JPQ 03.05.2005 17:29:44 | |
---|
- DSI Evolver sairas, kieroutunut ihana syntikka prophetin, wavestationin ja midin luojalta. 2 digitaalista & 2 analogista oskillaattoria, prophetin filtterit, 4 steppisekvensseriä, 3 kaikua, nuotteihin viritettävä feedback ja pari säröä. tästä saa normaaleja, paksuja syntikkaääniä jos on varovainen .. mutta kun voi helposti luoda Jättiläismäisen, Kauniin Särövallin, miksi pitäisi? jonakin päivänä haluan vastikään julkaistun polyfonisen kiipparimallin tästä.
Tuossa on todellakin demojen pohjalta ihanat filtterit ja näppis malli maksaa vain kurjanpaljon jos polyfonia olisi edes 8 eikä 4 niinkuin lienee niin ei tuntuisi yhtä pahalta enään. PS. olet toinen niistä jolla täällä on todella nameja vehkeitä ja toinen on se jolla oli jd-800 toki omanikin tosin digikamojen puolella.:) |
murjaani 03.05.2005 22:05:11 | |
---|
Studiologic SL880. Midikiippari, jonka kanssa on ollut aina kaikennäköisiä ongelmia. Tatsi on aika pehmeä ja veltto vaikka painotettu onkin, lisäksi sisältää elektroniikkaongelmia, välttäkää tätä soitinta. . Mulla sama juttu ton soittimen kanssa: kone sekoilee, lähettelee aika ajoin(liian usein) jatkuvaa midivirtaa pitchbendistä, vaikka ohjaimeen ei edes koske.Lisäksi tatsin painon säätö muuttuu omia aikojaan ja välillä ei kevyempää tatsia saa päälle lainkaan. |
andrei 04.05.2005 23:08:37 | |
---|
Tervehdys kaikille. Olen uusi jäsen ja ensimmäinen kirjoitelmani aiheesta. Soitan kapakkabändissä Helsingin alueella ja omistan syntikan Korg X3, sampleri AKAI (ikivanha lähinnä midiohjaukseen ja vasenkäsibassotukseen), Kurzweil S1000 viulumoduli ja Kurzweil Micropiano-moduli. Mielestäni Korg X3 toimii hyvin yleissyntikkana. Kurzweilin Micropiano on soundeiltaan hyvä. Ainoa mitä kaipaisi on lisää sustainia; ylä-äänet soivat melko lyhyesti. Kurzin viulumoduuli antaa kera Korgin viulusoundien sopivasti hartsin pöllähdystä viulusoundiin. Tottahan PA-kamat vaikuttaa siihen miltä kuulostaa, mutta vanhat Boset ja Bosen ekvalisaattori (joita ilman ne eivät soi hyvin)ovat aika hyvät yläkaapeiksi. |
Jabbe 05.05.2005 09:57:19 (muokattu 05.05.2005 09:58:33) | |
---|
Mitäs hintaa oot suurinpiirtein ajatellut pitää? Hmhm. Paljo kiinnostais maksaa? ;) Eihän tuo ole kuin vuoden vanha ja uuden hinta edelleen jossain 2500€ paikkeilla... EDIT: Ja bonuksena saa muutaman uniikin soundin sekä ilmaisen tuotetuen niin kauan kuin omistan matkapuhelimen. :) EDIT2: Niin ja Smartmediakortin. Hyvät biisit on kyl parhaita. |
Ragorn 06.05.2005 12:22:44 | |
---|
Sanokaa mielipiteitä Korgin X-3:sesta. Meneekö se ekasta kunnon synasta? Heviä.. Vittu, lefa iski heti. |
Adawolf 06.05.2005 12:39:43 | |
---|
Sanokaa mielipiteitä Korgin X-3:sesta. Meneekö se ekasta kunnon synasta? Heviä.. No jos puhutaan oikeen KUNNON synista niin ei. |
Ragorn 06.05.2005 15:03:29 | |
---|
No jos puhutaan oikeen KUNNON synista niin ei. Edes pieniä perusteluita, kiitos. Niin,no kunnon syna on aika suhteelinen käsite. (: No ajatellaan että minulla Yamahan paska psr 275. Siihen verrattuna haluaisin todella hyvän synan, niin miten on? Vittu, lefa iski heti. |
Fuzzy Boner 06.05.2005 19:05:55 | |
---|
Edes pieniä perusteluita, kiitos. Niin,no kunnon syna on aika suhteelinen käsite. (: No ajatellaan että minulla Yamahan paska psr 275. Siihen verrattuna haluaisin todella hyvän synan, niin miten on? Osta Motif! Olet kirjoittanut keskusteluun 8200 kirjoitusta |
Ragorn 06.05.2005 19:24:22 | |
---|
Osta Motif! Anna rahat. :) Vittu, lefa iski heti. |
Adawolf 06.05.2005 19:36:06 | |
---|
Edes pieniä perusteluita, kiitos. Niin,no kunnon syna on aika suhteelinen käsite. (: No ajatellaan että minulla Yamahan paska psr 275. Siihen verrattuna haluaisin todella hyvän synan, niin miten on? No saundithan on täysin perseestä kun on kerta jo niiiiiin vanha. .. Osta moduuli |
JPQ 06.05.2005 21:11:19 | |
---|
No saundithan on täysin perseestä kun on kerta jo niiiiiin vanha. .. Osta moduuli Sanoisin mitä Korg X5/X5d malleja kokeiltuani ei ne ihan prsiistä ole lisäksi moni saman ikäinen/jopa vanhempi kuten ensoniq sqr+ istuu johonkin vielä nykyäänkin ja moduulissa on ongelma jos tuota prs275 näppiksenä se ettei siinä ole modwheeliä eikä pitch bendiä kaiketi lainkaan jota ei välttämättä tosin hevikäytössä (johon kait oli tulossa?) tarvi en tiedä. |
Ragorn 06.05.2005 23:22:46 | |
---|
Sanoisin mitä Korg X5/X5d malleja kokeiltuani ei ne ihan prsiistä ole lisäksi moni saman ikäinen/jopa vanhempi kuten ensoniq sqr+ istuu johonkin vielä nykyäänkin ja moduulissa on ongelma jos tuota prs275 näppiksenä se ettei siinä ole modwheeliä eikä pitch bendiä kaiketi lainkaan jota ei välttämättä tosin hevikäytössä (johon kait oli tulossa?) tarvi en tiedä. Okei, kiitos. Vittu, lefa iski heti. |
JPQ 06.05.2005 23:27:10 | |
---|
Okei, kiitos. Sanon vielä sun olisi paras kokeilla se mitä ostat jos et ole sata varma siitä että valintasi on just oikea. |
Ragorn 06.05.2005 23:38:06 | |
---|
Sanon vielä sun olisi paras kokeilla se mitä ostat jos et ole sata varma siitä että valintasi on just oikea. Juu. Myydäänkö tota Korg x-5 missään uutena? Ite en lötänyt... Myykää mulle semmonen. Vittu, lefa iski heti. |
Adawolf 07.05.2005 10:54:59 | |
---|
Juu. Myydäänkö tota Korg x-5 missään uutena? Ite en lötänyt... Myykää mulle semmonen. Noh, muistaakseni sen valmistus aloitettiin v. 1994, vai olenko aiiivan väärässä? Mutta jokun aika sittenhän tehtiin vielä pieni tehdaserä noita X5D:tä, ja nehän meni aikas äkkiä uusille omistajille. Omistan itse myös tuon X5, mutta tarviin sen kontrolleriksi. |
jeje 07.05.2005 11:04:20 | |
---|
Yamaha P-200 - Perus keikkapiano, hyvä tatsi ja pianosoundi. Mini keikoilla ei tartte edes pa:ta, kun pianon omat kaiuttimet riittää. Korg 01/wfd - Helppo käyttää ja ok sekvensseri jolla pystyy kikkailemaan... Korg Cx-3+HK Rotosphere - Muuten ok urku, mut kaiku uupuu.. Rhodes Mk2 73 - Loisto peli, miinuksena paino ja styrkkari Hammond b-100 combo-organ / Ms Leo-200 - Ollut nurkassa n.5 vuotta... kaipaa pientä remonttia Markan Casio - Loistopeli!!! Ei muuta kuin kitarahihna kiinni ja lavalle... |
Ragorn 07.05.2005 19:03:42 | |
---|
Noh, muistaakseni sen valmistus aloitettiin v. 1994, vai olenko aiiivan väärässä? Mutta jokun aika sittenhän tehtiin vielä pieni tehdaserä noita X5D:tä, ja nehän meni aikas äkkiä uusille omistajille. Omistan itse myös tuon X5, mutta tarviin sen kontrolleriksi. No, höh. Kiitos kumminkin. Sitä käytettyä metsästämään... Vittu, lefa iski heti. |
Noh, muistaakseni sen valmistus aloitettiin v. 1994, vai olenko aiiivan väärässä? Mutta jokun aika sittenhän tehtiin vielä pieni tehdaserä noita X5D:tä, ja nehän meni aikas äkkiä uusille omistajille. Omistan itse myös tuon X5, mutta tarviin sen kontrolleriksi. Tähän liittyen X5dstä eli topsoundin sivulla on ainakin sellaisen kuva ja hinta ja linkki on tässä: http://www.topsound.fi/default_ie.aspja muistaisi mikä se suomalainen soitin liike ja onko niitä oikeesti saatavilla jonka sivulla oli Roland xp60 voisi kiinnostaa joskus itseäni se.:) |
Adawolf 08.05.2005 11:23:36 (muokattu 08.05.2005 11:26:51) | |
---|
|
Juho L 08.05.2005 11:50:30 | |
---|
Kannattaako nyt X5:ttä ostaa uutena, kun käytettynä saa makkarapaketin hinnalla? "Tubi, or not tubi", pohti lääkäri diagnoosiaan
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |