Mä säestin kerran Martti Servoa! Se on itte asiassa vaimon kaukainen sukulainen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 05.05.2005 00:54:52 | |
---|
Se on itte asiassa vaimon kaukainen sukulainen. Ok.. Yritän keksiä jotain kovaa tähän.. Matti Nykästä en muistaakseni oo ainakaan muuten ku playbackinä säestäny;) Enkä Jasmin Mäntylää. Noi olis tosi kovia cv:ssä.. Siihen vielä Teuvo Luumani mukaan Olet kirjoittanut keskusteluun 8100 kirjoitusta |
Martso 05.05.2005 00:57:09 | |
---|
Ok.. Yritän keksiä jotain kovaa tähän.. Matti Nykästä en muistaakseni oo ainakaan muuten ku playbackinä säestäny;) Enkä Jasmin Mäntylää. Noi olis tosi kovia cv:ssä.. Siihen vielä Teuvo Luumani mukaan Jasmin Mäntylä on hoidettu. Siis niin kuin säestyksellisellä tasolla! :) "Tassut tiikerin raapaisee, oujee!" (ärriä oli paha kirjoittaa :) Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Fuzzy Boner 05.05.2005 00:57:36 | |
---|
Jasmin Mäntylä on hoidettu. Siis niin kuin säestyksellisellä tasolla! :) "Tassut tiikerin raapaisee, oujee!" (ärriä oli paha kirjoittaa :) HOHO! plussa pamahti ku jukkis u:n henkselit Olet kirjoittanut keskusteluun 8100 kirjoitusta |
isojussi 05.05.2005 12:02:54 | |
---|
Ok.. Yritän keksiä jotain kovaa tähän.. Matti Nykästä en muistaakseni oo ainakaan muuten ku playbackinä säestäny;) Enkä Jasmin Mäntylää. Noi olis tosi kovia cv:ssä.. Siihen vielä Teuvo Luumani mukaan ;o) Paha! Mutta mitäs sanot tästä: Weneskosen Jorkka on kans mun sukulainen - se on isän tädin miehen serkku...:o) Ja tämä tarna on tosi. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 05.05.2005 12:31:56 (muokattu 05.05.2005 12:33:46) | |
---|
;o) Paha! Mutta mitäs sanot tästä: Weneskosen Jorkka on kans mun sukulainen - se on isän tädin miehen serkku...:o) Ja tämä tarna on tosi. -Puhaltajasukua. Respectiä :D Kerran Kämpissä en saanut tarpeeksi nopeasti votkaspraittia. Kävelin tiskille ja sanoin: 'Minä kun en tämmöiseen ravintolaan jää!' |
isojussi 05.05.2005 13:28:21 | |
---|
...Kerran Kämpissä en saanut tarpeeksi nopeasti votkaspraittia. Kävelin tiskille ja sanoin: 'Minä kun en tämmöiseen ravintolaan jää!' Pyysivätkö jäämään? ** 30 ** Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
PL 05.05.2005 15:33:52 | |
---|
Ymmärsivät tilata siis kuskin. Hoitivat siis hommansa. No, mun pointti on vähän niinkuin siinä, että noita juttuja sopii toisista ehkä kertoilla jossain kapakan pöydässä, jos haluaa vaikkapa susannamielessä tehdä itsestään vähän niinkuin asiantuntijaa, mutta narettavaksi sitä siinäkin itsensä tekee. Mutta toisaalta se kyllä kuuluu jonkinmoiseen fanikulttuuriin, tarinat näetsen. Olin itse hoitamassa tekniikkaa ko. paatilla ja hemmoja ei näkynyt mailla eikä halmeilla, mutta se siitä. Minä kun luulin, että tämmöinen sivusto ja varsinkin tämä palsta olisi se "virtuaalinen" kapakan pöytä, jossa alan ihmiset turinoivat vuosien varrella sattuneita juttuja. Jos olen väärässä ja joistakin tuntuu siltä, että tällaiset jutut ovat yksityisyyden loukkaamista tms. niin painakaa varoitusta ja jos tarve on pindän turpani kiinni. Puhutaan sitten vaikkapa viinan juonnista ja p..lusta. |
aisa 05.05.2005 16:28:35 | |
---|
Minä kun luulin, että tämmöinen sivusto ja varsinkin tämä palsta olisi se "virtuaalinen" kapakan pöytä, jossa alan ihmiset turinoivat vuosien varrella sattuneita juttuja. Jos olen väärässä ja joistakin tuntuu siltä, että tällaiset jutut ovat yksityisyyden loukkaamista tms. niin painakaa varoitusta ja jos tarve on pindän turpani kiinni. Puhutaan sitten vaikkapa viinan juonnista ja p..lusta. äläppäs huoli. enpä ole huomannu että olis muita kun tätä sormusta vaivannu tuo tarinoiden kertominen, joten anna palaa vaan. kyllä tarinoita maailmaan mahtuu. jos jollain on niin heikko itsetunto ettei kestä kuulla/lukea omia kommelluksiaan niin siinä tapauksessa kannattaa pysyä himassa ettei tule uusia jutun aiheita. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
sormunen 05.05.2005 16:31:13 (muokattu 05.05.2005 16:34:19) | |
---|
Minä kun luulin, että tämmöinen sivusto ja varsinkin tämä palsta olisi se "virtuaalinen" kapakan pöytä, jossa alan ihmiset turinoivat vuosien varrella sattuneita juttuja. En mä sulle sanonutkaan vaan tarkoitin näitä jannef:iä, jotka ratsastaa toisten villeillä teoilla. Siksi mä vielä sanoin erikseen siitäkin, että kannattaisi miettiä, kuka ton Jannen tarinoiman jutun kertoi. Siinähän lyhyessä sitaatissa oli näetsen kaikki tarinankertojan siihen lataamat yksityiskohdat, joista voi päätellä, mistä oli kysymys. Voihan sitä stooreja kertoa, mutta näin julkisesti lehtien palstoilla varmaan kannattaa miettiä mitä ja miten ettei tee itseensä naurettavaksi. Niin Hiskikin taisi miettiä kertoessaan totakin juttua tohon kirjaan... PS EDIT: Aisa: miten "omat toilailut" ja ketjun alottajan "Eräs pitkän linjan iskelmäartisti ..." ja tämän Jannen kirjasta luetut kuulopuheet liittyvät yhteen? Kyllähän nyt omista jutuistaan voi kertoa mitä huvittaa. Itsehän siitä kantaa vastuun. Taitaa vain olla niin, ettei oo paljon tarinoitavaa?
|
aksul 05.05.2005 16:50:24 | |
---|
En mä sulle sanonutkaan vaan tarkoitin näitä jannef:iä, jotka ratsastaa toisten villeillä teoilla. No johan nyt on sormusella tärähtänyt. Kai sitä nyt muidenkin juttuja saa kertoa, ei se niitä huonommiksi tee. Eikä missään mielestäni pyydetty kertomaan juuri omakohtaisia tarinoita. Vaikeehan se varmaan on myöntää, että se juttu kenties menikin juuri niinkuin jannef kertoi, mutta yritä edes. Ei muita lisäselvittelyjä ja väkisinvänkäämisiä, että "olen minä kuitenkin tavallaan toiselta kantilta tai oikeastaan kokonaan oikeassa". Voihan sitä stooreja kertoa, mutta näin julkisesti lehtien palstoilla varmaan kannattaa miettiä mitä ja miten ettei tee itseensä naurettavaksi. Niin Hiskikin taisi miettiä kertoessaan totakin juttua tohon kirjaan... Ettei tee itseään naurettavaksi? Lapinlahden linnut? Huh huh. Ja toisaalta itselleen nauraminen (ja sen tajuaminen) on sitä parasta huumorintajua. Kokeileppa vaikka, lue omat kirjoituksesi ja ajattele: "Olinpas minä hieman tyhmä, kun turhasta valitin". Sen jälkeen päästät hurjan naurunremakan itsellesi. Minä nauran nyt itselleni. Nimen selvennys |
aisa 05.05.2005 17:11:09 | |
---|
PS EDIT: Aisa: miten "omat toilailut" ja ketjun alottajan "Eräs pitkän linjan iskelmäartisti ..." ja tämän Jannen kirjasta luetut kuulopuheet liittyvät yhteen? Kyllähän nyt omista jutuistaan voi kertoa mitä huvittaa. Itsehän siitä kantaa vastuun. Taitaa vain olla niin, ettei oo paljon tarinoitavaa? tarkotinkin sitä että kannattaako hölmöillä jos ei jatkossa kestä sitä että joku asiaan liittymätön immeinen kertoo sattunutta kommellusta ja hauskuuttaa sillä seuruettaan. tietenkin on myös niitä juttuja joita ei saa missään nimessä kertoo, mutta sen verran pitää olla tarinaniskijällä arvostelukykyä ettei kerro mitään valonarkaa. sitäpaitsi, useinhan niitä juttuja kerrotaan sanomatta/tietämättä nimeä kelle tapaus on oikeesti sattunu. edelleenkään en ymmärrä sun näkemystä. käsittääkseni noitten hauskojen sattumien kertomisesta ei, ainakaan vielä, ole velvollisuutta maksaa tekijänoikeusmaksua. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
Timi 05.05.2005 17:31:33 | |
---|
Juu,juu.Antakaa palaa vaan,siksi täällä on hauska koikkelehtia.Vaasan kuningattarella ko se seilas stadista Tallinaan,oltiin viikko siellä,tuli lauteiden vierelle rauhallisesti hemmo ja pystytti rytmiryhmä kamat ja alkoi skulaa meidän kanssa.Tyylikkäästi hoiti homman kotiin koko viikon,eikä tarvinnut edes keikkapalkkiota jakaa hänen kanssaan.Oli kliffa vetää kun clave oli kohdallaan. |
samulijp 05.05.2005 23:54:18 | |
---|
Pojat ne perskule tihrusti pienestä md-soittimen näytöstä, jotta mikä biisi seuraavaks. Meikäläinen sentään taustanauhakeikoilla heittelee seuraavan biisin dvd-soittimen kauko-ohjaimella...;o) Eiks cd-soitin riitä? Ei sitten ole levy vielä pompannut... Looking for Leslie. |
uruttaja 06.05.2005 00:00:58 | |
---|
Juu,juu.Antakaa palaa vaan,siksi täällä on hauska koikkelehtia.Vaasan kuningattarella ko se seilas stadista Tallinaan,oltiin viikko siellä,tuli lauteiden vierelle rauhallisesti hemmo ja pystytti rytmiryhmä kamat ja alkoi skulaa meidän kanssa.Tyylikkäästi hoiti homman kotiin koko viikon,eikä tarvinnut edes keikkapalkkiota jakaa hänen kanssaan.Oli kliffa vetää kun clave oli kohdallaan. Taispa olla polakkipoika. Viimeisiä Siljan mönstrattuja muusikkoja. Soitti meidän kans kuukausia. Ihan harmiton vesseli. Oli viikon vetämässä ja viikon kotona. Hyvä diili varmaan, Missähän mies lienee nyt, |
isojussi 06.05.2005 10:33:03 | |
---|
Eiks cd-soitin riitä? Ei sitten ole levy vielä pompannut... Mulla oli kannettava (CIty-Market, 26,50), mut siinä ei ollu kauko-ohjainta. Toi Denveri makso paikallisessa halppismyymälässä toissajouluna 75 egee, ja on pelannu kyllä tähän asti helevatin hyvin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 06.05.2005 10:38:43 | |
---|
eikös se olis asiaa jos sen sais esim ***40*** eurolla remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
buntta 07.05.2005 14:13:34 | |
---|
Eräs tanssirumpali puki laivalla hienosti sanoiksi, mitä tangopaavoista ajatellaan. Takavuosien tangokuningas Mika Pohjola oli ollut risteilymatkustajana ja tullut tauolla sanomaan bändille: "Moi, voisin vetää pari biisiä". Tähän rumpali tokaisi:"Joo me vetämään vaan, se keskimmäinen mikki on auki". LOISTAVAA!!!!! |
aisa 07.05.2005 14:16:25 | |
---|
Eräs tanssirumpali puki laivalla hienosti sanoiksi, mitä tangopaavoista ajatellaan. Takavuosien tangokuningas Mika Pohjola oli ollut risteilymatkustajana ja tullut tauolla sanomaan bändille: "Moi, voisin vetää pari biisiä". Tähän rumpali tokaisi:"Joo me vetämään vaan, se keskimmäinen mikki on auki". LOISTAVAA!!!!! voi helevetti! nauratusta ilimassa! taidan tavoistani poiketen turskauttaa lussan. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
uruttaja 07.05.2005 14:31:18 (muokattu 07.05.2005 14:32:58) | |
---|
Meikäläinen ottaa nyt Baronin viitan: Mika on Pohjonen ei Pohjola. Hänestä vain positiivista sanottavaa. |