Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 511 12 13 14 15122 123 124 125 126
Kampuzzjeah!
28.04.2005 21:33:32 (muokattu 28.04.2005 21:34:51)
minua rupee vituttamaan se mainos jossa mainostetaan niitä Dominon poks keksejä!
siis niin perkele...AAAAARGHHRHH!!!

siis se jossa on joku pentulauma kirjastossa ja se kirjastotäti menee siihen ja nämä penskat päättää antaa sille yhen dominon.
Nazareth
28.04.2005 21:56:36
in laskulla

Tele Finlandilla on kyllä ollut parhautta mainokset, kun tajusivat lopettaa tuon sukkahousukekkosen liiallisen näyttämisen.

- Mitä yhteistä on Tele Finlandilla ja salarakkaalla?
- Kumpikin antaa tasan kaikille

hoho

Tää on iha oikeesti rasittava mainos.
yks kalja ja yks lapin kultaIMIK #27
Eddie
29.04.2005 17:30:09

Riesen-mainoksesta tuli mieleen yksi juttu, jonka olen kuullut siis se isä ja poika keskustelemassa:

-Saisinko osan Jallustasi?
-No, minkäs osan haluat?
-Homosivut.
-Mutta ethän sinä ole ennen niistä tykännyt.
-No, mutta siitä on jo aikaa!
-Pian haluat varmaan persettä.
-Kyllä

Ei perkele, mää putosin tuolilta alas. ++
T.S. S L A Y E R
01.05.2005 18:43:43

Saarioisten uusi pizzamainos.
Juuri se lopetus "Olkaa hyvä" sen mummon suusta on järkyttävää.
Ihan kuin ne luulisivat että me palvomme Saarioista ihan täysiä, emme voisi tehdä mitään ilman heitä, he olisivat jumalia, olisimme aina ihan hulluina niiden tuotteisiin.
Ei noin.
JOO100
01.05.2005 21:42:13
minua rupee vituttamaan se mainos jossa mainostetaan niitä Dominon poks keksejä!
siis niin perkele...AAAAARGHHRHH!!!

siis se jossa on joku pentulauma kirjastossa ja se kirjastotäti menee siihen ja nämä penskat päättää antaa sille yhen dominon.

Se tava-domino mainos on kans ihan vitun paska. Kaikki twistaa ihan orgasmin partaalla jotain dominokeksejä ja sit se yks jannu vaan tulee sinne ovelle "Hei mitä toi meinaa ku te tollei käsiä vispaatte?" Ja sit kaikki nauraa ihan innoissaan ja syö taas niitä jumalallisia dominokeksejä.

Suht asiallista paskaa.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
Jormaz
01.05.2005 22:47:59
Saarioisten uusi pizzamainos.
Juuri se lopetus "Olkaa hyvä" sen mummon suusta on järkyttävää.
Ihan kuin ne luulisivat että me palvomme Saarioista ihan täysiä, emme voisi tehdä mitään ilman heitä, he olisivat jumalia, olisimme aina ihan hulluina niiden tuotteisiin.
Ei noin.

Suorastaan vituttaa kattoa tommosia mainoksia. Vielä enemmän vituttais syödä niitä Saarioisen lättyjä. Ihmiset, jos te syötte tota skeidaa himassa, ostakaa keittokirja!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
BMF
04.05.2005 01:24:12
Riesen-mainoksesta tuli mieleen yksi juttu, jonka olen kuullut siis se isä ja poika keskustelemassa:

-Saisinko osan Jallustasi?
-No, minkäs osan haluat?
-Homosivut.
-Mutta ethän sinä ole ennen niistä tykännyt.
-No, mutta siitä on jo aikaa!
-Pian haluat varmaan persettä.
-Kyllä

HOHO.. parhautta, putosin :D +
T.S. S L A Y E R
04.05.2005 11:48:12

on meilllä voooooiiiiimmmaaaaaaaa!!!!!!
onnnn meiiiillläää vvvvoooooooooooooooiiiimmaaaaa!!!!!
OOOONN MMEIILLÄÄÄÄ VVOOOIIIIMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-AAAAA-AAAAAA-AAAAA!!!!!

Ei! Tuo ärsyttää kokoajan enemmän ja enemmän kun se vaan jauhaa tuota "voimaa" sanaa siinä mainoksessa ja kokoajan enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmäänn....!!!!!!!
Antiharras
04.05.2005 13:10:55
on meilllä voooooiiiiimmmaaaaaaaa!!!!!!
onnnn meiiiillläää vvvvoooooooooooooooiiiimmaaaaa!!!!!
OOOONN MMEIILLÄÄÄÄ VVOOOIIIIMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-AAAAA-AAAAAA-AAAAA!!!!

Lievästi off topic-tilannekomiikkaa: Kaksi hyvin, hyvin krapulaista naista istuu aamutakeissa virttyneellä nahkasohvalla tuijottamassa televisiota. Juuri ennen mainoskatkon päättymistä ruutuun pläjähtää He-Manin promopätkä. He-Man kohottaa miekkansa kohti taivasta ja huutaa dramaattisella suomidubbauksella "MINULLA ON VOIMAA!!!". Vanhempi naisista tumppaa tupakkansa tyhjään kaljapulloon, ja toteaa vaimean lakonisella äänellä:
"Luulet vaan."
-...there are brighter sides to life And I should know, because I've seen them But not very often...-
Sävis
04.05.2005 13:44:59
Se joku pesuainemainos, joka alkaa: "Hei, olen Olli Mäkinen!" Siis voi s**tana, kuka *itun Olli Mäkinen? Varsinkin, kun mainos on alunperin ilmeisesti saksalainen.
"Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
Ärlä #028
Linda
04.05.2005 13:45:39 (muokattu 04.05.2005 13:49:19)
Minä luulin aikanaan sitä ihmeen Cillit bang-pesuainemainosta joksikin parodiaksi. Ensinnäkin tuotetta esitteli heppu "nimeltään" Olli Mäkinen, ja toiseksi kaikkien ihmetemppujen esittelyssä oli varoitukset kissankokoisella, tyyliin "käytä kumihanskoja", "anna vaikuttaa puoli tuntia" etc. puhumattakaan sen tökotin naurettavasta nimestä. Ja sitten kun näin lähikaupassa kyseistä myrkkyä, olin revetä. Kaikkea ne mainostajat keksii, ei saatana.

Tämän lisäksi mulla kovasti riepoo se Henna Ylilaurin "Ookkonä Oulusta, onko sulla valakiat hampaat"- mainos. Aivan vitun hirveätä.
"Christians, huh? So forgive me." - Bill Hicks
Rumpali Rölli
05.05.2005 14:53:00
surkeimmat ja turhimmat on elisan mainokset
Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj "
taikakameli
05.05.2005 15:53:02
surkeimmat ja turhimmat on elisan mainokset

Nehän on just parhaita! Osaan soittaa sen tunnarinkin kitaralla.
Turha koittaa, Matlock voittaa!
Helvetinpartaterä
05.05.2005 18:41:59

Se joku pesuainemainos, joka alkaa: "Hei, olen Olli Mäkinen!" Siis voi s**tana, kuka *itun Olli Mäkinen? Varsinkin, kun mainos on alunperin ilmeisesti saksalainen.

Parasta tuossa vielä on se kuinka se pitää sitä kolikkoa sormissaan.Mitäpähän sormille kävisi,jos siihen liejuun vahingossa joutuisivat?
Manavava! - Minä "If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death."
vomithrash
05.05.2005 23:22:54
Koti-Pizzan mainokset, varsinkin kun se nyökytysjuttu on pöllitty muutaman vuoden takaisesta McDonaldsin Kolakuu-mainoksesta. Lisäksi niistä paistaa sellainen ylimielinen "meidän pizzat on maailman parasta ja jumalan lahja maailmalle" asenne. Minusta Koti-Pizzat on varmaan huonointa pizzaa mitä olen syönyt, maistuvat jotenkin oudolle ja kooltaankin taisivat olla melko pieniä, hinta-laatu suhde ei täsmää ollenkaan. Boikotissa ollut jo monta vuotta. Ja mikähän idea siinä 32 palan lodjussakin on, pieniä kärpäsenpaskan kokoisia paloja ja varmaan riittää suuremallekin porukalle!!

K-Raudan mainos jossa soi yli-imelä "ON MEILLÄ VOIMAAAAAA, LUODA JOTAIN PAREMPAA JA TOISILLEMME BLAABLALABLALB" rallatus. Hyi helvetti.

Elisa-mainokset on joskus ihan hauskoja mutta niissä raivostuttaa se pidempi hölmön oloinen kaveri.

Nelosen jotkut viikonloppuleffa mainokset jossa sellainen kusipään kuuloinen jannu selittää "Niin siis MINUN mielestäni tämä leffa on niin ylivoimaisen parasta että jos et tykkää siitä niin taidat olla joku aivovammainen apukoululais apina".

Joku hiusväri/shampoo/mikälie mainos jossa sellainen vaaleahiuksinen kikkarapäinen muija puhuu puhelissa äitinsä kanssa. "Hei hei äiti!" AARRGHH!!

Ja yleensäkin ärsyttää sellaiset aivan helvetin pitkät mainokset! Joku aika sitten leffoistakin näytettiin suurinpiirtein koko traileri aina, siis voi vittu. Onneksi niitä on taas ilmeisesti lyhennetty.

Sotkan mainokset kuuluvat taas kategoriaan "niin huonoja että ovat jo hyviä".
enema
06.05.2005 00:10:43 (muokattu 06.05.2005 00:11:02)
Ei saatana mikä se on se "PELATTAVA JÄTSKI MAINOS!" Saatana jättis tuutteja keräillään. Voi perkele.

Toinen on se kun tää nainen soittaa äidilleen jostain uudesta hiusväristä. Ei nyt kukaan sano äidilleen soittaessa että "Hei äiti!" "Kyllä äiti." "Ei tietenkään ÄITI" "HEIHEI _ÄITI_"
Leijonan tunnistaa usein sitä ympäröivästä savannista.
overtake
06.05.2005 00:13:38
Se Sotkan räppimainos... AAAARGH!
www.stonetabs.tk
Eqi
06.05.2005 10:38:24

Se Sotkan räppimainos... AAAARGH!

Siitä ei tiedä pitäskö siinä itkeä, nauraa vai hakea narua ja tehdä pirulle jojo..
Ei se tee sinusta muusikkoa että omistat soittimia !
Prophet
06.05.2005 15:20:12
Ex-kympinuutistenlukija, eläkeläinen Kai Linden Grandiosa-pizzan makuäänestysmainoksessa. Muutama vuosi eteenpäin, niin näemme tai kuulemme jossain ärsyttävässä tv-mainoksessa myös Arvin ja Leenan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)