kimmoke 04.05.2005 23:52:14 (muokattu 04.05.2005 23:58:34) | |
---|
Eksyin tuolle sivulle ja häpeän puolestanne vanhat, juopot, halpahintaiset ja kouluttamattomat tanssimuusikot ;) http://www.mikseri.net/forum/thread … ?t=a8a0fc660878bdc146b20c45eb3a5776 Otteita spalmista: ...Ravintolamuusikon alasta vielä sen verran että sen tila on tällä hetkellä todella huono työmahdollisuuksien listalla kun alan ovat vallanneet elämäntapa(juoppo) ravintolamuusikot jotka soittavat pimeänä tai ei pimeänä 50 % pienemmillä liksoilla omien trio erektuksiensa kanssa niin ravintolanpitäjät eivät enää suostu ottamaan normaalihintaisia koulutettuja/osaavia muusikoita kun nämä amatöörin elämäntapahumppamuusikon retkut ovat vieneet ns. koulutettujen ammattimuusikoiden leivän pöydästä. Lisää hupia: ...opistomuusikot ovat tylsiä soittajia he soittavat niinkuin pitääkin, mutta eivät ikinä tuo soittoon mitään omaa, koska kaikki mitä heidän pitää soittaa on heidän edesssään olevilla lapuilla.. heistä ei ikinä tule rocktähtiä, kork. ravintolamuusikoita.. Itsenikin puolesta häpeän, kun vien leipää tosiammattilaisten suusta... Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
KoskPaavo 05.05.2005 00:07:55 | |
---|
Tuollaista keskustelua on ollut niin kauan kuin olen ammatikseni soittanut , polakit vaan ovat jääneet pois. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
isojussi 05.05.2005 00:35:41 | |
---|
Tätähän se on aina ollu. Toisille asiakkaille kelpaa mikä paskaa vaan ja ne paskat on helvetin ylpeitä omasta kakastaan tai sitten sitä mieltä, että aivan sama, mitä noille turakaisille vetää.... Menkää kattoon naikkareista, millä hintaa hääkeikkoja vedetään: http://www.naimisiin.info/cgi-bin/y … iikki;action=display;num=1096721390 Tuoltahan saa jopa trion halvemmalla, kuin mut yksin... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 05.05.2005 00:58:29 (muokattu 05.05.2005 01:00:17) | |
---|
Tuoltahan saa jopa trion halvemmalla, kuin mut yksin... Sanos muuta
Olet kirjoittanut keskusteluun 8100 kirjoitusta |
isojussi 05.05.2005 01:01:14 | |
---|
Sanos muuta Minä tiesin tämän,,,,,,,, Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Anonymous-jazz 05.05.2005 03:42:55 | |
---|
...Ravintolamuusikon alasta vielä sen verran että sen tila on tällä hetkellä todella huono työmahdollisuuksien listalla kun alan ovat vallanneet elämäntapa(juoppo) ravintolamuusikot jotka soittavat pimeänä tai ei pimeänä 50 % pienemmillä liksoilla omien trio erektuksiensa kanssa niin ravintolanpitäjät eivät enää suostu ottamaan normaalihintaisia koulutettuja/osaavia muusikoita kun nämä amatöörin elämäntapahumppamuusikon retkut ovat vieneet ns. koulutettujen ammattimuusikoiden leivän pöydästä.
Tämä oli meikän kommentti tuolla olevassa keskusteluketjussa.
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
baron 05.05.2005 04:10:44 (muokattu 05.05.2005 04:11:19) | |
---|
Tämä oli meikän kommentti tuolla olevassa keskusteluketjussa. Mitähän ne koulutetut/osaavat mahtavat osata, jos ne on noin helppo paikata, suunnilleen viinaa juomalla? Voisivat mennä itseensä. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Fuzzy Boner 05.05.2005 11:26:11 | |
---|
Minä tiesin tämän,,,,,,,, Eiku siis olet oikeassa. Jengi polkee hintoja ihan törkeesti. Ei siis ollu mikään puukko toi "sanos muuta" vaan toteamus että oikeessa olit Olet kirjoittanut keskusteluun 8100 kirjoitusta |
isojussi 05.05.2005 11:59:27 | |
---|
Eiku siis olet oikeassa. Jengi polkee hintoja ihan törkeesti. Ei siis ollu mikään puukko toi "sanos muuta" vaan toteamus että oikeessa olit Nonni. Tätä mä vähän pelkäsin....sori! Sitä vaan kun yrittää leipänsä repiä näistä hommista niin, että voi sekä olla joskus kotonakin että hoitaa duuninsa niin, että voi hyvillä mieli kattoo itteensä keikan jälkeen peilistä - liikoja luulematta. Sitten kun mulle tolkutetaan, että soisit pyytää enemän liksaa ja toiset vetää hääkeikkoja bensarahalla tai kuppilakeikkoja omb:llä tessillä, niin sitä aina pelkää oman hinnottelunsa puolesta. Toisaalta kaikki ovat mielellään maksaneet... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 05.05.2005 12:01:35 | |
---|
Toisaalta kaikki ovat mielellään maksaneet... Jos duunia riittää niin ne eivät ole todellakaan liian kovia hintoja. Mä voisin jatkaa tätä keskustelua jollain suljetummalla palstalla aika pitkään...Tai vaikka pikaviestein:)
isojussi 05.05.2005 12:09:41 | |
---|
Jos duunia riittää niin ne eivät ole todellakaan liian kovia hintoja... Toi on totta. MUlla on semmonen strategia, että mä kokeilen koko ajan, missä kipuraja menee. Sks toiseks keikoista pitää tulla sen verran, että saa olla riittävästi perheen kanssa ja ehtii puuhata big babdeissa ja bilebändissä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sks toiseks keikoista pitää tulla sen verran, että saa olla riittävästi perheen kanssa ja ehtii puuhata big babdeissa ja bilebändissä. Aivan.. Ja ajaa Ferrarilla
isojussi 05.05.2005 13:23:51 | |
---|
Aivan.. Ja ajaa Ferrarilla Mulle riittäis hirsitalo ja Shiresin torvi.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Epämuusikko 05.05.2005 13:39:18 | |
---|
Tuottajat käyttävät, varsinkin Suomen kokoisessa maasssa, paljon mieluummin taitavaa ja ohjattavaksi opetettua soittajaa kuin Naapurin Petteriä joka on jo itessään niin perkeleen luova että koko Peräkylän MLK loistaa onnesta öisin. Harmi vaan ettei Petsku haldaa ammattimaista otetta oikeen mihinkään. Paras kommentti. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
aisa 05.05.2005 13:39:23 | |
---|
Mulle riittäis hirsitalo ja Shiresin torvi.... älä oo aina niin vaatimaton... ;) remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
toyopet 05.05.2005 17:03:05 | |
---|
Tuottajat käyttävät, varsinkin Suomen kokoisessa maasssa, paljon mieluummin taitavaa ja ohjattavaksi opetettua soittajaa kuin Naapurin Petteriä joka on jo itessään niin perkeleen luova että koko Peräkylän MLK loistaa onnesta öisin. Harmi vaan ettei Petsku haldaa ammattimaista otetta oikeen mihinkään. Paras kommentti. Mitä, mistä ne nyt on minusta alkaneet puhumaan. Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
Neljä Ruuvia 05.05.2005 18:04:53 | |
---|
Tämmönenkin siellä oli:Ne opistomuusikot ovat käveleviä zombeja jotka vaan toistavat kaiken nuoteista lukemansa.. improvisoivat varmasti jatsissa soolonsakin suoraan nuoteista Rupesin vaan pohtimaan että ne on aika usein ne itseopiskelleet jotka ei uskalla hatusta vetää ääntäkään.Ja niillä tulee samat soolot aina samoihin biiseihin.... |
Ukko 05.05.2005 18:27:15 | |
---|
Tämmönenkin siellä oli: Rupesin vaan pohtimaan että ne on aika usein ne itseopiskelleet jotka ei uskalla hatusta vetää ääntäkään.Ja niillä tulee samat soolot aina samoihin biiseihin.... Eihän asia minulle kuulu mutta ...... löytyy paljon ja tunnenkin muutaman muusikon jotka vetävät prima vistana melkein mitä vaan ja sitten kun pitäisi alkaa imrovisoimaan niin siihen jäi. Löytyy tietysti näitä improvisointi kykyisiä nuotti hemmojakin mutta kuitenkin, meniskö ne vähemmistönä. Eli onko kyse siitä onko tanssibändissä arvokkaampi soittaja se hatusta vetelijä jonka soitosta menee 95 % oikein ilman nuottejakin vai se soittaja joka tarvitsee aina nuotit nokkansa eteen ja jos vierailevalta solistilta ne ovat unohtuneet kotiin, jäi soitot siihen. |
Martso 05.05.2005 18:44:12 | |
---|
Eihän asia minulle kuulu mutta ...... löytyy paljon ja tunnenkin muutaman muusikon jotka vetävät prima vistana melkein mitä vaan ja sitten kun pitäisi alkaa imrovisoimaan niin siihen jäi. Löytyy tietysti näitä improvisointi kykyisiä nuotti hemmojakin mutta kuitenkin, meniskö ne vähemmistönä. Eli onko kyse siitä onko tanssibändissä arvokkaampi soittaja se hatusta vetelijä jonka soitosta menee 95 % oikein ilman nuottejakin vai se soittaja joka tarvitsee aina nuotit nokkansa eteen ja jos vierailevalta solistilta ne ovat unohtuneet kotiin, jäi soitot siihen. Vittu! Ei lähetä taas tähän ikuisuuskysymykseen (nuotit vs hatusta) taas?! Pyydän nätisti. Humppaskenen ulkopuolelta saattaa kuulkaas löytyä myös käyttöä semmoselle taidolle, että soitetetaan täsmälleen niin kuin sovittaja/tuottaja/kapellimestari sanoo tai kirjoittaa. Voi ehkä ehdottaa jotain, mutta pääosin soitetaan mitä lukee. Ei siinä tilanteessa ruveta murehtimaan, että "ku minä haluaisin tarjota jotain omaaki tähän hommaan!" Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
R.Syke 05.05.2005 18:59:21 | |
---|
Humppaskenen ulkopuolelta saattaa kuulkaas löytyä myös käyttöä semmoselle taidolle, että soitetetaan täsmälleen niin kuin sovittaja/tuottaja/kapellimestari sanoo tai kirjoittaa. Voi ehkä ehdottaa jotain, mutta pääosin soitetaan mitä lukee. Ei siinä tilanteessa ruveta murehtimaan, että "ku minä haluaisin tarjota jotain omaaki tähän hommaan!" -Just! Hiljakkoin oli takana pari villiintynyttä puhaltajaa tarjoamassa omaa osaamistaan, jotta tukka lähti päästä. Solistikin kääntyi oikein katsomaan. Kyllä se tosiaan joku tolkku on 'säveltämisessäkin' oltava. plussat |