Aihe: Basson opetusta?
1
Pacius
05.04.2003 00:28:10
Niin että onkos mitään basson opettajia Vantaalla päin ja kuinkas paljon moinen maksaisi?
Cornflake
06.04.2003 17:10:44
Tomma:
Vittu tyhmäki osaa opetella jotaki soittamaan!

Aivan ja sinä tunnut olevan elävä esimerkki siitä. Mistä näitä latvakakkosia sikiää?

Kysymyshän on mitä asiallisin.
No ei se nyt niin justiinsa ole...
Aurabasisti
06.04.2003 18:01:43
Niin että onkos mitään basson opettajia Vantaalla päin ja kuinkas paljon moinen maksaisi?

Tule tänne niin minä opetan sinut soittamaan passoa 10v kokemuksella. :9
Aura - the basisti
Puavali
11.04.2003 21:53:41 (muokattu 11.04.2003 21:57:11)

Kuvaa katsottuani olen valmis ottamaan oppitunteja. Mistä ja minkälaisen basson hankin itselleni?

Ja lisäys: Millaisen vahvistin+kaiutinzydeemin hankin??
Pallisti
11.04.2003 23:33:10

Nonii. Minäkin haluuun! Soitan heti maanantaina pop-jazz konservatorioon ja ilmoitan, ettei mua siellä enää näy ;)
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Aurabasisti
12.04.2003 13:10:22
Kuvaa katsottuani olen valmis ottamaan oppitunteja. Mistä ja minkälaisen basson hankin itselleni?

Ja lisäys: Millaisen vahvistin+kaiutinzydeemin hankin??

Vai valitaan sitä basso-opettaja(tar) kuvan perusteella. :) Bassoja voi ostaa kaupasta tai käytettynä. Kaupasta tietty saat ainakin varmaa tavaraa. Ja bassohan hankitaan käyttötarkotuksen mukaan. Jos vaan rämppäät beisil jotain hevii ni 5kielinen beisi varmaan ois hyvä. Mut kyl mä laatua aina suosittelen, se antaa paljon takasin sit. Ja vahivstinhommatkin riippuu ihan käyttötarkotuksesta... että näin.
Aura - the basisti
Aurabasisti
12.04.2003 13:11:52
Nonii. Minäkin haluuun! Soitan heti maanantaina pop-jazz konservatorioon ja ilmoitan, ettei mua siellä enää näy ;)

Heh, soita vaan ja astu turmion tielle... :)
Aura - the basisti
KMT
12.04.2003 22:17:57

Jos vaan rämppäät beisil jotain hevii ni 5kielinen beisi varmaan ois hyvä.

Soitatko itse sitten heviä?
Minäpäs tarttisin humppaankin jo 6-kielisen...
Mä olen vain tyhmä...
Pallisti
13.04.2003 00:03:36

Jos vaan rämppäät beisil jotain hevii ni 5kielinen beisi varmaan ois hyvä.

Mutta eikös 5-kieliset beisit ole aika pitkälti lähtöisin blues yms hiplareilta, niin kuin 7-kieliset kitaratkin?!
absqua
13.04.2003 00:53:12

Soitatko itse sitten heviä?
Minäpäs tarttisin humppaankin jo 6-kielisen...

Kuulostaako humppa paremmalta 6-kielisellä?
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
KMT
13.04.2003 03:20:18

Kuulostaako humppa paremmalta 6-kielisellä?

Kyllä... voi leikkiä enemmän oktaaveilla...
paitsi toi 6 on välivaihe 7 kieliseen...
Mä olen vain tyhmä...
Pallisti
13.04.2003 12:32:40

En.Kyllä kunnon basisti pärjää neljällä kielellä. Se on taitolaji se...

Mutta eihän tossa väitteessä ole mitään perää. Katsos, jos haluaa sitä matalampaa murinaa, niin sillon se B on aika kiva. Viides kieli tuo myös lisää liikkumavaraa. Nämä ovat taas niitä makuasioita, mutta henk.koht. en pärjäisi 4-kielisellä.
Aurabasisti
13.04.2003 15:18:00

Mutta eihän tossa väitteessä ole mitään perää. Katsos, jos haluaa sitä matalampaa murinaa, niin sillon se B on aika kiva. Viides kieli tuo myös lisää liikkumavaraa. Nämä ovat taas niitä makuasioita, mutta henk.koht. en pärjäisi 4-kielisellä.

Niin juu, onhan se makuasia, ei siitä voi taistella. Mä en taas haluais yhtään enempää kieliä, neljällä jo riittää kikkailua ihan riittämiin. mun mielest se alin kieli menee turhan matalaks eikä enää kuulosta hyvälle. eikä mun käsikään riittäs 5-kieliseen tai sen pitäs olla erikoisohut kaulainen...
Aura - the basisti
KMT
14.04.2003 08:27:06

Ja ylä-C:llä saa soitettua korkeat äänet ettei tartte mennä niin korkeelle otelaudalla.
Mä olen vain tyhmä...
PQ
16.04.2003 10:42:59
Ja ylä-C:llä saa soitettua korkeat äänet ettei tartte mennä niin korkeelle otelaudalla.

7-kielisessä bassossa ei muuten tarttis olla kuin yhden oktaavin kaula, niin jo olis suurempi ääniala kuin normaalissa nelikielisessä.

Let's muuv tu shortnek basses!
Soy el son fan.
persta
16.04.2003 13:41:38
7-kielisessä bassossa ei muuten tarttis olla kuin yhden oktaavin kaula, niin jo olis suurempi ääniala kuin normaalissa nelikielisessä.

Let's muuv tu shortnek basses!

Tai voitais kaikki ruveta soittamaan sellaista isoa harppua. Niissä ei olis kaulaa ollenkaan mutta kieliä olis sitäkin enemmän :)

Mitähän sellaiset maksaa?
Kenestä evoluutio on ajanut ohi? Kuka saa kiivetä takaisin puuhun? Kuka on kierroksen Puuttuva Lenkki?
absqua
16.04.2003 15:38:42

Tai voitais kaikki ruveta soittamaan sellaista isoa harppua. Niissä ei olis kaulaa ollenkaan mutta kieliä olis sitäkin enemmän :)

Mitähän sellaiset maksaa?

Joo! Ja se alin kieli olisi niin paksu ja pitkä että päästäisiin tuonne 0hz:n haamurajan alle. Sais humpan soittoonkin vähän vaihtelua, eikä vedettäis aina niinku kaikki muutkin...
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
persta
17.04.2003 09:02:45

Joo! Ja se alin kieli olisi niin paksu ja pitkä että päästäisiin tuonne 0hz:n haamurajan alle. Sais humpan soittoonkin vähän vaihtelua, eikä vedettäis aina niinku kaikki muutkin...

Jeah! Antiääniä tuottava instrumentti. Se vetää kenet tahansa hiljaiseksi.
Kenestä evoluutio on ajanut ohi? Kuka saa kiivetä takaisin puuhun? Kuka on kierroksen Puuttuva Lenkki?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)