placebo 09.04.2003 17:13:08 | |
---|
Ainut muistikuva on että Vain Steve vetäsi Tavastialla tuossa takavuosina jonkun Zeppelin koverin. Muita muistikuvia ei sitten olekaan. Jeesakkas vähän papan muistia ;) |
Toveri 09.04.2003 18:24:22 | |
---|
Varmaan joku Black Dog. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
Jabe 09.04.2003 19:46:36 | |
---|
Biisi oli tosiaan Black Dog. Se oli The Ultra Zone -rundilla. Steve lauloi itse, alkuperäisesä sävellajissa, mutta jeesasi laulua harmonizerilla (jeez - kuulosti juuri niin dorkalta kuin kuin kuvitteletkin :-)) Mieleen jäi vielä sekin tuosta biisistä, että Steve itse mokasi yhden lähdön riffiin, ja nyökki muka syyttävästi Mike Manginiin päin ... Mike puolestaan näytti toisella kapulalla suoraan takaisin pomolleen että "ittehän mokasit". Molemmilla oli virne kasvoillaan, mutta jotenkin outo hetki noiden superylisuorittajien keikassa :-) Plääh - miksi mä muistan kaiken tämän? |
Prian 10.04.2003 11:03:08 | |
---|
No kai me kaikki saamme noilla biiseillä leikitellä ja nautiskella. Ei kai se niiden alkup. arvoa heikennä. |
Jabe 10.04.2003 16:37:14 | |
---|
No kai me kaikki saamme noilla biiseillä leikitellä ja nautiskella. Ei kai se niiden alkup. arvoa heikennä. Joo, kyllä, kyllä. Ja Steve Vainkin leikittely tuolla klassikolla oli ihan hauskaa. Se oli nimenomaan huumoripläjäys keikan keskellä. Minä vaan tuumin, että miksi ihmeessä muistan moisia yksityiskohtia kahden, kolmen vuoden takaiselta keikalta, ja sitten toisaalta unohdan Siwassa mitä piti ostaa, vaikka morsiammeni luki minulle ostoslistan muutamaa minuuttia aiemmin. Mutta ainahan voi tehdä niinkuin Wagner: ostaa varmuuden vuoksi keppanaa. |
placebo 10.04.2003 22:21:00 | |
---|
Biisi oli tosiaan Black Dog. Se oli The Ultra Zone -rundilla. Steve lauloi itse, alkuperäisesä sävellajissa, mutta jeesasi laulua harmonizerilla (jeez - kuulosti juuri niin dorkalta kuin kuin kuvitteletkin :-)) Mieleen jäi vielä sekin tuosta biisistä, että Steve itse mokasi yhden lähdön riffiin, ja nyökki muka syyttävästi Mike Manginiin päin ... Mike puolestaan näytti toisella kapulalla suoraan takaisin pomolleen että "ittehän mokasit". Molemmilla oli virne kasvoillaan, mutta jotenkin outo hetki noiden superylisuorittajien keikassa :-) Plääh - miksi mä muistan kaiken tämän?
Kiitoksia tiedosta! Oli muuten varsin veikeä tarina tuo. Oleelliset asiat muistaa pitkää - Arkinen elämä se sitten tuottaakin joskus vaikeuksia ;) |
Prian 11.04.2003 10:32:26 | |
---|
Minä vaan tuumin, että miksi ihmeessä muistan moisia yksityiskohtia kahden, kolmen vuoden takaiselta keikalta, ja sitten toisaalta unohdan Siwassa mitä piti ostaa, vaikka morsiammeni luki minulle ostoslistan muutamaa minuuttia aiemmin. Mutta ainahan voi tehdä niinkuin Wagner: ostaa varmuuden vuoksi keppanaa. Tuon takia keskustelet täällä, etkä esim. siwan keskustelu palstalla... :) |
Jabe 11.04.2003 10:55:48 | |
---|
Kiitoksia tiedosta! Vassokuu. Tuon takia keskustelet täällä, etkä esim. siwan keskustelu palstalla... :) Näinhän se on :-) |
mikko1 11.04.2003 20:28:04 | |
---|
meijänki kylälle tuli muuten nyt siwa...=) hyvä minä. |
Hmph. =) |