Aihe: Äänityskalustoa hankkimassa
1
seppo14 (miksaaja 1,5v)
06.05.2005 21:56:44 (muokattu 06.05.2005 21:59:30)
Tarkoituksena olisi rakentaa pc:n ympärille toimiva pikku studio. Pääasiallisesti varmaan nauhoittelisin korgin syntikalla ja sitten laulua ja bassoa yms livenä. Max 4 mikkilinjaa tarvitsisin siis yhtäaikaa.
Olen katsellut keskustelupalstalta vastaavia kirjotuksia ja olen huomannut, että monet ovat ada-systeemin kannalla. Kortin hinta on tosiaan minulle hieman liian suoleinen, joten mitä laitetta suosittelisitte minun tarpeisiin. Varmaan sitten joku pikku äänipöytä mikeille etuvahvistukseksi ja sitä rataa.
Sanotaanko että semmoiset 300 euroa tuo äänikortti/tai mikälienee saisi maksaa. Tai hyvässä lykyssä vielä vähemmän.
Ja viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä tietysti itse nauhoitus softa. Cubasen joku halpa versio on vaikuttanut houkuttelevalta, mutta myös kristal on vakuuttanut. varsinkin ilmaisuudellaan... Mitä muita halpoja softia suosittelisitte?
seppo14 (miksaaja 1,5v)
07.05.2005 14:43:35
Laitanko passiivi kaiuttimet kiinni korttiin ensin 6,3 -> rca ja siitä vahvistimella ja sieltä kaiuttimiin...? Kaksi muuta ulostuloa säästäisin esim kuulokelähdöiksi...
Risk
07.05.2005 15:24:42 (muokattu 07.05.2005 15:27:46)
Laitanko passiivi kaiuttimet kiinni korttiin ensin 6,3 -> rca ja siitä vahvistimella ja sieltä kaiuttimiin...?

Kyllä.

Lisää aiheesta: http://www.m-audio.com/images/en/manuals/Delta44_Manual.pdf

Kaksi muuta ulostuloa säästäisin esim kuulokelähdöiksi...

Nehän ei sellaisenaan ole kovin kaksisia kuulokelähtöinä:) mutta oletan että tarkoitit kuulokevahvistimen kytkemistä niihin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)