Pallisti 04.05.2005 17:04:07 | |
---|
Joo, meki rakastetaan sua! kiiitti. |
projekti 04.05.2005 17:05:34 | |
---|
Ainoa pettymys mikä voi seuraavaksi tulla on se ettei saa kaupassa niin hyvää palvelua kuin täällä ;) Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Pallisti 04.05.2005 17:07:26 | |
---|
Ainoa pettymys mikä voi seuraavaksi tulla on se ettei saa kaupassa niin hyvää palvelua kuin täällä ;) No niinpä.. ehdin postaa ton mun kyssärin joku 5 sekunttia sitten ja nyt on vaan kaikki selvää! |
projekti 04.05.2005 17:09:43 | |
---|
Taispa olla tossa torillakin tommonen pikkumiksutin jota suositeltiin, kannattaa tuo torikin mulkaista läpi. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
balzary 04.05.2005 17:10:04 | |
---|
esim viime keikalla käytettiin tota mun mikseriä djemben saamiseksi kuuluville, muuten ei olis kanavat riittäny lipertessä. sillä sit vähän yhdisteltiin soundilähteitä. |
tarttenko mä mitään muuta, kuin esim tommosen, että voin vahvistaa bassoni kuulokkeisiin? Mä hommaisin kaveriksi tolle vielä di-boksin. Se basso v-ampkin on varmasti kivan olonen vehje, mä olen vähän sitä kaavaillut luurisoittoon. Mulla on minimikserikin, mutta v-amp kulkee paikasta toiseen mielestäni helpommin ja siitä saa säröä! Meitsi on meshissä. |
projekti 04.05.2005 17:14:36 | |
---|
Mä hommaisin kaveriksi tolle vielä di-boksin. Se basso v-ampkin on varmasti kivan olonen vehje, mä olen vähän sitä kaavaillut luurisoittoon. Mulla on minimikserikin, mutta v-amp kulkee paikasta toiseen mielestäni helpommin ja siitä saa säröä! Minä oon ollu tohon vamppiin tyytyväinen, tuo mun bassoriffiskabajuttu on soitettu sen kautta. tubepreamp-mallinnuksella. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Niskamies 04.05.2005 17:16:03 | |
---|
Minä oon ollu tohon vamppiin tyytyväinen, tuo mun bassoriffiskabajuttu on soitettu sen kautta. tubepreamp-mallinnuksella. Olisiko lisää klippejä? Mielellään kuulisin lisää, pitää mennä kuuntelemaan toi näyte. Meitsi on meshissä. |
projekti 04.05.2005 17:19:29 | |
---|
Kaikki siellä mun sivulla. Varmaan siinä Raindropissa parhaiten se bassoraita esillä. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Jalmus 04.05.2005 17:30:40 | |
---|
Mä hommaisin kaveriksi tolle vielä di-boksin. Se basso v-ampkin on varmasti kivan olonen vehje, mä olen vähän sitä kaavaillut luurisoittoon. Mulla on minimikserikin, mutta v-amp kulkee paikasta toiseen mielestäni helpommin ja siitä saa säröä! Mun mielestä ei ole edes tarvetta tuhlata rahojaan lisäksi DI-boxiin, ellei sille sitten ole muutakin käyttöä. Treenikäyttöön on ihan hyvin riittänyt jo parin vuoden ajan meikäläisellä pelkkä Behringerin pikkumikseri, johon on liitettynä rumpukone, strereot/minidisc sekä syntikka. Äänenlaatu on mielestäni hyvä ja hakkaa taatusti halvat pikkukombot. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
projekti 04.05.2005 17:33:38 | |
---|
Niissä komboissa tahtoo olla se ongelma että niissä on aina sitä kohinaa jonkun verran. Tulee kuulokkeilla esille ikävästi. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
poppamies 04.05.2005 23:26:42 (muokattu 05.05.2005 08:36:34) | |
---|
No mulla olisi myytävänä muutama. Behringerin pikkumikseri 4:llä mikkikanavalla+2 stereokanavlla. ja sitten Soundcraftin Spirit 8 kanavainen. Myytävänä 300W Fenderin nuppi! |
rijopu 05.05.2005 01:27:16 | |
---|
Joo noi Behringerin pikkumikserit on hinta/laatusuhteeltaan päteviä ja monipuolisia pelejä. Itellä on sellainen 4-mikkikanavainen kotikäytössä ja siinä on vaihtelevasti kiinni syntikka, kitarat, bassot, CD- ja MD-soittimet ja tietokone. Ja on sillä tullu heitettyä pikku keikkojakin. Eli semmoselle laitteelle täältä isot suositukset. No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
HC-Audio 05.05.2005 13:18:58 | |
---|
Olisko tommosesta hyötyä esim. tietokoneella työskenteltäessä, eli kotistudioon? Toimiiko etuasteena esim. bassoa soitettaessa mikserin läpi tietokoneeseen? Tuohan vois olla vallan passeli peli... Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
hemmo 05.05.2005 13:21:36 | |
---|
Miulla on kotisoittoon seuraavat laitteet: - Fender Bassman 50 putkinuppi - EBS Neo 112 pikkukaappi - läjä pedaaleja Käytän noita ehkä kerran viikossa. Kuulokkeita en osaa käyttää sbassonsoitossa, vaikka pikkumixeri olisi. Kuivana yleensä rämpyttelen. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
pardy 05.05.2005 13:21:39 | |
---|
Olisko tommosesta hyötyä esim. tietokoneella työskenteltäessä, eli kotistudioon? Toimiiko etuasteena esim. bassoa soitettaessa mikserin läpi tietokoneeseen? Tuohan vois olla vallan passeli peli... Toimii ainakin täällä. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
pardy 05.05.2005 13:23:46 | |
---|
Kuulokkeita en osaa käyttää sbassonsoitossa, vaikka pikkumixeri olisi. Kuivana yleensä rämpyttelen. Mulla tuppaa olemaan vähän samaa ongelmaa, ei oo oikeen motivaatiota reenata himassa kun ei oo kun kuulokkeet. Mä tykkään siitä et se tulee kans kaijuttimesta se ääni, kuulokkeet on jotenki - noh, enpä tiiä. Pitäis joku kombo kyllä just tuon takia ostaa. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Karlsson 05.05.2005 22:46:17 | |
---|
Mulla tuppaa olemaan vähän samaa ongelmaa, ei oo oikeen motivaatiota reenata himassa kun ei oo kun kuulokkeet. Mä tykkään siitä et se tulee kans kaijuttimesta se ääni, kuulokkeet on jotenki - noh, enpä tiiä. Pitäis joku kombo kyllä just tuon takia ostaa. Itte treenaan kotona aina ilman styrkkaa. Tulee tolla kontralla sitten terrorisoitua naapureita sitäkin enempi... "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |