No minulle Pantera ei ole mikään pyhä lehmä, että helposti voivat vetää nuo mainitsemani yhtyeet paremmat versiot kuin alkuperäiset. |
cerulean 06.05.2005 12:38:44 | |
---|
No minulle Pantera ei ole mikään pyhä lehmä, että helposti voivat vetää nuo mainitsemani yhtyeet paremmat versiot kuin alkuperäiset. En minäkään lehmistä tiedä, mutta eri mieltä me ainakin olemme... After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
juhopetteri 06.05.2005 15:24:58 | |
---|
ikinä ei kyllä kukaan pysty panteran biisistä parempaa versiota vetämään, ei ei ja ei. että taitaapa tuo levy jäädä kaupan hyllylle, korkeintaan imutukseen menee. Born to lose Live to win |
Dr.El 06.05.2005 19:26:37 | |
---|
ikinä ei kyllä kukaan pysty panteran biisistä parempaa versiota vetämään, ei ei ja ei. että taitaapa tuo levy jäädä kaupan hyllylle, korkeintaan imutukseen menee. Täällähän on asia porukkaa jotka ymmärtää kunnon musan päälle. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
elbowski 06.05.2005 19:43:12 | |
---|
Upeita versioita varmasti saavat aikasiksi, mutta ei tule alkuperäisiä voittaneita. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Cocktus 07.05.2005 12:46:16 | |
---|
Täällähän on asia porukkaa jotka ymmärtää kunnon musan päälle. Mä veikkaan, että meitä on monta. www.mikseri.net/zombi |
la m quina 08.05.2005 03:18:44 | |
---|
Mä veikkaan, että meitä on monta. Teitä on varmaan jotain kaks tai silleen. |
Dr.El 08.05.2005 13:09:44 | |
---|
Teitä on varmaan jotain kaks tai silleen. Paaaljon enempi. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Henko 12.05.2005 14:31:55 | |
---|
Vähän menee ohi aiheen, mutta näin asematunnelin Anttilassa Venom-tribuuttilevyn, missä oli mukana ihan nimibändejä. Toisin kuin tribuuttilevyissä yleensä, siinä oli myös kaksi Venomin itse esittämää biisiä. Aprillia vittu. Kaikki on aprillia. |
Gulo 12.05.2005 14:40:44 | |
---|
Tjoo, ei mulla tulis ku paha mieli kuunnellessa jotain Laihoa ja pomppuhevibändejä raiskaamassa Panteraa. Taidan kyllä kiskoa tuon lipun seinältä, jos Dimebag oikeasti jostain Bodomista tykkäs. |
Valdemar 12.05.2005 15:13:53 | |
---|
Testament, Slayer ja Anthrax kiinnostaa tässä hommassa. Mutta epäilen kyllä että paremmaks pistää. Tai no mistäpä sitä tietää. Tommi Tuominen, Tommi Tuominen, äitisi odottaa sinua pää ovien välissä. |
Cocktus 12.05.2005 15:26:00 | |
---|
Tjoo, ei mulla tulis ku paha mieli kuunnellessa jotain Laihoa ja pomppuhevibändejä raiskaamassa Panteraa. Taidan kyllä kiskoa tuon lipun seinältä, jos Dimebag oikeasti jostain Bodomista tykkäs. Jaa, eikähän Pantera ollut omalta osaltaan luomassa pomppumetallia. Väittäisin että Pantera on yksi vaikuttavimmista tekijöistä asennemetallin syntyyn. Miksi Dime ei saisi pitää Bodomista? Onko syynä se, että Bodom on mielestäsi huono vai se, että bodom on liian "kaupallinen" ja "teinibändi". Jos syy on jälkimmäinen niin voin sanoa, että Pantera on "kaupallisempi" ja myöskin "teinibändi" (ainakin ollut jos ei ole enää). Että sellaista... Itse myöskin odotan kauhulla minkälaisen version Bodom luo biisistä. Laihon laulusta en ole ikinä pitänyt. Muuten musiikki on ihan jees. |
Adawolf 12.05.2005 15:34:36 | |
---|
Tjoo, ei mulla tulis ku paha mieli kuunnellessa jotain Laihoa ja pomppuhevibändejä raiskaamassa Panteraa. Taidan kyllä kiskoa tuon lipun seinältä, jos Dimebag oikeasti jostain Bodomista tykkäs. Jaa aattelikko hylätä hyvän bändin vain kitaristin musiikkimaun takia? |
dimebag 12.05.2005 15:55:56 (muokattu 12.05.2005 15:57:05) | |
---|
itse Zakk Wylde on kuuleman mukaan käynyt tsekkaamassa Bodomin keikan ja käynyt henk koht kättelemässä Laihoa ja sanonut että hän on seuraava suuri kitaristi. Joten unohtakaa se Wylde myös jos sitä ollaan niin saatan*n suppeita. Kyllä - Laiho on kova. edit: Latvala myös |
Phobophile 12.05.2005 16:33:52 | |
---|
Taidan kyllä kiskoa tuon lipun seinältä, jos Dimebag oikeasti jostain Bodomista tykkäs. Hoho, vittu mitä sakkia. Mutta provona ihan jees. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
MV 12.05.2005 16:42:17 | |
---|
Onko mitään varmistuksia kuulunut? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
rakula 12.05.2005 17:12:08 | |
---|
ikinä ei kyllä kukaan pysty panteran biisistä parempaa versiota vetämään, ei ei ja ei. että taitaapa tuo levy jäädä kaupan hyllylle, korkeintaan imutukseen menee. Tottahan varmaan onkin, mutta tuo imuttaminen särähti pahasti korvaan. Vaikka olisi huonommat versiot biiseistä, on silti tosi mielenkiintoista kuulla mitä on saatu aikaiseksi. Se on Viidakon laki |
moottorisaha 13.05.2005 03:07:16 | |
---|
Näin off-topiccina, onkos joku ajatellut tilata tuota Dimen kirjaa "Riffer Madness"? Hän ei ole sitä siis varsinaisesti itse kirjoittanut, mutta siinä on hänen kertomuksiaan biisien taustoista ja muuta hauskaa. Löysin esimerkiksi kertomuksen Floodsin loppuosan äänityksestä, ihan hauska juttu: http://www.kolumbus.fi/seppala.ari/warp/floods.txt"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
dimebag 13.05.2005 13:22:39 | |
---|
Näin off-topiccina, onkos joku ajatellut tilata tuota Dimen kirjaa "Riffer Madness"? Hän ei ole sitä siis varsinaisesti itse kirjoittanut, mutta siinä on hänen kertomuksiaan biisien taustoista ja muuta hauskaa. Löysin esimerkiksi kertomuksen Floodsin loppuosan äänityksestä, ihan hauska juttu: http://www.kolumbus.fi/seppala.ari/warp/floods.txt kumarrus moottorisahalle |
la m quina 13.05.2005 13:57:48 | |
---|
|