Aihe: Kitaran saapuminen tehtaalta
1
Härski
13.04.2003 17:43:06
Ne tuodaan karavaanilla silkkitietä pitkin... hoho.
absqua
13.04.2003 17:43:07
kun omani Tokain pistin tilaukseen, tai itse asiassa varasin tulossa olevalta lastilta yhden kitaran, niin se lasti kait sitten saapuu Japanista? Millähän mahtaa matka taittua? Lentokoneella vai laivalla? Kuhan ajankuluksi kyselen..

Konttirahtina laivalla. Tuskin on varaa lennätellä kitaralasteja ympäri maailman. ...tai mistäpä minä sen tietäisin?
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Prowleri
13.04.2003 17:46:23
Laivalla uskoakseni. Lentsikallahan se olisi parissa päivässä perillä.

Muistan kun odottelin yhtä bassoa saapuvaksi Suomeen, kesti toista kuukautta ja lastikin ehti hukkua välissä jonnekkin. Oli tosin liikkeestä senaikaa lainassa "väärän" värinen samanlainen vehje joten se ei kauheana haitannut.

Nytkin odottelen Saksasta saapuvaksi uutta bassoa, puolet ajasta mennyt, kaksi viikkoa vielä, dum di dum. Pitäisi kyllä olla jonkinlainen terapiaryhmä soittimia saapuvaksi odotteleville muusikoille.
Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa
Tinmo
13.04.2003 20:23:28
jotenkin tuntuu, että jenkit on torpeedoinu sen mun lastilaivan syvyyksiin... ...kun ei kitaraa näy eikä kuulu!
Let there be light, Let there be sound, Let there be drums, Let there be guitar, LET THERE BE ROCK!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)