Aihe: Musik Produktiv, miten toimii?
1 2
Mrezzye
08.05.2005 16:33:29

Huomasit varmaan millon viimeksi tähän on postattu?

Oisko pitänyt aloittaa uusi thread mieluummin?
MYY MULLE Dean ML ´79F !!!
Invader
08.05.2005 16:41:06
Oisko pitänyt aloittaa uusi thread mieluummin?

Ei todellakaan, näitä tilanteita vartenhan tuo haku on.
Tai sitten ei..
momo
08.05.2005 18:13:24
Todella nopeasti tuli vastaus, kun tiedustelin Dean ML ´79F -kitaran toimituksesta. Olisiko noin tunti mennyt niin sain s-postia. Muutenkin vaikuttaa ihan asialliselta firmalta, joten olen päättänyt uskaltautua tilaamaan ensimmäisen kitaran ulkomaiselta yhtiöltä, kun Suomesta ei kyseistä soitinta mistään saa.

Mulla on kanssa vähän sama juttu kun oon aatellu tota Deanin HardTail Selectiä, jota ei valitettavasti saa Suomesta. Löytyisköhän täältä mnetistä porukkaa yhteistilaukseen, ainakin olen huomannut useamman henkilön olevan kiinnostunut Deaneista. Ja samaan asiaan liittyen, mitkäs tuolla ovat toimitusvaihtoehdot, suosivatkohan ensinkään kimppatilausta? Itse majailen tässä kesällä Haminassa, vaikka muuten pääkaupunkiseudulla vaikutankin.
"Raha on vain vaihdon väline"
Mrezzye
08.05.2005 19:10:17 (muokattu 08.05.2005 19:11:59)

Löytyisköhän täältä mnetistä porukkaa yhteistilaukseen, ainakin olen huomannut useamman henkilön olevan kiinnostunut Deaneista. Ja samaan asiaan liittyen, mitkäs tuolla ovat toimitusvaihtoehdot, suosivatkohan ensinkään kimppatilausta? Itse majailen tässä kesällä Haminassa, vaikka muuten pääkaupunkiseudulla vaikutankin.

No jos ei ihan naapurissa asu, niin ei tuosta 20€ toimitusmaksusta kannata paljon alkaa säästämään. Jos vaikka vielä Cash On Delivery -lisämaksun 12€ maksaa, niin siltikään ei kannattane sen pikkusäästön takia kovin suurta vaivaa näkemään tai välimatkoja reissaamaan. Max 32€:n kustannus KOTIOVELLE toimitettuna on todellakin vähän.

Sieltä Musik-Produktivin sivulta löytyy aika selkeät ohjeet noista toimitusehdoista jne. Kannattaa lukea sieltä, jos on aikeissa tilata:

http://www.musik-produktiv.de/shop/agb_en.asp/sid/!06082002

EDIT:

Ei todellakaan, näitä tilanteita vartenhan tuo haku on.

Sitä minäkin... Ja kun satuin olemaan tietoinen, että kiinnostusta kyseistä firmaa kohtaan on ollut muissakin keskusteluissa, niin arvelin nostaa taas kissan pöydälle.
MYY MULLE Dean ML ´79F !!!
momo
08.05.2005 19:23:54
No jos ei ihan naapurissa asu, niin ei tuosta 20€ toimitusmaksusta kannata paljon alkaa säästämään. Jos vaikka vielä Cash On Delivery -lisämaksun 12€ maksaa, niin siltikään ei kannattane sen pikkusäästön takia kovin suurta vaivaa näkemään tai välimatkoja reissaamaan. Max 32€:n kustannus KOTIOVELLE toimitettuna on todellakin vähän.

On joo, kyllä se sitten varmaan tulee kotiin tilattua (jos tulee). Ja kiitos näistä tiedoista! Ehkä tossa mun kysymyksessä oli vähän sellaista "en jaksa käydä itse kattomassa, kysynpä täältä" -meininkiä, mutta tältä pohjalta jatketaan. Onhan noi kimppatilaukset varmaan enemmän noita ameriikan juttuja tai "10 kaveria tilaa kimpassa thomanilta halpaa pikkusälää" -tyylisiä ratkaisuja. Edellisen tapauksen takia mulla on lattialla multiefekti, joka ei ollut halpa :)
"Raha on vain vaihdon väline"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)