Aihe: Slayerin kepittäjät.
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Valdemar
07.05.2005 13:50:51
Joo kahlerin kammella piupaupiupau
Tommi Tuominen, Tommi Tuominen, äitisi odottaa sinua pää ovien välissä.
meanbone
07.05.2005 14:59:05 (muokattu 07.05.2005 15:59:28)
No toki biisipuolelta suurin osa klassikoista on Hannemannin käsialaa, mitä jää jäljelle? Mielestäni ei lainkaan heikompia muutkaan biisit kuin nämä klassikot. Esimerkiksi Piece By Piece on mainio Kingin kokonaan tekemä biisi. Ahkerampi Hannemann on kyllä kieltämättä tainnut olla.
Soittopuolella en taas laittaisi kumpaakaan toisen edelle. Mielestäni Slayerin kitarakaksikon kemia on ainutlaatuinen, ja se tekeekin kummastakin soittajasta maagisen. Mitä olisikaan Slayer ilman niitä kaoottisia vuorottelusooloja?

EDIT: Muutamia lisäyksiä.
“I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day,” Seagal once said, “rather than a sex symbol.” -Steven Seagal
meanbone
07.05.2005 15:58:15 (muokattu 07.05.2005 16:05:30)
No toki biisipuolelta suurin osa klassikoista on Hannemannin käsialaa, mitä jää jäljelle? Mielestäni ei lainkaan heikompia muutkaan biisit kuin nämä klassikot. Esimerkiksi Piece By Piece on mainio Kingin kokonaan tekemä biisi. Ahkerampi Hannemann on kyllä kieltämättä tainnut olla.
Soittopuolella en taas laittaisi kumpaakaan toisen edelle. Mielestäni Slayerin kitarakaksikon kemia on ainutlaatuinen, ja se tekeekin kummastakin soittajasta maagisen. Mitä olisikaan Slayer ilman niitä kaoottisia vuorottelusooloja?

EDIT: Muutamia lisäyksiä. Ja häsläsin vahingossa toisen. Onse perkele kun ei osaa näitä tietokoneita käyttää.
“I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day,” Seagal once said, “rather than a sex symbol.” -Steven Seagal
Ben_D
07.05.2005 16:00:10

On taas puheenaiheet. Kumpi ja Kampi tappeli.
overtake
07.05.2005 16:05:31
Kova kaksikko. Hannemania olen jotenkin aina kyvykkäämpänä tai paremminkin luovampana puoliskona pitänyt, mutta molemmat kyllä osaavat hommansa.

Hannemanin oikean käden soittotekniikka on kyllä hauskaa katseltavaa, esim. tuossa Still Reigning livepätkällä. Käsi heiluu aivan hulluna. Miten tollasella tekniikalla voi soittaa noin tarkasti tuollaista nopeaa sahausta? No mikäs siinä. Tuntuu toimivan.
www.stonetabs.tk
...And Justice For All
07.05.2005 16:08:05
On taas puheenaiheet. Kumpi ja Kampi tappeli.

Tän tarkotus justhan EI oo olla mikään King vs. Hanneman.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Maardi
07.05.2005 16:13:55

Tästähän King taisi jossain haastiksessa sanoa, että heidän välillään ei ole minkäänlaista kilpailua, vaan vallitsee keskinäinen kunnioitus. Niin se homma toimii.
Kampuzzjeah!
07.05.2005 16:18:29
Niin ja vielä, 9.6. repee PERSEET!!!

pieruko paukkaa?
Sahtimies666
07.05.2005 17:42:19
Miten tollasella tekniikalla voi soittaa noin tarkasti tuollaista nopeaa sahausta?

oon miettiny ihan samaa, käsi heiluu ihan holtittomasti mutta marsut huutaa silti tremoloa..prkl:)
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
FatSam
07.05.2005 19:19:57

Hannemanin oikean käden soittotekniikka on kyllä hauskaa katseltavaa, esim. tuossa Still Reigning livepätkällä. Käsi heiluu aivan hulluna. Miten tollasella tekniikalla voi soittaa noin tarkasti tuollaista nopeaa sahausta? No mikäs siinä. Tuntuu toimivan.

Samaa ihmettelin myös joskus. Sama juttu muuten Max Cavaleran kanssa. Ihme runkutusta mm. Under Siege -videolla, mutta hyvältä kuulostaa kovin.
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy.
Black Star
07.05.2005 19:24:44

Kerry King faneille
http://www.guitar-guitar.com/guitar-chat-events.html

Kingihän kävi joskus ennen seasons in the abyss-levyä (jos oikein muistan) hieman teoriaa opiskelemassa tietääkseen hieman edes mitä soittaa, mutta sanoi että jos vetää oikeasta sävellajista, ei saa millään skaaloilla sitä kidutus meininkiä ja tämän vuoksi soittaa aivan mitä päähän ilmenee. tietääköhän kerry että dimebagihan oli kehitellyt "slayer-scalen" slayerin biisien soittoon
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above! Pastilli?
FatSam
07.05.2005 19:37:08

tietääköhän kerry että dimebagihan oli kehitellyt "slayer-scalen" slayerin biisien soittoon

Olen myös kehitellyt jeffhanneman -skaalan, hullun helppo ja kuulosta aidolta tavaralta.
Ben_D
07.05.2005 19:39:00

Olen myös kehitellyt jeffhanneman -skaalan, hullun helppo ja kuulosta aidolta tavaralta.

Kerro siitä.
elbowski
07.05.2005 19:54:02
Kerro siitä.
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
dictatorsh*t
07.05.2005 19:58:05
Kerro lisää.
Play it again Jack and then rewind the tape and then play it again, and AGAIN, and AGAIN.
FatSam
07.05.2005 20:26:18

Kerro siitä.

Tekisin mielelläni jos osaisin / jaksaisin vääntää tänne tabuloita. No, koklaan vähän. Jos menee vituiksi, luovutan välittömästi.
FatSam
07.05.2005 20:48:02 (muokattu 07.05.2005 20:48:21)

Olen huono. Antaapi olla.
Ben_D
07.05.2005 20:49:31 (muokattu 07.05.2005 20:49:44)

Olen huono. Antaapi olla.

Ehkä parempi niin ;) Mulla on teille Slayer soolo method. Soittakaa kaaoottisessa järjestyksessä nuottaja ja KAMMETKAA. That's it.
FatSam
07.05.2005 21:04:17

Ehkä parempi niin ;) Mulla on teille Slayer soolo method. Soittakaa kaaoottisessa järjestyksessä nuottaja ja KAMMETKAA. That's it.

Todellakin :) Tuo nyt on hyvä systeemi Slayer-sooloihin. Mutta on sillä Jeffillä sellainen tietty kaava, millä se vetää suht monessa biisissä. Tein jo tabulan-tyngät notepadilla, mutta siirto tänne kusi täysiä silmään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)