Aihe: Kill 'Em Allin soolot.
1 2 3 4 5 6
suolintu
06.05.2005 22:44:31
Kertokaa tyhmälle, että mitä se hyvä tekniikka on? Jos kerran Mustainella ja Hammetilla on huono tekniikka? Ja Ynkkä on ihan paska? Claptonilla on huono tekniikka, eihän se osaa edes tiluttaa???!!½ Mutta Fareri on paska, koska se tiluttaa? EMG-mikeistä ei saa puhdasta ääntä koska kaikki sanoo niin, ja Telecasterit on rumia.

tätä minäkin olen miettinyt....pitkään.
suolintu
06.05.2005 22:50:25
unohtaisitte tuon pilkun nussimisen tekniikan suhteen. Metallica ja Megadeth on molemmat tehneet biisejä jotka todella toimii. Jos tekniikka on pääasia kannattaa kuunnellaa pelkästään steve vaita yms...
Starlia
07.05.2005 11:25:52
Jos tekniikka on pääasia kannattaa kuunnellaa pelkästään steve vaita yms...

Enpä nyt sanoisi ihan noinkaan. Vai suhteuttaa hienosti, omasta mielestäni, tekniikan ja melodian. Ei sillä kaikki nyt _niin_ vaikeaa ole.

Oletkos kuullut Sex & Religion levyä? Ihan keleen hyviä biisejä koko levy täynnä. Esim. Down Deep Into The Pain-biisi on lähes täydellinen. Komiaa soitantaa ja vielä Devin Townsendin vokaalit päälle.. Aijai... :)
Endymion
07.05.2005 11:28:21

Oletkos kuullut Sex & Religion levyä? Ihan keleen hyviä biisejä koko levy täynnä. Esim. Down Deep Into The Pain-biisi on lähes täydellinen. Komiaa soitantaa ja vielä Devin Townsendin vokaalit päälle.. Aijai... :)

Komppaan. Em. biisi on vielä sen verran heviä että luulisi Metallica-fanillekin kelpaavan.
"If you're a good player, you play loud so people can hear it" - Nigel Tufnel
jamez_wannabe
08.05.2005 15:55:44
Marty Friedman taas kertoi GW:n kolumnissa Davelta oppineensa ''spider-techniquen'' jossa barret vedellään myös keskisormi+pikkurilli otteella etusormi+nimetön - tavan sijasta, näyttäen täten nopeissa jutuissa hämähäkin kiipeilyltä, tai jotain..

aika kova innovaatio käyttää keskisormea ja pikkurilliä;)

....eihän kukaan nyt voi tosissaa väittää "keksineensä" tota juttua.
"more deers"
overtake
08.05.2005 15:56:57

Mustaine voi.
www.stonetabs.tk
...And Justice For All
08.05.2005 16:44:08
Mustaine voi.

Se voi väittää vähän kaikkea.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Super-Jari
08.05.2005 18:48:38
Minä ainakin ymmärsin että Dave tarkoitti keksimisellä riffiä ja kuvasi sitä spideriksi että tiedetään mistä riffistä on kyse.
The words fall out like fire
Starlia
08.05.2005 19:28:00

Eiköhän joku sen nyt ole joskus "keksinyt". Muutenhan sitä ei olisi olemassakaan :)
moottorisaha
08.05.2005 19:47:05

Mustaine on myös selittänyt että Hetfieldin lavakarisma ja maneerit ovat peräisin häneltä. Mielestäni suhteellisen karu vitsi, ottaen huomioon että esim. jollakin Rude Awakeningilla hän näyttää heikolta, krapulaiselta köpöttäjältä. :)
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Starlia
08.05.2005 20:10:24
Mustaine on myös selittänyt että Hetfieldin lavakarisma ja maneerit ovat peräisin häneltä. Mielestäni suhteellisen karu vitsi, ottaen huomioon että esim. jollakin Rude Awakeningilla hän näyttää heikolta, krapulaiselta köpöttäjältä. :)

Nämä kaikki Mustainen "kommentit" voisi miltei tunkea samaan sarjaan kuin Seiskan lööpit. Vai onko joku ollut henk. koht. vieressä todistamassa niiden todenperäisyyden?
Jormaz
08.05.2005 22:40:34
Luin melkeen koko ketjun läpi ja pikkasen hävettää teidän puolesta.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
elbowski
08.05.2005 23:07:49
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
overtake
08.05.2005 23:12:09

Hanki parempaa luettavaa.
www.stonetabs.tk
Eddie
08.05.2005 23:14:03

Mua hävettää sun puolesta, kun luit tän ketjun.
Super-Jari
08.05.2005 23:42:42
Mua hävettää.
The words fall out like fire
elbowski
08.05.2005 23:44:54
Mua hävettää.

Ai että otit osaa tähän keskusteluun?
Sietääkin :)
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)