Gulo 07.05.2005 03:14:48 | |
---|
Puhutaanpa Slayerista, koska lauta ilman kuukausittaista Slayer-topicia on kuin sonni ilman kiveksiä. Ihan sellaista olen pohtinut, että kun yleensä Slayerin kitaratyöskentelystä ja biisinteosta puhuttaessa mainitaan Kerry King. Mahtaako tuo nyt sitten johtua siitä, että King on niin kova jätkä, että se pitää aina mainita joka paikassa. Jos joskus Slayer-lättyjen kansivihkosia selaatte, huomaatte, että King on itse asiassa säveltänyt yllättävän vähän biisejä yksin. Hannemann taas on vastannut yksin monista klassikoista, kuten esimerkiksi Angel Of Deathista, Raining Bloodista, South of Heavenista, War Ensemblestä ja Seasons In The Abyssistä. Kuten päätellä voi, Kingin lista on paljon vaatimattomampi. Omasta mielestäni Hannemann on myös liideissään kovempaa luokkaa kuin King, mutta sehän nyt on ihan puhtaasti makuasia. Onkos kukaan muu koskaan huomannut tahi miettinyt samansuuntaista? Ja huomatkaa: tarkoitukseni ei ole aloittaa mitään King vs. Hannemann -topicia. Täten voinkin hyvillä mielin sanoa, että jos viet keskustelun tähän suuntaan, kiveksesi ovat mitättömän pienet ja sinun kuuluisi kuunnella TikTakia. |
leather rebel 07.05.2005 03:23:34 | |
---|
Soittotyyliltään jätkät ovat aikalailla samanlaisia, mutta Hanneman on kyllä säveltänyt suurimman osan klassikkobiiseistä. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Ben_D 07.05.2005 04:45:08 | |
---|
Suoranaista kaaostahan ne Slayerin leadit on, mutta TOIMII. Sopii tällaiselle nakkisormellekkin. Aijjai kun kohta saa taas floikallisen kitaran... |
aarghto 07.05.2005 10:09:56 | |
---|
Minä fanitan Hannemania enemmän. Sillä on pitkä letti :) prkl. |
Super-Jari 07.05.2005 10:11:21 | |
---|
Kerry-mosh!!! The words fall out like fire |
...And Justice For All 07.05.2005 10:12:59 | |
---|
Ääh, mitään Hannemania...:) Kerry King on King! Tosin Slayerin soolot ovat hirveitä vingutus-rääkkäyksiä mutta toisaalta ihan toimivia. Miettikää, kansa; kuukausi, yks kuukausi ja Slayer tuuttaa Ratinanniemellä!! /,,/ Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
aku.miettinen 07.05.2005 10:22:58 | |
---|
Jeff Hanneman on parempi tekemään kappaleita, mutta livetilanteessa Kerry King on kovempi kuin Hanneman. |
Tosin Slayerin soolot ovat hirveitä vingutus-rääkkäyksiä mutta toisaalta ihan toimivia. No ne on munsta just sellasia mitkä kuvaa niitä piisejä, tai niissä kerrottavia juttuja. Kaoottista, häiritsevää, vihaista... Jep, näin mnää näen ne. Ja munsta Hanneman on kovampi jannu, muttei silti tapella. Play it again Jack
and then rewind the tape
and then play it again,
and AGAIN,
and AGAIN. |
Ben_D 07.05.2005 10:50:13 | |
---|
Miettikää, kansa; kuukausi, yks kuukausi ja Slayer tuuttaa Ratinanniemellä!! /,,/ Ööö ootas kun mä mietin.....Niin taitaa soittaakkin. Kivakiva. |
Paperilyhty 07.05.2005 10:51:37 | |
---|
Molempi parempi, mutta ne jutut, mitä yleensä tarkistan levyn kansilehtisestä, ovat useimmiten Hannemanin. Siis ne, joiden kohdalla viimeistään lähtee järki: "wow, kukahan tuon soitti?". Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Sahtimies666 07.05.2005 11:04:07 | |
---|
ihan toimivia. ei...PARHAUTTA! "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Gulo 07.05.2005 11:25:01 | |
---|
Jeff Hanneman on parempi tekemään kappaleita, mutta livetilanteessa Kerry King on kovempi kuin Hanneman. Aika hauska mielipide, mitä ite oon nähny (esim. Still Reigningilta), niin ei ne nyt oikeastaan muuta tee ku seisoo paikallaan. :D Kukaan. No okei, paitsi Lombardo; se istuu. |
Ben_D 07.05.2005 11:27:15 | |
---|
Aika hauska mielipide, mitä ite oon nähny (esim. Still Reigningilta), niin ei ne nyt oikeastaan muuta tee ku seisoo paikallaan. :D Kukaan. No okei, paitsi Lombardo; se istuu. Ei niiden tarvi. |
trih 07.05.2005 11:33:32 | |
---|
Suoranaista kaaostahan ne Slayerin leadit on, mutta TOIMII. Sopii tällaiselle nakkisormellekkin. Aijjai kun kohta saa taas floikallisen kitaran... Mikset hanki Kahlerilla kuten Slayerin pojilla? Sillä on on niin kepeä vingutella :) Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Ben_D 07.05.2005 11:35:18 | |
---|
Mikset hanki Kahlerilla kuten Slayerin pojilla? Sillä on on niin kepeä vingutella :) Siksi kun Jacksonin KV2:ssa on oletuksena Floyd Rose enkä ajatellut sitä vaihtaa. |
MV 07.05.2005 11:38:08 | |
---|
Hanneman on kyllä tehnyt enemmän varmaan niitä klassikoita mutta soittajana menee Kerry King mielestäni edelle...Jotenkin hallitumpaa sillä se soitto... Olen aina myös ihmetellyt Hannemanin tekniikkaa yli kaiken. Kaiken järjen mukaanhan tolleen ei pitäisi edes pystyä soittamaan:) Silti se sälli vetelee niitä sahauksia niin pirun nopeesti ja moshaakin samalla:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ben_D 07.05.2005 11:39:12 | |
---|
Hanneman on kyllä tehnyt enemmän varmaan niitä klassikoita mutta soittajana menee Kerry King mielestäni edelle...Jotenkin hallitumpaa sillä se soitto... Olen aina myös ihmetellyt Hannemanin tekniikkaa yli kaiken. Kaiken järjen mukaanhan tolleen ei pitäisi edes pystyä soittamaan:) Silti se sälli vetelee niitä sahauksia niin pirun nopeesti ja moshaakin samalla:) Se on kato ihan vaan fysiikasta kiinni. Ranteen lihakset. |
MV 07.05.2005 11:42:36 | |
---|
Se on kato ihan vaan fysiikasta kiinni. Ranteen lihakset. Kyllä, kyllä...Luulisi vaan että tarkkuus ja tatsi kärsisi tollasella liikeradalla. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Deathrace King 07.05.2005 11:43:38 | |
---|
Se on kato ihan vaan fysiikasta kiinni. Ranteen lihakset. Kipparikallet kohdillaan ;) JA kyllä minä arvostan Hannemania soittajana yhtä paljon, kuin Kingiä. Säveltäjänä ja tyyppinä sitten jonkin verran enemmän. 7.5 CLUB HAMMER, Husaari, Lpr: Wounds, Chaos Creation, Lähete M1, myGRAIN |
elbowski 07.05.2005 13:35:00 (muokattu 07.05.2005 13:49:59) | |
---|
Tuosta sävellysjutusta, mä en oikeastaan biisiä kuunnellessani välitä kuka sen on säveltänyt, kunhan se toimii ja kuulostaa hyvältä, sillä biisiä kuunnellessani keskityn kuuntelemaan, enkä pohtimaan. Sooloista: Mun mielestä ne vingutukset ja vääränsävellajin nuotit tuovat asennetta helvetisti Slayeriin. Se merkitsee sitä ettei tarvitse olla mikään Yngvie ollakseen kova kepin varressa ja voit kuulostaa hyvältä ilman liiallisia tiluja. Sitten vielä Kingistä ja Hannemanista: Kuten nimikin jo kertoo King on kuningas. Mielestäni King näyttääkin paljon brutaalimmalta kuin moni muu metallin fantastisessa maailmassa. En sano ettäkö Hanneman olisi huono, en todellakaan, minun mielestä jokainen Slayerissa on ansainnut paikkansa riveissä, koska jokainen varmasti antaa kaikkensa lavalla. Ja eikös Jeff laula tuossa God Sent Deathissa C-osan? Jos laulaa niin, helvetti äijällähän on upea lauluääni. En asetu kumpaakaan vastaan, enkä kenenkään puolelle. E. Niin ja vielä, 9.6. repee PERSEET!!! Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |