Aihe: Boss GT-3 säröjä!
1
bigbadwolf
11.04.2003 14:40:22
Osaako joku auttaa samaan siistit säröt Boss GT-3 seen. En saa kunnon säröä millään, löytyykö sivua jossa opastetaan?
Miikathebest
11.04.2003 15:47:03

Osaako joku auttaa samaan siistit säröt Boss GT-3 seen. En saa kunnon säröä millään, löytyykö sivua jossa opastetaan?

Entäpä GT-6 sivuja??
Enffi
11.04.2003 15:54:15
Eipä siinä miun mielestä ole kuin että ettii jonkun suht hyvän presetin ja sitten sitä muokkailee omiin tarpeisiinsa. Itse omistan geetee-kutosen ja näin olen saanut mieleisiä saundeja aikaiseksi.
MacGyver
11.04.2003 16:35:02

Entäpä GT-6 sivuja??

http://www.bossgtcentral.com

Kaikki GT-mallit eli 3, 5, 6 ja 6B.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Jonas
11.04.2003 17:52:02

Eipä siinä miun mielestä ole kuin että ettii jonkun suht hyvän presetin ja sitten sitä muokkailee omiin tarpeisiinsa. Itse omistan geetee-kutosen ja näin olen saanut mieleisiä saundeja aikaiseksi.

Mulla on myös toi gt-6, ja sama homma on toiminut mullakin hyvin... On aika vaikeaa selittää miten saisi hyvän särön, kaikki nää soundiasiat ovat makuasioita, ja soundihan riippuu myös kitarasta ja soittajasta... Eli kuten enffi sanoi, ota joku kiva preset ja sitä sitten muokkaileemaan kunnes löytyy "se" särö. Yritä vaikka leikkiä eq;n kanssa ja erilaisten särömallien kanssa...
Örg örg kuolema.
MacGyver
11.04.2003 18:34:18

Mulla on myös toi gt-6, ja sama homma on toiminut mullakin hyvin... On aika vaikeaa selittää miten saisi hyvän särön, kaikki nää soundiasiat ovat makuasioita, ja soundihan riippuu myös kitarasta ja soittajasta... Eli kuten enffi sanoi, ota joku kiva preset ja sitä sitten muokkaileemaan kunnes löytyy "se" särö. Yritä vaikka leikkiä eq;n kanssa ja erilaisten särömallien kanssa...

Tuota varten on muuten se EZ-Tone tila. Se on oikeasti hyödyllinen. Kannattaa kokeilla, suosittelen. Ja muutenkin ne valmisohjelmat, eli heti efektin jälkeen ne P00, P01 jne kannattaa tsekata, varsinkin se, miten ne muodustuvat.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Mursuviiksi
12.04.2003 12:02:07

http://www.bossgtcentral.com

Kaikki GT-mallit eli 3, 5, 6 ja 6B.

-MacGyver

Mitenkäs tuo patchien lataaminen tuolta oikein toimii? Siirretäänkö ne jotenkin suoraan GT-laitteeseen vai puuttuuko minulta ohjelma, jolla noista syx-tiedostoista saa jotain irti?

Nyt ei kyllä yhtään aukea...
+7min
Äksmän
12.04.2003 12:58:48

Mitenkäs tuo patchien lataaminen tuolta oikein toimii? Siirretäänkö ne jotenkin suoraan GT-laitteeseen vai puuttuuko minulta ohjelma, jolla noista syx-tiedostoista saa jotain irti?

Nyt ei kyllä yhtään aukea...

Sieltä sivujen Downloads > Utilities -osastolta löytyvät ohjelmat. Lisäksi tarttet midikaapelin äänikortin ja gt:n välille. Editoreiden readme-teksteihin kannattaa tutustua.
Äksmän
13.04.2003 12:03:10 (muokattu 13.04.2003 12:03:25)
Joskus aikoinaan taisi olla jollain sivustolla noita patcheja GT-5:lle ihan tekstitiedostoina, eli niissä luki mikä vahvarimalli, mitkä asetukset, mikä kaiutinmalli jne. Sysex-dataa ei kannata teksturilla aukoa, vaan kyllä siihen sen kaapelin tarttee. GT-5:n ja 6:n piirit on kuitenkin sen verran erilaiset, ettei datapatcheja kannata yrittää ladata ristiin. Tekstitiedostoistahan voi tietenkin asetuksia kokeilla omaan härveliin.

Aivan hirveitä odotuksia ei sitten kannata ladata noihin imuroitaviin patcheihin. On siellä varmasti tosi hyviäkin soundeja, mutta kun niitä tehdään erilaisille kitaroille, vahvistimille jne., niin esim. kotistereoitten kautta ok patch saattaa olla lemmikkimarsun kajareista aika hirveä. Melkein sanoisin, että jos midikaapelointi ei kiinnosta, niin kannattaa käyttää sama aika ja vaiva oman gt:n namiskojen pyörittelyyn ja kuuntelemiseen.
Dumb
13.04.2003 12:34:18

Minäkin olen kyllä sillä kannalla, että kannattaa vaan käyttää aikaa ja vaivaa niiden nappuloiden vääntelemiseen ja kääntelemiseen. Samalla oppii käyttämään laitetta kunnolla.
Miikathebest
13.04.2003 13:42:09 (muokattu 13.04.2003 13:44:20)

Olen saanutkin aivan erinomaisia soundeja "nappuloita pyörittelemällä", mutta ihan vaan uteliaisuutta olis hauska hommailla noiden juttujen kanssa.
Dumb
13.04.2003 14:02:13 (muokattu 13.04.2003 14:03:30)

Olen saanutkin aivan erinomaisia soundeja "nappuloita pyörittelemällä", mutta ihan vaan uteliaisuutta olis hauska hommailla noiden juttujen kanssa.

Ahaa. Selvä homma. Voisin ehkä joskus itsekin kokeilla uteliaisuuttani noita valmissoundeja oman Line6 POD II:n kanssa.

LISÄYS: Toi mun edellinen viesti olikin muuten tarkoitettu alkuperäiselle kysyjälle, jonka luulin vahingossa olevan sinä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)