Folcce 07.05.2005 00:35:03 | |
---|
Ei ollu potkumaali ja 4-4 tulokseen voidaan olla aivan tyytyväisiä. Suomi otti noin sata turhaa jäähyä ja jenkit lauko kaks kertaa tolppaan. 1 piste riittää aivan loistavasti. Mitä järkeä hermoilla siitä oliko potkumaali vai ei? Eihän lopputuloksella ole tässä vaiheessa suurtakaan merkitystä. Ja olihan Suomen peli vähän toisennäköistä kuin Ruotsia vastaan, mutta Ruotsi todennäköisesti viekin pytyn. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
meitu 07.05.2005 00:44:42 | |
---|
Ei taida Suomea paljon tasapelit lohduttaa tässä vaiheessa kun maaliero on mitä on. Noh, katsotaan miten turnaus etenee. Vitun Venäjä ku ei voittanu, meni pitkävedot kiville.. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
k1mm0 07.05.2005 00:49:19 | |
---|
Jeps, kyllä Suomi tuossa kolmannessa erässä näytti, mihin se parhaimmillaan pystyy. Harmi, että tuollaista peliä ei näe parhaimmillaan kuin juuri tuon muutaman minuutin per peli. Tulosta tuli kyllä siinä ajassa. Loistavaa viihdettä oli kyllä tuo, mahtava peli katsoa. Ja se tasoitusmaali... tuollaista voi käydä vain Suomelle. Sveitsi - Venäjä 3-3! Hahaa! Peto rakasti minua, mutta minä en rakastanut sitä.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
meitu 07.05.2005 00:57:00 | |
---|
Sveitsi - Venäjä 3-3! Hahaa! Mua ei naurata :/ Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Bluesmies 07.05.2005 01:02:47 | |
---|
Ja se tasoitusmaali... tuollaista voi käydä vain Suomelle. Juuri näin!!!!! Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Toveri 07.05.2005 01:29:34 | |
---|
Ja se tasoitusmaali... tuollaista voi käydä vain Suomelle. Tai pikemminkin, vain Suomi antaa käydä näin. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Bluesmies 07.05.2005 01:53:30 | |
---|
Tai pikemminkin, vain Suomi antaa käydä näin. Toisaalta myös näinkin! Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
spacemonkeyevolution 07.05.2005 05:47:26 | |
---|
Ihan vain näin niinku pitemmän aikaa seuranneena, niin kallion tomppa pitäs kyllä pistää jollee läpiajokurssille, lähinnä viimeistelyn harjoitteluun. Miehellähän on uskomaton kyky haistaa läpiajopaikat (vielä kun on nummelinin kaltaisia taitureja heittelees syöttöjä) ja polkee vastustajasta eroon, mutta.. kiekot ei vaan mene sisään. Don't worry, be heavy |
Rakkikoira 07.05.2005 06:39:12 | |
---|
Suomelle riittää Latviaa vastaan tasuri, leijonat voivat taas nukkua yönsä rauhassa. Ellei Kanada laita Suomen maalieroa niin pahaksi. |
rc 07.05.2005 09:16:10 | |
---|
Jaaha... jenkit on saanut tuomareilta jo ainakin 2, jos ei 3 pistettä lahjaksi tässä turnauksessa. Latvian kaksi maalia toisessa erässä, joiden jälkeen peli olisi ollut Latvialle 3-0 hylättiin - toinen niistä oli aika samankaltainen kuin tuo jenkkien tasoitusmaali. Kolmannessa erässä USA ei saanut jäähyjä mistään. Toisaalta Suomen olisi pitänyt tehdä 5-3 Pärssisen läpiajosta - toisaalta tämäkin tulos on oikein hyvä kun ottaa huomion että peli oli 13 minuuttia ennen loppua 3-1 USA:lle. Henkisestä kantista homma ei ollut tällä kertaa kyse. Sunnuntaina tapellaan... "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
FatSam 07.05.2005 10:53:07 | |
---|
Jaahans, kalja on puhunut eilen. Olen itseasiassa varsin tyytyväinen tuohon lopputulokseen, en kylläkään tapaan, jolla se tuli. Lopetin katsomisen ihan täysiä 1-3:ssa, mutta sitten sain vihiä Suomen noususta. Tuo USAn 4-4 oli nyt vain maali odottamassa syntymistään. Jos se olisi jostain syystä hylätty (ei siinä kyllä mitään väärää ollut), jenkit olisi tehnyt maalin kuitenkin ennen summeria. Mutta aika kädettömiä pelaajia Suomella. Se lähtee varmaan tuolta juniorimyllystä jo liikenteeseen. "Puolustuksen kautta aina ja kaikkialla saatana! Älä kikkaile sen kiekon kanssa! Joukkuepeliä! Nuori Suomi rulez! Kaikki pelaa!" Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
Rakkikoira 07.05.2005 10:59:41 | |
---|
Jaaha... jenkit on saanut tuomareilta jo ainakin 2, jos ei 3 pistettä lahjaksi tässä turnauksessa. Latvian kaksi maalia toisessa erässä, joiden jälkeen peli olisi ollut Latvialle 3-0 hylättiin Mutta vaikka se 2-0 "maali" olisi hyväksytty, ei se tarkoita että Latvia olisi tehnyt sen 3-0 "maalinkin". Kaikki vaikuttaa kaikkeen, yksinkertaista eikö totta? |
Jzci 07.05.2005 15:26:57 | |
---|
Mutta vaikka se 2-0 "maali" olisi hyväksytty, ei se tarkoita että Latvia olisi tehnyt sen 3-0 "maalinkin". Kaikki vaikuttaa kaikkeen, yksinkertaista eikö totta? Sitten voi ajatella näinkin että jos se olisi hyväksytty niin latvialaiset olisivat vielä innostuneet lisää ja tehneet vaikka 3-0, 4-0 ja 5-0 maalit. Ja kuten sanottua, kaikki vaikuttaa kaikkeen. |
Kampuzzjeah! 07.05.2005 16:14:38 | |
---|
minun silmään pistää pahasti kun tuomarit jakelee niitä rangaistuksia liian helposti suomalaisille! esim.oliko se Hagman joka pääsi karkuun niin jenkki tönäs sen kylmästi takaa päin kumoon. juontajakin sanoi että nyt tuli varma rangaistus USA:lle mutta ei! |
nikomati 07.05.2005 16:35:49 | |
---|
Nurminen tulee korvaamaan norrenan jatkossa maalilla..! Näin kertoo yle. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Nurminen tulee korvaamaan norrenan jatkossa maalilla..! Näin kertoo yle. Jep. Ovat todenneet norrenalla rintavamman. Tässä sportti.comin uutisesta ote: USA:ta vastaan hieman haparoiden torjunut Kärppien Niklas Bäckström saa torjuntavastuun myös sunnuntaina, kun Leijonat pelaa Kanadaa vastaan. Varamaalivahtina ottelussa esiintyy Pasi Nurminen, joka matkustaa Suomesta Itävaltaan lauantaina. Nurminen sai pikahälytyksen kisoihin, kun Fredrik Norrenalla todettiin rintavamma. Norrenan kisaurakka on mahdollisesti päätöksessään. K100 #7
Ärlä #011 |
Fadead 07.05.2005 16:43:18 | |
---|
minun silmään pistää pahasti kun tuomarit jakelee niitä rangaistuksia liian helposti suomalaisille! esim.oliko se Hagman joka pääsi karkuun niin jenkki tönäs sen kylmästi takaa päin kumoon. juontajakin sanoi että nyt tuli varma rangaistus USA:lle mutta ei! Juu, kyllä näin oli. Ei paljon selvempää jäähypaikkaa ole. Muutenki koko turnauksen tuomarilinja on ollut todella syvältä. Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
Ben_D 07.05.2005 16:48:12 | |
---|
Juu, kyllä näin oli. Ei paljon selvempää jäähypaikkaa ole. Muutenki koko turnauksen tuomarilinja on ollut todella syvältä. Tästä lienemme yhtä mieltä. Ei koske pelkästään Suomen pelejä, vaan tuomarilinjaa yleisesti. |
Kimmo72 07.05.2005 16:48:13 | |
---|
Hei hei Norrena. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
k1mm0 07.05.2005 16:52:00 | |
---|
Miksei Nurmista otettu alunperin joukkueeseen? Ja miksi Bäckström torjuu silti sunnuntaina, vaikka Nurminenkin on käytettävissä? Tai no, eihän mies kerkeä valmistautumaan oikeastaan yhtään. Peto rakasti minua, mutta minä en rakastanut sitä.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |