aikavaikea 03.05.2005 18:51:05 | |
---|
Hei, kertokaapas joku. Kun nyt vasta hokasin ettei John Deacon ole kiertuekokoonpanossa. Niin että miksei? I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Roger 04.05.2005 04:31:25 (muokattu 05.05.2005 01:26:43) | |
---|
Hei, kertokaapas joku. Kun nyt vasta hokasin ettei John Deacon ole kiertuekokoonpanossa. Niin että miksei? Niinpä niin. Deacon ei ole ollut millään tavalla julkisuudessa sitten Queenin "hajoamisen". Olempa kuullut huhuja ettei mies ole koskenut bassoonsa kahdeksaan vuoteen... Jossain haastattelussa May kertoi, kun häneltä kysyttiin miksei Deacon ole mukana, että he olivat kysyneet häntä mukaan, mutta mies oli kieltäytynyt kunniasta. Jotain tietoja Queenin ehkä mystisimmästä miehestä löytyy osoitteesta www.deaky.com/indexE.html "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
Absalom 04.05.2005 08:51:17 | |
---|
Oli kyllä hieno keikka, olin todella vaikuttunut keikan jälkeen. Tosin oli kyllä jo ennen keikkaa melkoisen varma, ettei sieltä pettyneenä tarvitse poistua, mutta kyllä tuo ilta ylitti kaikki odotukseni. Jätkät soittivat hyvin, vaikka muutama biisi kyllä soitettiin ehkä vähän turhan varman päälle. Paul Rodgersia täytyy kyllä erityisesti kehua, on sillä miehellä kyllä todella karismaattinen ääni ja sopi kyllä hyvin useimpiin Queen-tulkintoihin. Freen ja Bad Companyn rallitkin toimivat mainiosti siellä väleissä. Paskimmillaankin proge on parasta... |
Tellervo 04.05.2005 10:39:12 (muokattu 04.05.2005 10:41:46) | |
---|
Pikkupojasta alkanut fanittaminen tavoitti eräänlaisen välietapin (ainakin vielä kerran voisin miesten keikalle lähteä) lauantai-iltana ja siitä syystä johtuen minkä tahansa bändin todistaminen livenä ei päässe lähellekään tätä kokemusta. Loistavia keikkoja varmasti tulee vielä nähtyä, mutta liki parinkymmenen vuoden odotus Queen-äijien näkemiseksi on niin iso osa minua ettei muilla bändeillä tai artisteilla ole mahdollisuutta kasvattaa samankaltaista roolia minun musiikkielämässä. Meillä on sitten vähän samankaltainen fiilis ja suhtautuminen, mulla tosin Paul Rodgersin suhteen. Oma fanittamiseni alkoi joskus myöhäisteini-iässä, ja Rodgers on yksi ehdottomia laulajaihanteitani of all times. Itse asiassa en koskaan edes kuvitellut että voisin nähdä hänet livenä, joten tämä kaikki oli pelkästään ekstraa ja plussaa. Ja se, että mies oli noin upeasti voimissaan ja hieno esiintyjä, oli vielä valtava plussapläjäys päälle. Olin siis aika otollinen yleisö :) Odotuksiani oli vaikea pettää. Tietysti olisi ollut aika noloa jos Rodgers olisikin ollut livenä ihan paska, mutta siltkin olisin päässyt tavoitteeseeni: nähdä ja kuulla, millainen hän on. Ja nyt, kun hän oli loistava, fanittamiseni nousi vielä aivan uuteen potenssiin. Ekstraterrestriaaliseen. Kaiken tämän jälkeen tosiasia on se, että uudelle keikalle on päästävä. Mihin kaikkiin hulluuksiin sitä vielä sen takia ryhtyykään... Nähtäväksi jää. Valitettavasti en tämän analyyttisempaan kuvaukseen yhäkään pysty, ja luulenpa etten tule koskaan pystymään. Suhtautumiseni kun ei ole analyyttinen, vaan mitä suurimmassa määrin emotionaalinen. Joku asiantuntija voisi höpöttää Rodgersin laulutekniikasta ja muusta varmasti sivutolkulla, mutta minä tyydyn vain hehkuttamaan muistoa tippa linssissä :) Minimumo.
"Miksi kiroat kun voisit sanoa ihania asioita?" – jogo2000 |
Jossain haastattelussa May kertoi, kun häneltä kysyttiin miksei Deacon ole mukana, että he olivat kysyneet häntä mukaan, mutta mies oli kieltäytynyt kunniasta. Globenissa These are the days of our livesin (Taylor lauloi) aikana screenillä näytettiin vanhaa 70-luvun pätkää Queenin Japanin vierailulta. Siinä luonnollisesti näkyi myös Deacon. Muutoin Deaconia ei muisteltu eikä kiitelty keikan aikana, I want to break free tosin tuli heti tokana biisinä. "Heavy on kaunista ja melodista musiikkia." - General Njassa |
Tellervo 10.05.2005 09:21:53 | |
---|
Kiertueen nettisivuilla on nähtävissä videoklippiä UK Hall Of Famen konsertista plus jäbien haastattelut: www.queenpluspaulrodgers.com (Audio + Video) Minimumo.
Roger 10.05.2005 15:22:34 | |
---|
Voihan kiesus sentään. Päähän tuossa menossa räjähtää... Olisipa jo heinäkuu... "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
Brian May jr. 10.05.2005 16:07:05 | |
---|
Kiertueen nettisivuilla on nähtävissä videoklippiä UK Hall Of Famen konsertista plus jäbien haastattelut: www.queenpluspaulrodgers.com (Audio + Video) Ihan hanurista koko systeemi, niin paljon tekis mieli nähdä mutta 30 sekunnin clippi maksaa lähes punnan. |
Tellervo 10.05.2005 17:00:18 | |
---|
Ihan hanurista koko systeemi, niin paljon tekis mieli nähdä mutta 30 sekunnin clippi maksaa lähes punnan. Eijei, nyt katsoit väärästä paikasta. Katso Audio + Video. Ne ei maksa mitään. Minimumo.
Brian May jr. 12.05.2005 17:12:22 | |
---|
Eijei, nyt katsoit väärästä paikasta. Katso Audio + Video. Ne ei maksa mitään. Ha, nyt löysin :) tolla Rodgershillahan on ihan tajuttoman kova karisma! Eikä Maykään ole vielä hukannut kitaratatsiaan! Tekisivät toisen kiertueen joskus ja poikkeaisivat Suomeen, perkule. |