 09.05.2005 17:04:56 | |
---|
Et toki, mä oon vaan feimös noitten hämäryyksien laukomisessa.. Tutkiskele viestiä tarkoin, mutta varo pimeän puolen mahtia! =) Lähinnä tarkoitin sitä, että vaikka olis kuinka vuosia soittanu, täytyy lähteä siitä, että on useita osa-alueita joissa on roppakaupalla parantamisen varaa.. Nuorena sitä aattelee jotakuinkin olevansa ihan ultimate sälli siellä kioskinsa takana, mutta ei sais joutua moisen käsityksen valtaan missään vaiheessa. Ja huom! En tarkoita etteikö sais olla sitä "tervettä" omanarvontunnetta ja itseluottamusta, toki pitää ja saa olla. Rumpali on 99-prosenttisesti bändiä varten, basistin paras kaveri ja koko soittelun selkäranka yhdessä em. henkilön kanssa. Ei se kaveri joka paukuttaa kaikkien korvat tinnittämään treeniksellä, soittaa puoli- pari tahtia ylimeneviä sooloja keikalla ja juo kitaristin kaljat... =) Okei nyt toi selkis =) Tossa on kyllä asiaa! |
Anonymous-jazz 10.05.2005 09:12:16 | |
---|
Sellainen että joskus voi päästä setin äärellä piru irti. "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
drummer88 10.05.2005 16:34:25 | |
---|
Hevi-rumpali, vähän yli vuoden soittanu päivittäin. Nopeutta, tekniikkaa ja taktista, sekä hitautta pitäs harjootella. krapula on yliarvostettua |
NRJ 11.05.2005 13:33:02 | |
---|
All round -mättäjä. "Kaikki" taittuu, paitsi hiiren hiljaa soittaminen. Ei sovi tyyliin. Ainoa asia mihin ei koskaan totu on jääpuikko perseessä. |
Jami 11.05.2005 13:59:48 (muokattu 11.05.2005 14:02:56) | |
---|
Nelkytvuotta soittanu humpantissuttelija-aloittelija. Olo on kuin ruunatulla kuninkaalla. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
Demonium 11.05.2005 22:33:31 | |
---|
oon soittanu 6 vuotta, yleensäkki metalli musaa. ja tietty Iron Maidenit ja metallican on tullu koluttuu läpi :),mut nyt lähinnä tuommonen grindi ja proge (hyvä yhdistelmä) kiinnostais. ihan hyvin kai se soitanta menee,mutta jalat tulee niin pahasti perässä että terve. huomattavasti enempi pitäs vaan reenata tekniikkaa... kyllä kait se sillä. Derek Roddykinhän sen jo tietää -kaikissa meissä asuu pieni vuohi- |
Niq 11.05.2005 22:55:15 | |
---|
Soitan aina vaikeampia juttuja kuin osaan ja nopeammin kuin osaan. Koskaan ei mene mikään biisi samallalailla kuin edellisissä reeneissä. Periaatteena on se että osaan soittaa just sen mitä tarttee ja aina vedetään omien taitojen äärirajoilla. ;) Omia tuotoksia tehdessä yritän varastaa juttuja oman "genren" ulkopuolelta etten kuulosta tusinarumpalilta. Jos sillä hetkellä työn alla olevaan biisiin menisi ja sopisi helposti hevistandardina nopea tukkutukomppi niin minä vedän sen ihan erilailla. Kieroutunutta sen olla pitää. Ja paljon fillejä. :) "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
JeeVes 11.05.2005 23:07:28 | |
---|
Paras Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
Saukki 11.05.2005 23:20:45 | |
---|
Mitähän tähänkin tohtii sanoa... Olisin kai huippu rumpali, kun kaikki kehuu lahjakkaaksi, mutta kun tahtoo varsinkin tuo tekniikan harjoittelu jäädä vähäiseksi. Kun luin kuinka paljon m-nettiläiset harjoittelee tekniikkaa ja muuta niin melkein selälleni lensin. Noh, olen kai sellanen keskitason metalli rumpali. Ehkä huonompikin. En ole oikein perehtynyt nykyrumpalien tasoon. Metalli painotteista musiikkia lähinnä soittelen, mutta mielelläni kokeilisin kaikkia muitakin genrejä. Jazz kiinnostais eniten niistä muista. |