la m quina 04.05.2005 21:10:04 | |
---|
Voi juusto ja viikset!! Ajattelin aamulla mennä osteleen kaupasta jotain mässytettävää ja läjähtää muutamaksi tunniksi telkkarin eteen. EI! Huomenna on joku faking helatorstai! KAUPPA KIINNI! |
Royal Banzai 04.05.2005 23:50:27 | |
---|
KAUPPA KIINNI! Voi saatana! Ja just tänään loppu leipä kaapista! Näistä pyhistä pitäis ilmottaa etukäteen... Does your mama like to reggae? |
overtake 04.05.2005 23:51:17 | |
---|
Voi saatana! Ja just tänään loppu leipä kaapista! Näistä pyhistä pitäis ilmottaa etukäteen... Kioskille sitte? www.stonetabs.tk |
la m quina 05.05.2005 00:23:49 | |
---|
Kioskille sitte? Älä pilaa iloa. Valittaminen on mukavinta. |
NHR 05.05.2005 01:05:33 | |
---|
Näistä pyhistä pitäis ilmottaa etukäteen... Hoho! No, esim. Helsingin yliopisto julkasee vuosittain semmosta pientä keltakantista (vai oisko väri jo muuttunut?) kirjaa, jossa niistä kyllä ilmotetaan. Ja saahan niitä kaikenlaisia mainoskalentereita ihan ilmasekskin vaikka mistä... :) Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Royal Banzai 05.05.2005 16:32:41 | |
---|
Futurama oli hyvä. Kioskilta sai karkkia. Kämppikseltä saa leipää. It's allight. Does your mama like to reggae? |
dictatorsh*t 05.05.2005 18:05:01 | |
---|
Futurama oli hyvä. Joo, loistoa olivat. En muistanutkaan että olivat noin hyviä. Play it again Jack
and then rewind the tape
and then play it again,
and AGAIN,
and AGAIN. |
-septimisti- 05.05.2005 22:47:56 | |
---|
Voi teitä pojjaat. Winampilla voi oman maratonin järjestää koska tahansa. Myös simpsoneita ja ennenkaikkea family guyta tarjolla. |
la m quina 05.05.2005 22:57:34 | |
---|
Voi teitä pojjaat. Winampilla voi oman maratonin järjestää koska tahansa. Myös simpsoneita ja ennenkaikkea family guyta tarjolla. Ei se oo niin siistiä. |
-septimisti- 05.05.2005 23:00:54 | |
---|
On se, itseasiassa vieä hieman siistimpääkin. |
la m quina 05.05.2005 23:03:33 | |
---|
On se, itseasiassa vieä hieman siistimpääkin. Eikä ole. EI OLE! Jutut pitää aikatauluttaa. Muuten ei voi valaistua. |
juuso a 06.05.2005 01:09:49 | |
---|
Voi teitä pojjaat. Winampilla voi oman maratonin järjestää koska tahansa. Myös simpsoneita ja ennenkaikkea family guyta tarjolla. Winampillä? Sillähän soitellaan vaan musaa. :P Eiku piti kommentoida sitä että on hyvä että näitä maratoneja tulee edes välillä. Itsehän olen kyllästynyt siihen saa odottaa sen kuusi viikkoa ennen kun kaksi jaksoa on näytetty eri tuotantokausista. Varsinkin jos näistä piirretyistä puhututaan kun niiden lähetysaika on sunnuntai klo.14-16 ja aina joku SM-liigan ottelu on etusijalla. Ihmetyttää muuten ettei Family Guyta enää näytetä ollenkaan. Sehän on ihan loistava. Elämä on kivaa, jippii!!! |
overtake 06.05.2005 01:13:21 | |
---|
Winampillä? Sillähän soitellaan vaan musaa. :P Itse asiassa 5-versiolla pystyy toistamaan myös videotiedostoja. Tosin siinä ei ole mitään järkeä, koska videon toistoon on paremmat softat olemassa. www.stonetabs.tk |
la m quina 06.05.2005 01:21:41 | |
---|
Itse asiassa 5-versiolla pystyy toistamaan myös videotiedostoja. Tosin siinä ei ole mitään järkeä, koska videon toistoon on paremmat softat olemassa. Vitosen media library auki ja sieltä kohta Internet TV. Sieltä etsit (vaikka)saltwaterchimpin futurama/familyguy/simpsons/seinfeld/jne feedit |
Itse asiassa 5-versiolla pystyy toistamaan myös videotiedostoja. Tosin siinä ei ole mitään järkeä, koska videon toistoon on paremmat softat olemassa. Jep. Mulla Winamp on vaan musaa varten ja BSPlayer toistaa videot. Elämä on kivaa, jippii!!! |
juuso a 06.05.2005 10:56:16 | |
---|
Vitosen media library auki ja sieltä kohta Internet TV. Sieltä etsit (vaikka)saltwaterchimpin futurama/familyguy/simpsons/seinfeld/jne feedit Tota pitääkin kokeilla... Elämä on kivaa, jippii!!! |
gandar 07.05.2005 12:29:42 (muokattu 07.05.2005 12:30:26) | |
---|
Vitosen media library auki ja sieltä kohta Internet TV. Sieltä etsit (vaikka)saltwaterchimpin futurama/familyguy/simpsons/seinfeld/jne feedit Ja olennaista pitää Repeat päällä, koska nuo ovat ensisijaisesti maksaville katsojille, joita pääsee onnekkaat ehtijät ilmaiseksi tsiikailemaan jos ehtivät sopivaan väliin. Itse pyöritän kaikkia audio- ja videotiedostoja WinAmpin kautta ja olen ollut tyytyväinen. Kaikki toimii ja näkyy, se riittää. Ceci n'est pas une signature |
Bilharzia 07.05.2005 16:00:25 | |
---|
Älkää lyökö, mutta minusta Futurama on oikeasti parempi kuin Simpsonit.... Sama meininki. Simpsonit on hyvä mutta on ruvennu väljähtään pahasti viime kausina. Futurama on samanlaista yhteiskunta-kritiikkiä mutta hiukan hauskemmin esitettyä. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
JoeHans 08.05.2005 12:07:48 | |
---|
Älkää lyökö, mutta minusta Futurama on oikeasti parempi kuin Simpsonit.... Näinhän se nykyisin menee. Kyllä Futurama hakkaa uudet Simpsonit mennen tullen. Simpsonien 4.-8. tuotantokausien jaksot on kuitenkin mielestäni parasta komediaa, mitä on koskaan tehty. :) "Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" - Homer J. Simpson |
Prog 15.11.2006 15:50:23 (muokattu 15.11.2006 15:52:35) | |
---|
|