seventh son 04.05.2005 19:22:39 | |
---|
Kiinnostais tuo taikka lentävä vee. joten kysynkin onko kukaan nähnyt tuollaisia missään? ja mihin hintaan? itse en nimittäin ole nähnyt missään, vaikka kuinka olen netissä surffaillut. |
Dinorocker 04.05.2005 19:24:05 (muokattu 04.05.2005 19:25:59) | |
---|
Faded V on muistaakseni myös vasureille! Ja siihen sit hiukan joskun nitro-ofinishiä pintaan ja kiiltää.... Outrider |
seventh son 04.05.2005 19:25:23 | |
---|
Faded V on muistaakseni myös vasureille! missämissämissä? kumma etten ole löytänyt.... |
Dinorocker 04.05.2005 19:26:58 | |
---|
Outrider |
trih 04.05.2005 19:34:19 | |
---|
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
seventh son 04.05.2005 19:41:59 | |
---|
käsititte aivan väärin, tarkoitin lähinnä että mistä nuita saa? kun ei missään kaupoissa tunnu olevan.... |
trih 04.05.2005 20:07:26 | |
---|
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
tenkainen 04.05.2005 20:10:30 | |
---|
käsititte aivan väärin, tarkoitin lähinnä että mistä nuita saa? kun ei missään kaupoissa tunnu olevan.... Astele liikkeeseen, jossa myydään haluamaasi kitaraa, ja kysy vasuria. Ei siihen meitä tarvita. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
k1mm0 04.05.2005 20:57:31 | |
---|
Niin, eivätköhän nuo tilaa maahantuojalta kun kysäiset jossain liikkeessä. Peto rakasti minua, mutta minä en rakastanut sitä.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
Bäy?Bäyssä oli vähän aikaa sitten myynnissä Gibsonin vasuri Explorer. En ole minäkään muita nähnyt. |
McNulty 04.05.2005 22:34:21 | |
---|
Deanin '79 sarjasta vois löytyä kukaties... Ainakin ML ja V sarjaisia olen vasurina nähnyt. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
JCM 04.05.2005 22:47:41 | |
---|
Astele liikkeeseen, jossa myydään haluamaasi kitaraa, ja kysy vasuria. Ei siihen meitä tarvita. Eipä noita vasureita nuo liikkeet tuppaa pullistelemaan, mun mielestä on kyllä ihan ok kysellä kitarakamat- alueelta tommosta asiaa. Kyllä kai noita uutena saa tilattua vaikka mistä, mutta mitä jos haluaa käytettynä jo valmiiksi sisäänajetun kitaran? Eipä siinä taida auttaa muu kuin pitää silmät auki ja tiirailla joka puolelle, nettiin ja musakauppoihin. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
J.RA 05.05.2005 00:01:43 | |
---|
Ei niitä vaan liiku. Vasureita yleensäkään. Esim. Jacksonilla löytyy yksi halpa malli (noin 400€) ja sitten seuraavat mallit ovat pitkälti yli 1000 ja sinne päin. Ei ole edes mistä tilaa. ESP tilanne on melko huono jos ei kuitenkaan niin huono kuin Jacksonilla. T-Kaupasta tuntuu aika hyvin noita vasureita löytyä Gibsonin malleista, mutta ei sieltäkään taida Exploleria tai Veetä löytyä... -Sellasta se vaan on- |
trih 05.05.2005 00:31:09 | |
---|
Warmothin osista kasaamaan? Sieltä saa kaikki vasurina, Explorerinkin osat. www.warmoth.comDanae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
overtake 05.05.2005 00:39:46 | |
---|
www.stonetabs.tk |
J.RA 05.05.2005 13:55:52 | |
---|
Toi Warmoth alkoi kiinnostamaan... Miten tuolta sitten toi tilaus..? Taitaa tulla Amerikan mantereelta... -Sellasta se vaan on- |