KaljaMaha 02.05.2005 21:51:32 | |
---|
Adat signaali kun ei tunnu tulevan sisään millään ilveellä. S/PDIF toimii kyllä. Onko muilla ollut ongelmia asian kanssa? Itselläni on menossa toinen kortti kun ensimmäinen oli hieman ongelmainen. Tein sillä kuitenkin onnistuneesti adat-siirtoja. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
lion 02.05.2005 23:34:00 | |
---|
Adat signaali kun ei tunnu tulevan sisään millään ilveellä. S/PDIF toimii kyllä. Onko muilla ollut ongelmia asian kanssa? Itselläni on menossa toinen kortti kun ensimmäinen oli hieman ongelmainen. Tein sillä kuitenkin onnistuneesti adat-siirtoja. Jaa, mikäs siinä on ettei toimi? Pistä sinne patchmixiin adat kanavien kohdalle peak meterit ja katso pomppiiko mittarit. Adat piuhojen kunnon tarkastaminen vois olla myös paikallaan. - Li'oN Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston. |
KaljaMaha 03.05.2005 16:33:09 | |
---|
No siinäpä se. Peak meterit ei inahdakkaan, mutta samaa optista väylää pitkin siirretty s/pdif kyllä toimii. Kaapelit on kunnossa ja niitä on testattu useita kappaleita. EMU:n sivuilta latasin adat-testin ja suoritin sen. Minusta se ei toiminut niinkuin pitäisi. Jos kuitenkin optinen väylä toimii niin olisiko vika ohjelmistossa? Ajattelin vain kysellä ihmisiltä jos vastaavanlaisia ongelmia olisi ollut muillakin. Patchmix on päivitetty. Direct X voisi varmaan koettaa vaihtaa vanhempaan versioon. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
varakeef 03.05.2005 21:42:11 | |
---|
No siinäpä se. Peak meterit ei inahdakkaan, mutta samaa optista väylää pitkin siirretty s/pdif kyllä toimii. Toimiiko sittten emussa s/pdif ja adat yhtäaikaa (tai no, sinun tapauksessasihan ei tunnu toimivan), siis pitäisikökään toimia? Minun M-Audiossani voi käyttää yhtaikaa vain jompaa kumpaa (sanoo manuaali). Voiko tästä olla kysymys. "Jos demo kuulostaa paremmalta kuin varsinainen äänitys, julkaistaan demo"
- Rick Rubin |
KaljaMaha 04.05.2005 15:32:15 | |
---|
Joo ei tuossa emussakaan voi käyttää kuin yhtä kerrallaan. Se valitaan sieltä patchmixin valikosta että kumpaa käytetään. Kyllä ne on tsekattu miljoona kertaa läpi. Nyt alkaa olla keinot vähissä joten taidan laittaa postia emun supporttiin ja jos ei ratkaisua löydy niin tämäkin kortti lähtee takaisin ja kolmatta peliin. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
lion 04.05.2005 20:31:50 | |
---|
Joo ei tuossa emussakaan voi käyttää kuin yhtä kerrallaan. Se valitaan sieltä patchmixin valikosta että kumpaa käytetään. Kyllä ne on tsekattu miljoona kertaa läpi. Nyt alkaa olla keinot vähissä joten taidan laittaa postia emun supporttiin ja jos ei ratkaisua löydy niin tämäkin kortti lähtee takaisin ja kolmatta peliin. Suosittelen että asennat ja resetoit kaikki emun ajurit uudestaan. Sitte luot uuden patchmix presetin johon lisäilet itse kaikki tarvittavat kanavat. Jos ei toimi vieläkään ni sitte pistä kortti vaihtoon. Kummallista tuo kyllä.. En ole kuullut vastaavaa mistään emun kortista vielä tähän mennessä.. Toimivia ovat yleisesti ottaen olleet. Oma 1212m pelittää kyllä ihan kuin vettä vaan adat väylänkin kanssa. - Li'oN Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston. |
Joo mun eka emu oli muuten ok mutta pci:n ja dockin välinen piuha tai liittimet eivät olleet oikein kohdallaan. Sillä ei ollut mitään ongelmia adat-siirroissa. Nykyinen sitten ei taas suostu yhteistyöhön vaikka kone ja softa on samat. Kone on ainoastaan bootattu korttien välillä. Sain postia emun supportista ja se neuvoi tekemään sellaisen adat-testin mutta se ei toiminut joten kai tässä on laitettava tämäkin kapine takaisin kauppiaalle. Tai katsotaan mitä supportista neuvotaan. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |