Aihe: CMXn kysy-palsta
1 2
Sleeper
11.04.2003 14:29:22
http://njet.net/cmx/ ja sieltä kysy. Need I say more?

Mutta kaikkihan tämän jo tietää, eiköstä niin.
"so let the children play, inside your heart always, and death you will defy, cos your youth will never die"
Lähikauppias
11.04.2003 15:07:36

Oletteko muuten huomanneet, että ne ei oo varmaan kertaakaan vastannut yhteenkään kysymykseen informatiivisesti, ts. että kukaan olisi saanut vastausta kysymykseensä.

Toisaalta hauskojahan ne on, mutta pidemmän päälle ärsyttää.
lxi
11.04.2003 15:54:49
Oletteko muuten huomanneet, että ne ei oo varmaan kertaakaan vastannut yhteenkään kysymykseen informatiivisesti, ts. että kukaan olisi saanut vastausta kysymykseensä.

Välillä oli semmoinen ihme vittuilukausi päällä. Mutta kyllä siellä on kysymyksiin vastattu, tosin ei ymmärrettävästi niihin jotka on jo kymmenen kertaa esitetty.

Toisaalta hauskojahan ne on, mutta pidemmän päälle ärsyttää.

Hyvät naurut sieltä kyllä keskimäärin saa.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
mow skwoz
11.04.2003 16:55:19
itse luen ahkerasti ko. palstaa, vaikken yhtyeestä juurikaan perusta. =)
Vaskilintu
11.04.2003 21:12:59

Juu, aktiivisessa seurannassa tuo on ja kyllä viihdyttää.
Todellisuuden takana ei ole mitään.
Man0Sand
11.04.2003 22:46:31
Tuohan on ihan loistava! :D
Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on.
Hermanni
12.04.2003 02:25:54
hauska vitsi ekalla kerralla mutta alkaa vaan ärsyttämään pidemmän päälle.
Bathory
12.04.2003 13:40:57
Tuntuu välillä että kone arpoo ne vastaukset. Miten minusta tuntuu että CMX:n kannattajat ovat yleisesti ottaen viisaampia kuin kotiteollisuuden? Olen kahden tulen välissä!
tuomittu
13.04.2003 12:08:42
Miten minusta tuntuu että CMX:n kannattajat ovat yleisesti ottaen viisaampia kuin kotiteollisuuden?

Minustakin tuntuu hieman siltä... Ehkä sillä on jotain tekemistä lämpölaajenemisen kanssa.
Bathory
13.04.2003 12:20:36

Minustakin tuntuu hieman siltä... Ehkä sillä on jotain tekemistä lämpölaajenemisen kanssa.

Tuntee olonsa uskomattoman urpoksi kun ne kirjoittelee sinne latinaa ja minä en muista kun jotain yksittäisiä sanoja..
Dumb
13.04.2003 12:39:29

Onhan toi CMX:n kysymys/vastaus -palsta aika asiallinen ja informatiivinen verrattuna Kotiteollisuuden vastaavaan. Jälkimmäistä tulee kyllä seurattua useammin ja sieltä irtoaa vielä paremmat naurut.
tuomittu
13.04.2003 13:58:14

Tuntee olonsa uskomattoman urpoksi kun ne kirjoittelee sinne latinaa ja minä en muista kun jotain yksittäisiä sanoja..

Minä opiskelin lukiossa kolme kurssia latinaa ja sitten jätin kesken. Liian vaikea kieli tällaiselle yksinkertaiselle ihmiselle. Tai ehkä oisin jotain tajunnukin, jos oisin ees yrittäny vähän. Oon aika laiska tyyppi.

Äh, ja paskat. Idiootti olen.
Bathory
13.04.2003 14:39:36
Onhan toi CMX:n kysymys/vastaus -palsta aika asiallinen ja informatiivinen verrattuna Kotiteollisuuden vastaavaan. Jälkimmäistä tulee kyllä seurattua useammin ja sieltä irtoaa vielä paremmat naurut.

Ja jälkimmäistä kuuntelen/seuraan enemmän. CMX:llä se on sellaista piilovittuilua mutta kt:n palstalla ne vittuilee ja haukkuu aivan helvetisti. Myös itseään!
Heissi
13.04.2003 21:15:21
CMX:n palstalla on sentään viisauden siemen kun taas KT:n palsta on täynnä ääliöitten junttivittuilua.

Nyt mä näkisin että sä olet asian ytimessä. Oikeasti.

CMX on älykkömusaa, Kotiteollisuus urpomusaa. Ja siksipä diggailen KT:sta enemmän kuin mistään muusta.
Uudet sivut. Älä tsekkaa.
"Ainoa mikä nousee päähän on viina." -Vesa Keskinen, kyläkauppias.
Bathory
14.04.2003 17:33:49

Nyt mä näkisin että sä olet asian ytimessä. Oikeasti.

CMX on älykkömusaa, Kotiteollisuus urpomusaa. Ja siksipä diggailen KT:sta enemmän kuin mistään muusta.

Tunnustan samoin. En osaa ymmärtää aina yrkän sanoituksia. Tai jos ymmärrän siihen menee viikko. Kun lukee Hynysen sanoituksia ne yleensä avautuu päivän sisällä. Hartain toiveeni on olla urpo!
Maisteri
16.04.2003 16:27:27
Hyvät naurut sieltä kyllä keskimäärin saa.

Totta. Kulkee toveripiirissämme "päivänpelastuspalsta" -nimellä.
Sleeper
16.04.2003 19:54:34
Olen nyt muutaman kerran käynyt lukemassa CMX:n palstaa ja täytyy sanoa että on se paljon parempi, hauskempi, omaperäisempi kuni Kotiteollisuuden vastaava. CMX:n palstalla on sentään viisauden siemen kun taas KT:n palsta on täynnä ääliöitten junttivittuilua. Musakin on paskaa, tai mistäs mää tietäisin kun en ole kuunnellut kuin Eevan perintöä.

Kotiteollisuuden poijilla on ainakin keikoilla hyvät vuorokeskustelut yleisön kanssa. Hynynen sanoo: "Haistakaa vittu." Yleisö vastaa hurraamalla. Ja biisi alkaa. (off-topic)..
[levyt] Elämä on appelsiini. Ensin on kova kuori ja sitten makea sisus, makea... mmm..... drool... -Homer Simpson
lxi
16.04.2003 20:30:12

Kotiteollisuuden poijilla on ainakin keikoilla hyvät vuorokeskustelut yleisön kanssa. Hynynen sanoo: "Haistakaa vittu." Yleisö vastaa hurraamalla. Ja biisi alkaa. (off-topic)..

Kyl! Keikoilla on hauska seurata kuinka Hynynen vittuilee kännipäiselle yleisölle, joka vastaa hyväksyvästi öristen takaisinpäin.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Bathory
17.04.2003 18:16:21

Kyl! Keikoilla on hauska seurata kuinka Hynynen vittuilee kännipäiselle yleisölle, joka vastaa hyväksyvästi öristen takaisinpäin.

Se on kommunikointia se! Hynynen on niin pirun hieno mies. Ja aina kun on tullut uusia vastauksia/keikkapäiväkirja niin se pelastaa päivän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)