Neljä Ruuvia 05.05.2005 19:06:57 | |
---|
Eihän asia minulle kuulu mutta ...... löytyy paljon ja tunnenkin muutaman muusikon jotka vetävät prima vistana melkein mitä vaan ja sitten kun pitäisi alkaa imrovisoimaan niin siihen jäi. Löytyy tietysti näitä improvisointi kykyisiä nuotti hemmojakin mutta kuitenkin, meniskö ne vähemmistönä. Eli onko kyse siitä onko tanssibändissä arvokkaampi soittaja se hatusta vetelijä jonka soitosta menee 95 % oikein ilman nuottejakin vai se soittaja joka tarvitsee aina nuotit nokkansa eteen ja jos vierailevalta solistilta ne ovat unohtuneet kotiin, jäi soitot siihen. Ei mee vähemmistönä. Kyllä ne on korvasta soittajat jotka hyytyvät ekaks.Jos tulee yhtään vaikeempi sointu mihin se kotona treenattu fraasi ei käykkään niin ollaan kusessa. Ja oon Martson kanssa tasan samaa mieltä siitä että nyt emme aloita tätä nuotit vs. ilman keskustelua. Siitä ei tässä viestissäni ollut alunperin kyse. |
Tankoprinssi 05.05.2005 20:27:45 (muokattu 05.05.2005 20:28:54) | |
---|
Menkää kattoon naikkareista, millä hintaa hääkeikkoja vedetään: http://www.naimisiin.info/cgi-bin/y … iikki;action=display;num=1096721390 Tuoltahan saa jopa trion halvemmalla, kuin mut yksin... Onko sinun "taksa" 4 kossua? Löysin nimittäin mainitsemiltasi sivuilta tällaisen trion: Meidän bändi maksoi tasan kolmen vodka-pullon verran, kun jäseniäkin oli kolme... Täytyy varmaan tarkistaa myös omaa hinnoittelua tuleviin hääkeikkoihin? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
isojussi 05.05.2005 20:32:56 | |
---|
Onko sinun "taksa" 4 kossua? Löysin nimittäin mainitsemiltasi sivuilta tällaisen trion: Täytyy varmaan tarkistaa myös omaa hinnoittelua tuleviin hääkeikkoihin? Hoho! Totta puhuen niitä pyytäjiä piisaa: Tuu soittaan, saa syödä ja juoda mahas ja pääs täyteen..." Loppuu se nalkutus, kun sanoo, että mä otan sitten vaimon, lapset ja pari kylmälaukkua mukaa - mä elätän perheeni tällä duunilla. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 05.05.2005 20:39:13 | |
---|
Hoho! Totta puhuen niitä pyytäjiä piisaa: Tuu soittaan, saa syödä ja juoda mahas ja pääs täyteen...". Mäkin sain äskettäin tuuraustarjouksen hääkeikalle johonkin hevon kuuseen: Ruoat ja juomat, itse olisi pitänyt roudata. Mä sanoin, että halvemmalla saan pään ja mahan täyteen himassa. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Ukko 06.05.2005 17:24:28 | |
---|
Vittu! Ei lähetä taas tähän ikuisuuskysymykseen (nuotit vs hatusta) taas?! Pyydän nätisti. !" s..sss.sss...selvä ( tuntee itsensä pieneksi ja vähäpätöiseksi ). |
Martso 06.05.2005 17:51:11 | |
---|
s..sss.sss...selvä ( tuntee itsensä pieneksi ja vähäpätöiseksi ). Ei tarvi tuntea. Em mie millään pahalla, mutta tuota nuotit vs. ilman keskustelua on tällä palstalla käyty ihan tarpeeksi Itse asiassa yhteen väliin kaikki keskustelut meni siihen samalla tavalla ko nykyään piluun ja jaluun. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
uruttaja 06.05.2005 17:56:47 | |
---|
Ei tarvi tuntea. Em mie millään pahalla, mutta tuota nuotit vs. ilman keskustelua on tällä palstalla käyty ihan tarpeeksi Itse asiassa yhteen väliin kaikki keskustelut meni siihen samalla tavalla ko nykyään piluun ja jaluun. Tuo pilusta ja jalusta poriseminen on kuitenkin mukavampaa, kö siinä toisessa aiheessa tulee aina yhteentörmäyksiä. |
Martso 06.05.2005 19:08:04 | |
---|
Tuo pilusta ja jalusta poriseminen on kuitenkin mukavampaa, kö siinä toisessa aiheessa tulee aina yhteentörmäyksiä. Näin on. Jalun ja pilun päälle yleensä ymmärtää soittaja ku soittaja. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Ukko 06.05.2005 19:33:57 | |
---|
Näin on. Jalun ja pilun päälle yleensä ymmärtää soittaja ku soittaja. Ja moni muukin 8p |
M-Juhana 06.05.2005 19:43:39 | |
---|
Ja moni muukin 8p N. 80 % juo vinaa ja 90 % o heteroita....joo !! :-) NO REMORSE ! -Lemmy-
Ärlä # 008 |
N. 80 % juo vinaa ja 90 % o heteroita....joo !! :-) Eipä taida tuo 80% ainakaan riittää... *******30************* pitää nauttia näistä välitaluista,kun Pb ei anna enää meille tavallisille maan matosille mitään toiveita. |
jeppeq 06.05.2005 21:11:31 | |
---|
Niin no joo.. Minusta tuntuu, näin kun muistelin nuoruusajan hittijuoman "bacardi-cola" -voimin, että perusongelman ratkaisu on vähän syvemmällä. Upeat, mahtavat, "taittuvat" soittajat ei vät välttämättä ole niitä "sosiaalisesti osaavimpia". Tällä tarkoitan sitä, että bändissä on hyvä olla se "liimis-filtteri" jonka hermo pitää tuon suomeks sanotuna paskan suodattamisen ( toimistot, tilaajat, järjestäjän edustajat, "yllättäen muuttuvat" tilanteet jne...." Kevyttä byrokratiaa, joka ei tarvi kuin duon, josta toinen on "parempi keskustelemaan". Mullon itellä tullu tuon 25 vuoden jälkeen kohtuu vittumainen luonne kaikkeen "ihmeelisyyksiin", mutta meillä yks hoitaa tuon asian ja ite voi hoitaa tuon "vetämisen". Vaikkei me tanssimusaa kummempaa taidetta tehdä, niin kaupaks on käynyt "kokopaketti" ihan mukavasti. On kiva höpistä kollegioiden kaa, kun ei oo kummempia paineita. "mennään näillä mitä on".. Mikähän oli taas aihe... ;) "minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa.. |
KoskPaavo 07.05.2005 09:53:50 | |
---|
Niin no joo.. Minusta tuntuu, näin kun muistelin nuoruusajan hittijuoman "bacardi-cola" -voimin, että perusongelman ratkaisu on vähän syvemmällä. Upeat, mahtavat, "taittuvat" soittajat ei vät välttämättä ole niitä "sosiaalisesti osaavimpia". Tällä tarkoitan sitä, että bändissä on hyvä olla se "liimis-filtteri" jonka hermo pitää tuon suomeks sanotuna paskan suodattamisen ( toimistot, tilaajat, järjestäjän edustajat, "yllättäen muuttuvat" tilanteet jne...." Kevyttä byrokratiaa, joka ei tarvi kuin duon, josta toinen on "parempi keskustelemaan". Mullon itellä tullu tuon 25 vuoden jälkeen kohtuu vittumainen luonne kaikkeen "ihmeelisyyksiin", mutta meillä yks hoitaa tuon asian ja ite voi hoitaa tuon "vetämisen". Vaikkei me tanssimusaa kummempaa taidetta tehdä, niin kaupaks on käynyt "kokopaketti" ihan mukavasti. On kiva höpistä kollegioiden kaa, kun ei oo kummempia paineita. "mennään näillä mitä on".. Mikähän oli taas aihe... ;) Komppaan tuota 100%:sesti Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |