tthei 27.03.2005 23:00:41 | |
---|
varmaan kaikki on ehditty jo kertaalleen sanoa, mutta tekemisen vuoksi voisin tiivistää tuplapedaalit: +ei vie tilaa paljoa ja helppo roudaa +halvempi vaihtoehto +tarkasti sama saundi, kun nuijat lyö samaan kalvoon tuplabasso: +bassorummut on mahdollista virittää erivireisiin +bassorumpujen päälle saa helposti enemmän tomeja +näyttävän näköiset -vaativaa saada ne samaan vireeseen -hankala roudata -kalliit tuplapedaaleista en keksi paljoa miinustakun, vaan tuplabasson plussat, mutta joku voi lisäillä muitakin +/- juttuja. Miinusta tupliksissa on se slavepedaalin heikompi tuntuma. Parhaissa malleissa ei niin paha ongelma, mutta halvemmissa eron kyllä huomaa. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
Maardi 27.03.2005 23:11:48 | |
---|
Miinusta tupliksissa on se slavepedaalin heikompi tuntuma. Parhaissa malleissa ei niin paha ongelma, mutta halvemmissa eron kyllä huomaa. Tämän allekirjoitan. Välillä vähän ahdistaa kun vasen jalka ei meinaa pysyä mukana orjapedaalin temppuilun takia. |
henkka8 30.03.2005 13:31:31 | |
---|
Miinusta tupliksissa on se slavepedaalin heikompi tuntuma. Parhaissa malleissa ei niin paha ongelma, mutta halvemmissa eron kyllä huomaa. se on kyllä totta. siitä miinus. pedaaleissa ei ole täysin samaa tatsia, mikä häiritsee esim. hitaiden komppien treenausta. Johtuuko se siitä, että kun menee orjapedaalista se "keppi" siihen pääpedaalitsydeemiin, niin se sit jotenki muokkaa sitä tuntumaa. |
Harzull1 06.05.2005 17:34:48 | |
---|
Tuplabasarit. |
v bear 06.05.2005 18:26:24 (muokattu 06.05.2005 23:22:07) | |
---|
ihan sama!! molemmilla pääsee soitannollisesti samaan lopputulokseen.... haittansa ja etunsa kummaski... makuasioita = ) twist twist on jumala |
kyllä mä voisin tietysti otttaa toisen basarin, mutta mulla ainakin on hyvä tuntuma noissa mun dw5000:ssa, enkä tarvitse parempia! Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |