manjaana 03.05.2005 22:49:28 | |
---|
No se kakkonen nielee ääniä pehmeäksi, jättää paljon ääntämättä ja mielestäni äänikin seilaa ylös alas, eikä aina tiedä miltä korkeudelta hönkäisisi seuraavaksi .... ;) Niinhän tuo hiukan nieleksi sanan loppuja, mutta onnex mie en oo mikään arvostelija, saan ihan vapaasti tykätä samettiäänisistä, cool... ;o) Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee... |
Kukko 04.05.2005 01:02:49 | |
---|
1. Äänenmuodostus oikeassa kohtaa, treenaamalla tulee hyvä! Persoonallinen soundi. Tuo vibrato mua vähän hirvittää, ensin perustekniikka kuntoon.Vibra on sitten pieni häntä joka soi samassa kohtaa kun ääni, EI kurkussa!. 2. Ilmeisesti solistille vähän vieras kappale? Ei löytyny ihan vire tai sanat varmasti. Persoonallinen soundi, mutta ääni vähän kurkussa ja etsii sijaintiaan.Tulee hyvä! Parempia laulajia silti kuin viimeiset LIVENÄ kuulemani 10 tanssi/karaoke solistia(minä mukaanlukien;) Ei ole bändin menestys laulajista teillä kiinni. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
baron 04.05.2005 01:22:54 | |
---|
Parempia laulajia silti kuin viimeiset LIVENÄ kuulemani 10 tanssi/karaoke solistia(minä mukaanlukien;) Ei ole bändin menestys laulajista teillä kiinni. Joo, joteskin ylellistä kun tuollainen valikoima, josta valkata. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Pula-Aho 04.05.2005 10:08:13 (muokattu 04.05.2005 10:09:44) | |
---|
Parempia laulajia silti kuin viimeiset LIVENÄ kuulemani 10 tanssi/karaoke solistia(minä mukaanlukien;) Ei ole bändin menestys laulajista teillä kiinni. Kyllä nää molemmat meidänkin pumpussa pääsisivät laulamaan. Ottaen huomioon, ettei äänitystä oltu tehty missään huippustudiossa eikä sen kummempaa kikkailua oltu harrastettu, niin molemmat kuulostivat hyviltä. Saa olla aikaste kova tekijä, että live/treenikämppä taltionti kuulostaa hyvältä. Pätee myös moniin ns. nimiartisteihin. Sitä paitti vaatii siviilirohkeutta pistää omia tuotoksiaan tänne kaikenmaailman humppapoliisien arvosteltavaksi. Vastauksena itse kysymykseen sanoisin, että vähän vaikea sanoa noin pienen näytteen pohjalta. Joku voi osata vetää helkkarin hyvin esim. slovareita, toinen tangoja ja kolmas rock'n rollia jne. Tanssimusassa laaja-alaisuus olisi poikaa. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
-Kannattaa ottaa se innokkaampi, koskapa silloin on himo ja halu myös kehittyä. -Kovasti tutun kuuloista... |
edge 04.05.2005 12:08:14 | |
---|
Ei jaksa.. ..verrattain nättiä hommaa.. |
toyopet 04.05.2005 19:06:41 | |
---|
Ei jaksa.. En minäkään aina ;) Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
KoskPaavo 04.05.2005 20:27:04 | |
---|
(Lainaus)"Saa olla aikaste kova tekijä, että live/treenikämppä taltionti kuulostaa hyvältä. Pätee myös moniin ns. nimiartisteihin. " Kiitos vaan. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |